حوالی اتوبان

دوستان با توجه به توضیح اقای سیاوش اسعدی ( کارگردان فیلم حوالی اتوبان )  جلسه نقد و بررسی فیلم حوالی اتوبان در فرهنگسرای انقلاب صحت ندارد و چنین جلسه ای برگزار نخواهد شد





و یک خبر خوب اینکه 


اواخر آذر ماه حوالی اتوبان بر پرده سینماهای کشور می نشیند
فیلم سینمایی حوالی اتوبان بعد از فیلم چراغ قرمز در سرگروه سینماآزادی اکران می شود.


از وبلاگ مانیفست



نظرات 5 + ارسال نظر
درسا یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 14:25



سلام

واقعا خوشحال شدم از خبری که گذاشتید

دلم حسابی واسه فیلم های شهاب تنگ شده بود

مرسی.

انا یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 22:15

مرسی هم پوستر عالی بود همه اطلاع رسانی مجله نسیم

الی دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 09:54

خیلی خوب بود دفتر شهاب حسینی هم مبارک باشه

* دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 17:33

مرسی از اطلاع رسانی تون من مجله رو تهیه کردم خیلی گپ و گفت جالبی بود بیشتر از همیشه به صحبت های زیبا و حکیمانه اقای حسینی باور قلبی پیدا کردم ایشون واقعا خیلی زیبا صحبت می کنند و خوشحالم که قرار در اینده کارهای خیلی خوبی از این به عنوان یم مدیر و هدایت گر ببینیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 10:45

کاش الان دو ماه دیگه بود....
واسه شوق پروازش پر پر میزنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد