اکران مجدد پشت صحنه «درباره الی» در سینما آزادی

به دلیل استقبال مخاطبان
اکران مجدد پشت صحنه «درباره الی» در سینما آزادی   


«همسفران درباره الی» به دلیل استقبال زیاد مخاطبان، چهارشنبه ـ 21 اردیبهشت‌ماه‌ ـ مجددا در سینما «آزادی» به نمایش در‌خواهد آمد.

جعفر صانعی مقدم، دبیر کار‌گروه نمایش انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام خبر فوق گفت: استقبال از نمایش مستند «همسفران درباره الی» در چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه به حدی بود که 10 دقیقه به شروع مراسم تمام 450 صندلی، فضای بالکن و راهروهای سالن اصلی سینما آزادی پر شده بود و ما مجبور شدیم نمایش را 10 دقیقه زودتر از ساعت 18 شروع کنیم.

وی ادامه داد: این استقبال سبب شد که ما چهارشنبه این هفته نیز در در سانس 18 تا 20 سینما آزادی نمایش «همسفران درباره الی» را داشته باشیم. البته انتخاب سالن اصلی یا سالن‌های کوچکتر برای نمایش این مستند، بستگی به میزان استقبال مخاطبان دارد. یعنی در صورت استقبال، امکان دارد «همسفران درباره الی» برای بار دوم در سالن اصلی سینما «آزادی» به روی پرده رود.

به گزارش ایسنا، سازندگان مستند پشت‌صحنه «درباره الی»حمیدرضا قربانی،مریم نراقی هستند که روز چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه ـ به همت انجمن تهیه‌کنندگان مستند در سینما «آزادی» به نمایش عمومی در‌آمد و در این نمایش اصغر فرهادی کارگردان سینما، پیمان معادی بازیگر و .... نیز حضور داشتند.