برگزیده‌های تلویزیون در فصل پاییز به انتخاب «بانی فیلم»

برگزیده‌های تلویزیون در فصل پاییز به انتخاب «بانی فیلم»


شهاب حسینی، عادل فردوسی‌پور، سعید مطلبی، بهزاد عبدی، آرش معیریان، رویا نونهالی و ... سریال‌های «سایه روشن» و «از یاد رفته» آرای بیشتری را تصاحب کردند

گروه تلویزیون، هادی داداشی – آغاز فصل سرد، انگیزه مناسبی بود تا طبق قرار، امسال نیز برگزیدگان تلویزیون را در رشته‌های مختلف و طی مقطع سه ماهه اخیر به انتخاب تعدادی از اعضای هیأت تحریریه «بانی فیلم» مشخص کنیم. هرچند وقفه‌ای ناخواسته موجب شد تا این روند در فصل تابستان به مرحله اجرا نرسد، اما امیدواریم در آینده همچنان منظم نظرسنجی حاضر را به انجام برسانیم تا مروری کنیم بر بهترین‌های هر فصل تلویزیون به انتخاب تحریریه تنها روزنامه سینمایی ایران.

این نظرسنجی با چند شاخه افزایش نسبت به دو دوره قبل، در 18 رشته طراحی و اجرا شد که از میان کاندیداها، شهاب حسینی، عادل فردوسی‌پور، سعید مطلبی، سپیده خداوردی، رویا نونهالی، بهزاد عبدی از میان چهره‌ها و سایه روشن، از یاد رفته، نود و خنده بازار از میان سریال‌ها و برنامه‌های ترکیبی بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند. با این توضیح که دوره بعدی این نظرخواهی در آخرین روزهای اسفند امسال ویژه برنامه‌های منتخب زمستانی انجام خواهد شد، جزئیات آرای ویژه برنامه‌های پاییزی امسال را از نظر می‌گذرانید. ضمن اینکه برخلاف میل قلبی‌مان و باتوجه به احترامی که برای حمید نعمت‌ا... در مقام کارگردان سریال «وضعیت سفید» قائل هستیم، به دلیل درخواست تهیه‌کننده این اثر مبنی بر خودداری از هرگونه پوشش خبری درباره آن، از قرار دادن مجموعه مذکور در میان نامزدها اجتناب کردیم.



 بهترین بازیگر نقش نخست مرد: شهاب حسینی


                    


سوپراستار محبوب و محجوب سینما چند سال پس از سریال تاریخی حسن فتحی (مدار صفر درجه)، امسال در قامت شهید خلبان عباس بابایی و در قاب کوچک تلویزیون توفیق خوبی به دست آورد. او که با کسب بیش از 90 درصد آرا، هنرپیشه پیشکسوت خود، یعنی داریوش ارجمند (ستایش) و اکبر زنجانپور (فرات) را البته با رأی کمتر در پی داشت، در نهایت بهترین بازیگر نقش مرد شد. در هرحال بسیاری از منتقدان، یکی از مهم‌ترین نقاط عطف سریالی چون «شوق پرواز» را بازی گرم شهاب حسینی می‌دانند تا شاخصه‌های دیگر. عاملی که قطعاً در جذب بینندگان به این اثر تأثیر فراوانی گذاشته است. حسینی اینجا در کنار بذله‌گویی‌های شیرین و تکرار تکیه کلام بامزه «بالام جان» به تناسب اصلیت کاراکتری که بازی می‌کند، وجوه شخصیتی عارفانه، متدین و سیاسی - نظامی شهید بابایی را نیز با قدرت عینیت بخشیده است.





نظرات 4 + ارسال نظر
رها 69 یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 03:00

خبرخوبی بود ولی ای کاش وضعیت سفید هم ای کاش تو داوری ها بود من از دیدن این سریال واقعا لذت بردم. درسته که آقای حسینی تو شوق پرواز دوست داشتنی بازی کردن ولی یونس غزالی تو وضعیت سفید شاهکار کرد من با نقشش زندگی کردم.

زهرا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 19:39 http://onlyshahabhoseini.blogfa.com/

salam man linke2n kardam shoma ham ba onvanam linkam konin

مینو دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 18:08

باکلاس و خوشتیب مثل همیشه

مینو دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 18:10

با کلاس و خوشتیب مثل همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد