"جدایی نادر از سیمین" 1 میلیارد و 250 میلیون تومانی شد

"جدایی نادر از سیمین" 1 میلیارد و 250 میلیون تومانی شد


فیلم سینمایی "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی در سینماهای تهران در پایان هفته چهارم اکران 1 میلیارد و 250 میلیون تومان فروش کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی "جدایی نادر از سیمین" در 30 سینما روی پرده است، فروش این فیلم در پایان چهارمین هفته اکران به 1 میلیارد و 250 میلیون تومان رسیده  است.

"جدایی نادر از سیمین" با بازی پیمان معادی، لیلا حاتمی، ساره بیات، شهاب حسینی و... داستان خانواده‌ای است که در حال جدا شدن هستند. اصغر فرهادی فیلم‌های سینمایی "رقص در غبار"، "شهر زیبا"، "چهارشنبه سوری"، "درباره الی" و "جدایی نادر از سیمین" را کارگردانی کرده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 01:29

سلام
هم تبریک بابت اینکه آقای حسینی به عنوان محبوب ترین ستاره انتخاب شده و هم تبریک بابت فروش خوب فیلم جدایی نادر از سیمین. اما یه گله داشتم شما که همیشه انقدر به روز هستید چرا خبری از تئاتر آقای حسینی ندادید؟ فردا آخرین روز اجراست و بلیط نه برای امروز بود و نه فردا

سام
آقای حسینی اجرا ندارند که !
شما چه تئاتری رو میگین ؟ اسم و محل اجرا رو بفرمایید لطفا و اینکه از کجا شنیدین این خبر رو .

رویا پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 09:58

ایشالا بیشترم میفروشه.

MAhdiyeh Azar جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 00:15

بعد از دو بار دیدن فیلم جدایی نادر از سیمین، فقط خواستم از آقای حسینی بابت بازی فوق العادش تشکر کنم.

ســــــــــــــــــــــــــــلام

امیدوارم همه خوب باشید و موفق، ببخشید اگه نتونستیم در مقابل دعوت های شما برای مطالب جدیدتون به شما نظر بدیم اما اومدیم و از مطالبتون بازدید کردیم البته از همه لینک هامون بازدید کردیم ولی نشد که نظری براتون بذاریم خلاصه به بزرگی خودتون ببخشید.

اصل مزاحمت این بود که اومدیم تا شمارو برای مطلب جدید دعوت کنیم این مطلب مربوط به ویژه برنامه سال تحوبل شبکه جام جم،البته ما قسمت هایی که خانم ضیغمی حضور داشتن رو براتون قرار دادیم امیدوارم از دیدنش چه مجدد چه برای اولین بار لذت ببرید.

مارو از نظرای قشنگ و دلگرم کنندتون محروم نکنیدا آخه کار کردن بدون این نظرای قشنگ شما غیر ممکنه.

دیگه عرضی نیست جز انتظار برای حضور شما و نظراتون

مثل همیشه موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد