آیین تقدیر از عوامل شوق پرواز

در دانشگاه تهران صورت‌ گرفت
آیین تقدیر از عوامل "شوق پرواز"


مراسم تقدیر از عوامل سریال «شوق پرواز» عصر سه شنبه در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

                                   

از لینک های زیر بخوانید :


گزارش مهر / گزارش ایسنا / گزارش فارس / گزارش جام جم

گزارش تصویری مهر

گزارش تصویری ایسنا

گزارش تصویری فارس

گزارش تصویری جام جم

گزارش تصویری دانشجو

نظرات 4 + ارسال نظر
شایان چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 02:19 http://www.shayantheatr.mihanblog.com

سلام
خسته نباشید .وبلاگ خوبی دارین
من عاشق شهاب هستم عاشق مرامش بازیش .معرفتش افکارش و....
خیلی دوست دارم یه روزی یکی از شاگرداش بشم هم ازش درست زندگی کردن رو یاد بگیرم هم بازیگری رو چون تئاتر کار میکنم و به تئاتر علاقه زیادی دارم.

zahra چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 17:35

من نتونستم برم ولی بچه ها میگفتن خیلی شلوغ بود

شایان شنبه 10 دی 1390 ساعت 03:19 http://www.shayantheatr.mihanblog.com

سلام به تمامی هنرمندان به خصوص بازیگران توانا یی چون سید شهاب
خسته نباشین
خواستم بدونم نویسندگان این وبلاگ با سید هم در رایطه هستند<؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شایان دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 14:24 http://www.shayantheatr.mihanblog.com

___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
تقدیم به سید عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد