پوستر فیلم حوالی اتوبان

پوستر های فیلم حوالی اتوبان رو به صورت کامل در وبلاگ مانیفست مشاهده کنید  

 

 

 

 

 

                                                                              پوستر ها از وبلاگ مانیفست  

 

 

* دوستان از این هفته با وبلاگ مانیفست تا زمان اکران فیلم حوالی اتوبان همراه باشید .

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام وقت بخیر
اگر می خواهید وب شما دارای بازدید بیشتری شود می توانید در سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی ثبت نام کنید و یک لینک به رایگان ثبت نمایید, سیستم به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است وب شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر قرار دهد. شما می توانید به ازای درج کد لینک باکس در هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت و مدیریت نمایید
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار بروز رسانی می شود
بلافاصله پس از ثبت لینک , لینک شما به لیست لینک های فعال سیستم افزوده خواهد شد.
www.magicpc.ir سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی

رضایی شنبه 19 تیر 1389 ساعت 00:42 http://www.mtnagahi.com

ام تی ان آگهی تبلیغات رایگان

با درج آگهی خود در سایت ام تی ان آگهی آمار رویت
آگهی هایی خود را در اینترنت چند برابر کنید.
آگهی رایگان
آگهی متنی
آگهی تصویری
آگهی ویژه
آگهی لینک دار
تبادل لینک
این روزها همه در ام تی ان آگهی، تبلیغ میدن شما چه طور !!!

http://www.mtnagahi.com

ثبت نام
آگهی خود را هرچه سریعتر درج نمایید ....
با ام تی ان آگهی ، تبلیغ خود را در صفحه اول گوگل مشاهده نمایید...
با ثبت لینک سایت ام تی ان آگهی در سایت و وبلاگ خود و اطلاع دادن از طریق
فرم تماس از
اعتبار رایگان برای درج آگهی بهرمند شوید.
------------------------------------------------
تبادل لینک اتوماتیک

http://mtnagahi.com/mtn2

هدیه شنبه 19 تیر 1389 ساعت 11:06 http://shahabhoseini-fan.blogfa.com

سلام دوستان! خیلی این عکس ها و پوستر ها قشنگند! من هنوز ندیده عاشق این فیلم و فضاش شدم!!! اگر اجازه بدین این عکس ها رو با ذکر منبع رو وبلاگ قرار بدم؟! خیلی ممنون میشم!
دستتون درد نکنه..همیشه همه چیزتون به روزه! خسته نباشید!

سلام
با ذکر نام وبلاگ و درج لینک مشکلی نداره .

VpnServ Team شنبه 19 تیر 1389 ساعت 12:10 http://www.1.vpnserv.info

با سلام
آدرس جدید سایت وی پی ان سرو
پرسرعت ترین وی پی ان را با ما تجربه کنید

قرنطینه یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 04:40 http://qarantineh2.wordpress.com

حوالی ی اتوبان (سیاوش اسعدی)
دارم ساندویچ می خورم و منتظرم فیلمی تو مایهء فیلم های “رضا کریمی” و “محمد هادی کریمی” ببینم با توجه به فضای فیلم!

کات به : شوکه ام… حیرانم… خودم را گم کرده ام… من کجام؟… این فیلم چیست؟… این فیلم ساختهء یک ایرانی ست؟… باور نمی کنم دارم چخوف ایرونی بر پرده می بینم!… روح “سهراب شهید ثالث” را در سالن حس می کنم… فضای شهری با نگاهی چخوفی/ثالثی!… تلخ، سیاه، انسانی تر از هر وقت انسان هایی بر پرده ظاهر شده اند که این گندآب نمی گذارد پیداشان شود، شاید گاهی به گاهی… چند سال پیش “نفس عمیق” را داشتم با “بوتیک”. بعد “سنتوری” اضافه شد. این مثلث برای من مقدس بود در تاریخ تلخ این سال هایم اما حالا آن را با کمال میل باز می کنم. مثلثم، مربع می شود!

گنگم، گیجم، پاهایم بر زمین لق می خورند…

این فیلم یک شاهکار، شاهکار و یک شاهکار تمام عیار است. یک فیلم کامل از یک مجموعهء کامل! شرمنده اما مجبورم فقط تحسین و تمجید بیاورم!

فیلم نامه یک الماس هزار قیراتی ست. یک دنیا جهان بینی و یک دنیا زندگی پشت این فیلم نامه خوابیده است. دیالوگ نویسی ها کار دست یک مینیاتوریست بی همتاست. بازی گرفتن از بازیگرها، صحنه پردازی، فضاسازی، میزانسن کار یک کارگردان به تمام معناست. تدوین استاد “محمد رضا موئینی” حیرت آور است. او مثل همیشه کارش رقیب ندارد! انتخاب ساند ترک ها شوکه کننده اند.

من نمی دانم این آقای “سیاوش اسعدی” کیست؟ از کجا آمده؟ ایران بوده؟ نبوده؟… منی که تمام سوراخ ها را یک به یک می جورم، تا به حال هیچ گوشه ای هیچ اسمی از او ندیده ام… نمی دانم قبلن چه کار کرده؟ فیلم دیگری هم دارد یا نه؟ اما می توانم بگویم به نظر من، او یک “فیلم ساز” تمام عیار و کامل است.

فیلم روایت گر زنده گی ی یک دختر جوان ست (“نورا هاشمی”) که خانوادهء فقریش را ترک کرده و با مرد متمولی ازدواج کرده است. او دوست و هم خانهء دوران زندگی ی قبلی اش (“گلچهره سجادیه”) که روسپی ست را اتفاقی می بیند و در حالی که دوستش در پی برقراری ی ارتباطی دوباره با اوست، وی، او را پس می زند. دوست با اصرار در ماشینش می نشیند و چند دقیقه بعد در تصادف ماشین، دختر آسیب می بیند و از همین جا قصهء زنده گی ی آن ها دوباره به هم گره می خورد. فیلم یک بوتیک/نفس عمیق کامل شده است و فاز دیگری از آن ها را تصویر کشیده است. با همان تلخی ها و حسرت ها وآه ها… با همان حدیث نفس ها و ریزه کاری های زندگی ی روزمره و روزمرده. با این تفاوت که این فیلم، نقایص کوچک آن دو را ندارد و به طرز کاملی کامل است.

او کیست؟ : باور بفرمائید هنوز هم فکر می کنم فیلم نامه را نه “سعید نعمت الله” نه ” حمید نعمت الله” که یک گلشیری ای، همینگوی ای، کسی نوشته است. بی اغراق بروید ببینید اگر غیر از این بود شام هرجا خواستید مهمان من!

کل کل اخوان نعمت اللهی : با توجه به سبقه ای که از دیگر کارهای “سعید نعمت الله” سراغ داشتم انتظار مزخرفی در حد کارهای “سیروس مقدم” را داشتم!
اما یکی از رو دست های اساسی را خوردم. سعید بی تردید پوز حمید را با بوتیکش زد!

دیالوگ برگزیدهء اول : (فیلم مملو از دیالوگ هایی ناب است) آدم وقتی حرف داره کسی پیدا نمی شه باهاش حرف بزنه، وقتی هم که پیدا می شه آژانس سر می رسه!

دیالوگ برگزیدهء دوم : به رسول گفتم رسول واسه عروسی، یه چیز ازت می خوام : دوچیز، یکی این که حیاط ریسه کشی بشه، یکی دیگه این که ماشین عروس هرچی باشه فقط پیکان نباشه.

سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن با اختلاف بسیار تعلق بگیرد به : “گلچهره سجادیه”.

سیمرغ بهترین بازیگر نقش دوم زن با اختلاف بسیار تعلق بگیرد به : “نورا هاشمی”.

“شهاب حسینی” و “افشین سنگچاپ” هم عالی اند همان طور که “بهناز جعفری” ی نازنین!
سنگچاپ نقشش در بوتیک را به ملکوت رسانده است.

سکانس برگزیده : دختر (نورا هاشمی) پارچ آب را می آورد می گذارد بالای سر مادر پیرش. تکان تکان های معوج آب در پارچ صورت مادر را معوج نمایش می دهد. مادر می میرد. باز هم بی اغراق تا به حال در زندگی ی شخصی ام هیچ صحنهء مرگی را در هیچ کتاب یا فیلم یا واقعیتی تا این اندازه تکان دهنده ندیده بودم. بغضش هنوز در حلقم است، در دهانم، زیر پلک هایم…

شرط بندی ی خودم با خودم : شش سال پیش، بعد از این که “نفس عمیق” را در سینما دیدم با خودم شرط کردم اگر فیلم اکران شد حداقل بیست بار را بروم که رفتم. اما این بار نمی دانم چه عددی بگذارم وسط؟ اما از حالا غم اکران نشدنش را دارم!

شکرگزاری : خدایا سپاس از تو که این فیلم را جلوی چشمانم گذاشتی و مرا از عصبیت فیلم کپک زده، عجوزهء در اصطلاح “تهران”ی رها کردی!

یکی یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 13:46

سلام دوباره میشه بپرسم چرا سوال منو تایید نکردین که با همفکری همه طرفداران به یه جواب قانع کننده برسیم ؟

سلام
این بحث قبلا انجام شده و به نتیجه ای هم نرسیده.در ضمن به نظرم این مسائل به زندگی خصوصی ایشون مربوطه.لطفا راجع بهش بحث نکنید.
ممنون از توجهتون.

pary دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 11:13 http://lovinlove.persianblog.ir

من لینکت کردم.سایت خوب و باحالی داری.

[ بدون نام ] یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 16:19

پس کی اکران میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد