چند لینک خبری

 

مستند سوپراستار (تهمینه میلانی) به کارگردانی وحید اسلامی  

 

 


 

آغاز مذاکرات برای اکران «حوالی اتوبان» برای مرداد یا عید فطر 


 

«سوپراستار» بهترین فیلم جشنواره آسیایی «رنگین‌کمان» شد  

  


 

نظرات 23 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 18:23 http://www.bya2.ir

سلام دوست خوبم.
مطلب جدیدت رو خوندم. خیلی جالب بود.
خوشحال می شم اگه به سایت منم یه سر بزنی.[قلب]
www.bya2.ir

حسین چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 23:56 http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

سلام
ممنون از لطفتون :)

مسعود جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 22:39

سلام.احتمالا این مستند سوپراستار همونیه که تو شبکه pmc پخش شد.در ضمن فکر نکنم شوق پرواز امسال پخش بشه.چون یکی از سریالا کارگردانش آقای فتحیه یکی هم آقای عسگر پور.شاید سریال سومیه باشه ولی من بعید میدونم.همون بهتر که تو ماه رمضون پخش نشه.

نفیسه شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 10:45

سلام .ببخشید مدیر وبلاگ مهبان ؟شیوا اینجا نداریم؟

سلام
من شیوا هستم ! شیوا همونه که کامنتا رو جواب میده !

ریحانه شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 15:14 http://aisan-18.persianblog.ir

سلام شهاب بازیگر خیلی خوبیه

صاحبه یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 12:37

سلام به دوستای خوبم به خصوص به شیوا جونم...مرسی از عکسها و خبرهای خوب و جدیدتون.

آمیتیدا دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 14:33

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
حالتون چطوره؟
عکسها فوق العاده ست
مررررررررررررررررررررررررررررررررسی
چند وقتیه نیومده بودم عالی شده

سلام
بالاخره سایت ما بروز شد با عکسای جدید ، حتما یه سری به بزن و با نظرای خوبت ما رو خوشحال کن یادت نره ها منتظریم.
موفق باشی

نفیسه سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 17:15

فکر کنم شما نظری نداشتین زاجع به این پست !

پری چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 16:25

ایول عکسا پس میگفتن فرامسه میخوان برن الکی بود پس بگو شهاب نرفت فیلم جدید

طناز چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 19:05

مرسی شیوا و مهبان عزیز !!
عکسا فوق العاده بودن!!
تو این بی خبری از شهاب عزیز خیلی چسبید!
بازم مرسی!

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 19:51

سلام
بالاخره نفهمیدیم ۱۳ قسمت یا ۲۶ قسمت؟؟!!
پخش از شبکه دو یا شبکه یک؟!

ممنون از عکسا!

حسین چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 20:34 http://www.sabalancd.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

حسین چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 22:35 http://www.sabalancd.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 09:47

با این اوصاف ماه رمضونه امسال که هیچ بعیده امسالم پخشش کنن!! باید رو همون ماه رمضون سال دیگه حساب کنیم!

مستانه پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 09:48

ایول!!!!
عجب عکسایی!!!!!
بی صبرانه منتظرشم!!
ولی میدونم جون به لبمون میکنن تا پخشش کنن!

احمد(همون احمد درباره الی ) پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 09:49

شهاب تو این لباس خیلی جیگر شده! مخصوصا تو عکس سومیه!

!

باران پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 11:52

سلام
مثل همیشه عالی بود

باران پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 12:19

سلام شیوا خانم عزیز
سوالی داشتم وقتی آدرس وبلاگ http://www.dastyar88-admin.blogspot.com را وارد می کنم پیغامThe blog you were looking for was not found.را می دهد می خواستم بدونم صاحب وبلاگ:وبلاگ را بسته یا اینکه .... چون شما خودتون وبلاگ دارید فکر کردم شاید بتونید کمکم کنید
متشکرم

سلام عزیزم
وقتی وبلاگ به هر دلیلی حذف بشه این پیغام رو نشون میده .
حالا این حذف میتونه توسط نویسنده وبلاگ باشه یا توسط یه هکر. البته اگر قبلا وبلاگی با این نام بوده و الان این پیغامو نشون میده یعنی وبلاگ حذف شده.
در یه حالت دیگه اگه اصلا همچین وبلاگی از اول وجود نداشته باشه مینویسه وبلاگ یافت نشد. یعنی این وبلاگ تا حالا ثبت نشده .
امیدوارم جوابتو گرفته باشی :)

سوگل جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 19:54

سلام دوستان
من زنگ زدم کافه هنر و با همسر آقای حسینی در خصوص سامانه صحبت کردم.ایشون گفتن که سامانه خرابه و به همین دلیل هم مشغول و قطعه! و به احتمال خیلی زیاد هم دیگه وصل نخواهد شد! چون تعداد تماسها خیلی زیاد هست (روزانه حدود500 تماس) اقای حسینی قادر به پاسخگویی نیستن و سامانه ایشون احتمالا برای همیشه قطع شده!

چیزایی که گفتم عین گفته های خانومشون بود!

ممنون عزیزم که خبر دادی

حسام شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 20:07

سلام خوبید بچه ها ...

خیلی ناراحت شدم از اینکه سامانه تعطیل شده کاش تعطیل نمیشد هنوز کلی سوال دارم که از آقای حسینی بپرسم

به هر حال امیدوارم هر جا هستن موفق باشن ....

فر مهر شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 20:11

سلام مرسی از خبرهای هات .منظورم از هات داغ هستا

بچه ها تو مجله پردیس خوندم که شهاب سیگار میکشیده .من اصلا باور نمیکنم .

اصلا به شخصیت ایشون نمیاد نمیدونم چرا اینجوری نوشته بود؟!

جاوید دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 13:19

سلام من از وبلاگتون خیلی خوشم می آد و همیشه دنبال می کنم البته همه وبلاگ های شهاب عزیز رو.البته یه پیشنهاد داشتم اونم اینکه من بعد از مدت ها تلاش بالا خره یه سایت گمنام پیدا کردم که کلیپ دریافت سیمرغ شهاب رو برای دانلود گذاشته بود چون می دونستم خیلی ها مثل من دوست دارن ببینن لینکشو گذاشتم لطفا شما هم یا دانلود کنید بعد روی وبلاگتون آپلودش کنید یا یا اگه سرعت اینترنتتون اجازه این کار رو نمی ده لینک دانلودشو بزارین که بقیه دانلود کنن.متشکرم


http://www.upload4files.tk/download.php?file=7e54721a2ab58ab74cf835764ec003b1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد