پرسه در مه همراه با شهاب حسینی و لیلا حاتمی

   

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

  

   

 

                 

نظرات 23 + ارسال نظر
ساغر شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 17:30

خیلی عالی بود
مشتاقشم
وای عکس آخریا خیلی غم انگیزن
فکر کن من تو سالن سینما چه شکلی میشم با دیدن این سکانسا

پریناز شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 18:01 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

سلام به شیوا و مهبان عزیز.می خواستم بدونم حضور آقای حسینی عزیز در فیلم یک حبه قند قطعیه؟چون در یک متن خبری جدیداسم ایشون جز بازیگران نبود.!

[ بدون نام ] شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 20:46

وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی!!!
چه عکسایییییییییییی!!!
اینا رو از کجا میاری مهبان؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مرسیییییی

پری شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 23:20

ایول عکسا چه عکسای خوشگلی و در عین حال غمگینی حس خوبی نسبت به این فیلم دارم خدا کنه زود اکران بشه و خوب دیده بشه مرسی از شما به خاطر این پست واقعا لذت بردم

پریسا یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 02:39

مرسی از این همه عکس خوشگل!
خدایی بهترین فیلم جشنواره ۲۸ام بود اما ... حیف که حقشو خوردن!

sahebeh یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 13:06

mer300000000000..ali boooooood.vali2 ta ax akhr kheili kheili gham angiz boooooooooood

الی یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 15:11

خیلی عکسای زیبایین من که واقعا لذت بردم خداکنه زودتر اکران بشه مطمئنم که کار خوبی هست و فیلم دیدنی به حساب میاد مرسی عکسا واقعا عالی بودند

پری یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 16:00

بچه ها تو رو خدا به دلتون بد راه ندین شهاب به امید خدا در یک حبه قند بازی می کنه اونقدر با درایت هست که برنامه اش رو یک جوری تنظیم کنه که به فیلم برسه شوق پروازم که ۹۰ درصد تموم شده هنوز کو تا تیرماه حالا جام جم اومده اسم شهاب و ننوشته که دلیل نمیشه اسم چندتا دیگ هم ننوشته

انا یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 22:43

ساغر جون باهات موافقم دیدن سکانس اخر و کلا دیدن شهاب روی تخت بیمارستان عذاب اوره

ولی در کل عکسای خوبییه مرسی که همیشه به روز ین

*** دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 14:58

کی بشه پرسه در مه اکران بشه با این عکسا ادم بیشتر شوق دیدن این فیلم رو داره چون تعریف بازی اقای حسینی رو خیلی خوندم و شنیدم و متاسفانه نتونستم این فیلم رو در جشنواره ببینم ... در مورد شوق پرواز نمی دونم چرا همش یاده امیر علی دلشکسته می افتم شاید به این خاطر باشه که شهاب حسینی خیلی خوب می تونه نقش های ادمای متواضع و فروتن رو بازی کنه مطمئنم که نقش شهید بابای رو هم به خوبی ایفا کرده

بابت وبلاگ خوبت ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 00:41

بی صبرانه منتظر شوق پروازم!
حس میکنم کار فوق العاده ای شده! درست مثل مدار صفر درجه! و درست مثل مدار صفر در جه تا مدتها منو درگیر خودش میکنه! ای کاش یه سری عکس توپ و جدید از شهاب در این سریال میذاشتی مهبان عزیز مثل این عکسهای زیبای پرسه در مه

حسام سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 10:33

سلام مرسی ازعکسها خیلی جالب بودن .شیوا جون مدیر برنامه آقای حسینی ماهان حیدریه؟

سلام
بله . البته الان دیگه فکر نمیکنم باشن . یعنی آقای حسینی زیاد به مدیر برنامه شون متکی نیستن و معمولا کارهاشونو خودشون انجام میدن.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 14:55

ببینم تو مهبانی دیگه نه؟

نه !

شهابی سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 15:48

چه پست خوبی بود مرسی گزارش شوق ژروازم تا به حال نخونده بودم مرسیییییییییییییییییییییییی

همیشه به روز باشید راستی برنامه هفت ام که سه شنبه ها ژخش میشه کی بشه شهاب و بیاره خداکنه بیاره

هلیا سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 16:25 http://mojesabz2008.blogfa.com

سلام.
وبلاگ زیبایی دارید
من چند سوال داشتم , فیلم پریشانی پخش شده یا نه
اگه پخش شده CD اش هست اگه هم نه لطفا بگید کی پخش میشه

سلام
بله . پخش شده. خیلی وقت پیش از شبکه یک فکر میکنم. میتونین از سروش سیما تهیه کنید.

پیش بین سافت چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 17:00 http://www.pishbinsoft.com

شما هم با نرم افزار پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال پیش بین سافت برنده جوایز این مسابقات باشید.
www.pishbinsoft.com

دهنوی چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 17:41 http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

مهدی چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 19:25 http://niushazeighami-love.persianblog.ir/page/toolbar

برای آن‌که با سهولت بیش‌تری بتوانید به مطالب دل‌خواه‌تان در این وبلاگ دسترسی پیدا کنید، « نوار ابزار Niusha Zeighami - Love » را به شما ارائه می‌کنیم.

حتما سر بزن و نظر بده

// چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 22:19

خدا کنه حداقل سایه وحشت اکران بشه خیلی دلم برای شهاب حسینی و بازیش تنگ شده

نیما پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 23:12

من پرسه در مه رو تو جشنواره دیدم....
عالی بودد.................
فوق العاده...پیشنهاد می کنم حتما ببینید

مسعود جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 01:58

سلام.خسته نباشید.مرسی بابت عکسای "پرسه در مه".از اینکه میبینم این وبلاگ همیشه به روزه خوشحالم.امیدوارم شهاب بازی تو فیلم آقای میر کریمی رو از دست نده.موفق باشید.

مهربان جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 18:10

به نام او که مهر را آفرید و خود مهربانترین است
مهبان عزیزم سلام
باید اول از همه ازت خیلی خیلی تشکر کنم
تو با گذاشتن کامنت های من روی وبلاگت کمک بزرگی به من و دوستان دیگت کردی!
بازم ممنونم
دوست دارم جمله ی همیشگی مو که همیشه آخر همه ی کامنت هام تو این وبلاگ می نویسم رو دوباره رونویسی کنم و آقای حسینی رو از یک خبر خیلی خیلی مهم دوباره مطلع کنم:
«عمو شهاب عزیز دوستتان داریم پس لطف کنید مواظب سلامتی خودتون باشید. راستی عمو شهاب ما پشتتونیم و همیشه درباره ی اون چیزهایی که که چشمانتون رو نمناک می کنه دعاگو هستیم.سید شما هم برای ما دعا کنید که دعاهامون مقبول درگاه حضرت دوست بشه... ! یادتون نره که دوستتون داریم.»
ما به مسئولیت خودمون عمل کردیم چون می دونستیم کسی رو که در قبالشون مسئولیم متقابلا" در برابر درخواست ما مسئولیت پذیر هستند.

حسین بنیاد یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 11:27 http://kaver

سلام آقای حسینی من حسین بنیاد اهل کازرون استان فارس هستم بازیگر تئاترم و الگوی من شمایید از بازی شما الگو برداری میکنم خیلی دوست دارم تو سینما بازی کنم کمکم کنید خواهش می کنم دوستت دارم منتظر کار های بعدیتون هستم و منتظر جوابتون هستم یا علی به امید موفقیت عکحس ها عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد