پایان بازی «شهاب حسینی» در «روایت» با ضبط سکانس‌های فرودگاه

پایان بازی «شهاب حسینی» در «روایت» با ضبط سکانس‌های فرودگاه  

 

 

خبرگزاری فارس: فیلمبرداری سومین فیلم بلند سینمایی «نیکی کریمی» در حالی ادامه دارد که با ضبط سکانس‌های فرودگاه، بازی «شهاب حسینی» در این فیلم به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلمبرداری فیلم «روایت» به نویسندگی و کارگردانی نیکی کریمی در فرودگاه شهر قزوین ادامه دارد که با فیلمبرداری سکانس‌های فرودگاه بازی شهاب حسینی در فیلم «روایت» به پایان می رسد.
براساس این گزارش، شهاب حسینی برای اولین بار است که با نیکی کریمی در فیلمی همبازی می‌شود.
شهاب حسینی و نیکی کریمی پیش از این در هیچ فیلمی هم بازی نبوده اند و برای نخستین بار، در فیلم «روایت» مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
«روایت» که عنوان موقت این پروژه است، همچون «یک شب» و «چند روز بعد» از ساخته‌های قبلی این فیلمساز، اثری اجتماعی بوده که نیکی کریمی نگارش فیلمنامه آن را برعهده دارد.
در این فیلم زوج مستندسازی درگیر مشکلات سوژه فیلم خود می‌شوند و تا پایان راه او را همراهی می‌کنند.
پروژه «روایت» چند ویژگی قابل توجه نسبت به دو فیلم قبلی نیکی کریمی دارد. سرمایه‌گذار این فیلم شرکت «عصر نوین بی‌تا» است که با حضور در این پروژه سرفصل جدیدی از حضور بخش خصوصی صنعت، در سینمای ایران را رقم زده است. ویژگی دیگر تولید این فیلم حضور بازیگر حرفه‌ای چون شهاب حسینی در کنار ، اشکان خطیبی و هستی مهدوی‌فر در کنار نیکی کریمی با حضور تعدادی از ستاره‌های سینمای ایران در نقش‌های مختلف آن است.
جهانگیر کوثری تهیه‌کنندگی «روایت» را بر عهده دارد و سرمایه‌گذار آن مهرداد مجیدی مدیر عامل شرکت «عصر نوین بی‌تا» است 

 

 براساس این گزارش، با به پایان رسیدن بازی شهاب حسینی در فیلم «روایت» او در دو فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی و «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری جلوی دوربین می‌رود.  

  

 


 

فارس سینما-تصویربرداری فیلم سینمایی روایت به نویسندگی و کارگردانی نیکی کریمی در فرودگاه شهر قزوین ادامه دارد که با فیلمبرداری سکانس‌های فرودگاه بازی شهاب حسینی در فیلم روایت به پایان می رسد.
به گزارش رسیده عوامل این پروژه سینمایی در نزدیکی شهر آبیک قزوین مستقر می باشند.
در طی آخرین مصاحبه شهاب حسینی با فارس سینما در رابطه با فیلم روایت و بازی در کنار نیکی کریمی گفت:فیلم روایت یک فیلم جدی می باشد یعنی اینکه حتی شاید یک سکانس طنز در این فیلم نباشد ولی خوب می توان به بازی خوب نیکی کریمی در این فیلم تکیه کرد و من نیز سعی کردم تا بهترین بازی ام را در این فیلم به نمایش بگذارم.
شهاب حسینی پس از این فیلم چند پروژه سینمایی و تلویزیونی را در نوبت بازی دارد که به گفته وی احتمال آن که برخی از آن ها را رد کند نیز هست.