۳خبر

 

خاک سفید» با بازی شهاب حسینی جلوی دوربین می‌رود
هومن سیدی اولین فیلم بلند سینمایی‌اش را کارگردانی می‌کند


سینمای ما- هومن سیدی اولین فیلم بلند سینمایی خود را با عنوان موقت «خاک سفید»، آذر ماه کلید می‌زند و برای بازی در این فیلم با «شهاب حسینی» به توافق رسیده است. هومن سیدی بازیگر و کارگردان اظهار داشت: قرار است اولین فیلم بلند سینمایی‌ام را کلید بزنم که نام موقت آن «خاک سفید» است و فیلمی با مضمونی اجتماعی است.
وی درباره زمان تولید این فیلم گفت: ماه آذر را برای شروع تولید این فیلم در نظر گرفته‌ام چرا که هم قصه فصل ساخت دارد و هم منتظر هستیم تا بازیگرمان برای بازی در فیلم از کارهای دیگر خود فارغ شود.
سیدی درباره بازیگران فیلم به فارس گفت: صحبت‌هایی با شهاب حسینی کرده‌ایم و با او برای بازی در فیلم به توافق رسیده‌ایم. 

 



فیلمبرداری فاز دوم «سرزمین کهن» دی‌ماه آغاز می‌شود
شهاب حسینی در سریال کمال تبریزی بازی می‌کند


سینمای ما- محمد تاجیک: فیلمبرداری فاز دوم مجموعه تلویزیونی “سرزمین کهن “ به کارگردانی کمال تبریزی دی ماه آغاز می شود . فیلمبرداری فاز اول این سریال ،دوهفته پیش در کاشان به پایان رسید . فیلمبرداری فاز دوم این سریال قرار است در دی ماه آغاز شود و شهاب حسینی برای بازی در فاز دوم این سریال قرار داد بسته است .

تصویربرداری «سرزمین کهن» از نیمه آذرماه سال 87 به سفارش شبکه سه سیما شروع شد و همچنان ادامه دارد.
«سرزمین کهن» داستان زندگی پسربچه‌ای از زمان یک‌سالگی (همزمان با تبعید رضا شاه از ایران) را تصویر می‌کند که مراحل مختلف زندگی او با بسیاری از حوادث سیاسی و اجتماعی ایران در این مجموعه‌ی داستانی همراه می‌شود.
 


 

حضور هوشنگ گلمکانی، امید روحانی و جواد طوسی در فیلم تازه نیکی کریمی
منتقدان سینما جلوی دوربین «روایت» می‌روند


سینمای ما- نیکی کریمی سومین فیلم خود را با حضور خودش، شهاب حسینی و پانته‌آ بهرام و به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری جلوی دوربین می‌برد. پیش‌تولید «روایت»-  سومین ساخته بلند سینمایی نیکی کریمی در مقام کارگردان -  ادامه دارد و طبق آخرین اخبار قرار است برای اولین بار در سینمای ایران سه منتقد بزرگ و نام آشنای سینما در این فیلم حضور یابند. حضور هوشنگ گلمکانی، امید روحانی و جواد طوسی در فیلم تازه نیکی کریمی می‌تواند جذابیت فرامتنی فیلم باشد.