عکس <شهاب حسینی میزبان رضا صادقی + جشن سینمای ایران

 

 

  

 

  

 

 


 

 

 

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
نیما شنبه 3 مهر 1389 ساعت 23:24 http://www.gid.blogfa.com

واااای...سلام...کلی حال کردم...مثل اینکه رضا خان با گروه تشریف بردن....

mehdi یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 02:48 http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام.چه عکسای قشنگی جالبه رضا صادقی رفته کافه شهاب.
با تاخیر یک هفته ای من هم به آقای شهاب حسینی این موفقیت رو تبریک میگم و براشون موفقیت روزافزون رو آرزو دارم.خیلی خوشحال شدم این جایزه رو بردن البته قابل پیش بینی بود که کس دیگه ای بجز شهاب عزیز لیاقت این جایزه رو ندارن.امیدوارم تو مراحل بعدی زندگیشون هم موفق باشن و به هرآنچه حقشون هست برسن.
ممنون از اطلاع رسانی فوق العاده ات.موفق باشی.

صدیف یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 09:44

سلام بر شیوا و مهبان عزیز
کارتون حرف نداره!
تبریک به این همه شور و شعور !
پاینده باشید

مسعود یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 11:20

همه یدنیا آرزو دارن که فیلمسازای بزرگ کشورشون فیلم بسازن اون وقت ما ....بهره بردن از کسایی مثل اصغر فرهادی لیاقت میخواد.بعید میدونم دوباره پروانه ساخت بدن،چون از صحبتهای شمقدری اینجور بر میاد(http://cinemaema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-26-pid-3850.html)که اگه هم بخوان باز پروانه ساخت بدن باز هم خیلی مسخرست.چون با اینکارشون نشون دادن همه چیز رو.فقط امیدوارم فرهادی کوتاه نیاد.

پری یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 12:01

اینقدر سر این جریان لغو پروانه ساخت فیلم اقای فرهادی ناراحتم که حوصله هیچی ندارم ولی مرسی از اینکه این عکسای خوشگل و گذاشتین هر چند که مطمئنم اقای حسینی هم به این اندازه که تو عکسا می خندن الان خوشحال نیستند امیدوارم اقای فرهادی با تدبیر خودشون این مسئله و برطرف کنند

سورنا یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 16:49

مبارک آقا شهاب و پریچهرخانوم

مهربان یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 16:58

به نام او
سلام
لطفا ایمیلت رو چک کن
ممنون از زحماتت

حوری دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 17:17

میدونم خیلی دیره ولی منم به شهاب عزیزم واسه خاطر این تندیس تبریک میگم راسی رضا صادقی کی رفته کافه شما میدونستین شنبه ها کافه تعطیله من که این شنبه رفتم تعطیل بود خیلی حالم گرفته شد و گریه کردم هر چیم زنگ میزنم میگن نیست

الی دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 17:55

وخیلی دعا کردم که مشکل فیلم اقای فرهادی برطرف بشه

بابت عکسای شوق پرواز ممنون

شیما دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 20:01 http://diarydigar.blogfa.com

سلام.برای قسمت فیلم آقای فرهادی جای نظر گذاشتن نبود گفتیم اینجا بزاریم.آخهههههههههههههههههههههه چرا؟؟؟؟؟؟؟ من که بی صبرانه منتظر فیلمشم

hannane سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 09:24 http://www.gashofteh.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
این موفقیت نه تنها مال شهاب عزیز که متعلق به همه ی دوستدارانش و سینماست
تبریک

ماهرخ سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 14:37

سلام شیوا جان
تبریک میگم وبلاگ خیلی خوبی داری
موفق باشی

سورنا سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 19:19

این چیه از شهاب تو سایتها نوشتن



خداحافظی شهاب از دنیای بازیگری؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!


تورو خدا بگید دروغه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد