پخش مستند مدار صفر درجه + اکران جدایی نادر از سیمین در سوئد

پخش مستند «مدار صفر درجه»، خرداد ماه  

روناک جعفری از آماده شدن مستند سریال «مدار صفر درجه» در خرداد ماه خبر داد.
این کارگردان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه قرار است این مستند در قالب برنامه «یک فیلم، یک تجربه» پخش شود، خاطرنشان کرد: مستند «مدار صفر درجه» هم اکنون در مرحله‌ تدوین قرار دارد و همزمان تصویربرداری هم می‌شود؛ این مستند خرداد آماده پخش می‌شود.
وی گفت: با همه بازیگران اصلی سریال «مدار صفر درجه» مصاحبه داشتیم. بازیگرانی از قبیل شهاب حسینی، لعیا زنگنه، ایرج راد، آتنه فقیه نصیری، پیام دهکردی و نیز یک بازیگر لبنانی با نام پیرداغر که یکی از هنرمندان بزرگ لبنان است، گفت‌وگو داشتیم. با گروه موسیقی که شامل آهنگساز و خواننده سریال «مدار صفر درجه» می‌شوند هم مصاحبه داشتیم؛ افرادی همچون فردین خلعتبری و علیرضا قربانی و نیز تصویربردار سریال «مدار صفر درجه» مرتضی پورصمدی.
به گفته‌ وی در خلال این مستند، با بهرام زند، مدیر دوبلاژ سریال «مدار صفر درجه» هم گفت‌وگو شده است. وی افزود: به زودی قرار است سفری به فرانسه داشته باشیم و با خانم ناتالی متی نیز گفت‌وگو کنیم.



 

اکران «جدایی نادر از سیمین» در سوئد 

فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی از روز 28 شهریور در سینماهای سوئد به‌روی پرده خواهد رفت.
به گزارش ایسنا، وب‌سایت IMDB با انتشار برنامه زمانی اکران فیلم «جدایی نادر از سیمین» اعلام کرد، این فیلم از روز 16 سپتامبر (28 شهریور) در سوئد نمایش خواهد یافت. «جدایی نادر از سیمین» طبق برنامه‌ی اعلام‌شده روز پانزدهم ژوئن (25 خرداد) در بلژیک، روز 11 اوت (20 مرداد) در هلند و روز هشتم سپتامبر (17 شهریور) در سوئیس به‌روی پرده خواهد رفت.
برنده خرس طلای بهترین فیلم و دو خرس نقره‌ای برای مجموعه بازیگران در جشنواره‌ برلین از روز 22 جولای (31 تیر) در سینماهای انگلیس نمایش خواهد یافت.
این فیلم همچنین از روز 8 ژوئن (18 خرداد) در سینماهای فرانسه و از 14 جولای (4 تیرماه) در سینماهای آلمان نمایش خود را آغاز خواهد کرد.
«جدایی نادر از سیمین» هفته گذشته در اختتامیه جشنواره فیلم‌های مستقل ‌بوینس‌آیرس‌ آرژانتین به نمایش درآمد و قرار است روز 8 اردیبهشت در افتتاحیه جشنواره فیلم «جئون‌جو» کره‌جنوبی نمایش یابد.
«جدایی نادر از سیمین» با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، علی اصغر شهبازی، بابک کریمی، شیرین یزدان بخش، کیمیا حسینی و با حضور مریلا زارعی روایت می‌شود.
همچنین نانی مورتی، کارگردان نام‌دار سینمای جهان، حق توزیع و پخش جدیدترین ساخته‌ «اصغر فرهادی» را در ایتالیا خریداری کرده است و تصمیم دارد آن را در ماه ژوئن (خردادماه) به‌طور گسترده در سینماهای ایتالیا به نمایش درآورد.

نظرات 3 + ارسال نظر
صدیف دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 08:33

سلام
نمیدونم اینا رو دیدین یا نه ولی چون دیدم تو وب نذاشتین گفتم لینکاشو بذارم!
http://www.cinemafa.com/content/view/1621/71/
http://www.cinemafa.com/content/view/1622/71/

سلام
مرسی صدیف جان

ستایش جاهدی دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 16:39 http://www.setayes14.blogfa.com

سلام-آقای شهاب حسینی ستاره سینماست - آپم و منتظر حضور سبزتون...

ستایش جاهدی چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 13:50 http://www.setayes14.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد