ادامه فیلمبرداری پرسه در مه

 

 

 

 سکانس‌هایی از فیلم سینمایی "پرسه در مه" به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در شمال کشور فیلمبرداری می‌شود.
نوروزبیگی به خبرنگار مهر گفت: گروه در تالار سنگلج مشغول گرفتن سکانس‌هایی از این فیلم هستند. تا امروز 20 در صد از "پرسه در مه"  فیلمبرداری شده و بازی مسعود رایگان به تازگی آغاز شده است.

وی افزود: بعد از گرفتن صحنه‌های تهران، گروه عازم شمال کشور می‌شوند. هنوز برای تدوین قرارداد نبسته‌ایم. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اولین نمایش این فیلم در جشنواره فجر امسال است.

در خلاصه داستان "پرسه در مه " آمده است: جوان 30 ساله ای به نام امین در پی نوشتن قطعه موسیقی که آرمان زندگی اش محسوب می‌شود، به دلیل مشکلات زندگی به جایی می‌رسد که تعادل روحی‌اش را از دست می‌دهد. لیلا حاتمی، شهاب حسینی و احمد ساعتچی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده:  ب. توکلی، مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی‌ابیانه، صدابردار: مهدی صالح‌کرمانی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی، طراح گریم: سعید ملکان، مجری طرح: جواد قلیزاده، مدیر تولید: پیمان شیر‌خانی، تهیه کننده: ج.نوروزبیگی با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.
 

نظرات 36 + ارسال نظر
آنیتا یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 19:08 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان
مرسی از خبرای خوبت و همین طور عکس های قشنگت.

امیر آنلاین دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 01:25 http://salmanonline.blogfa.com

این عشق شهاب که ما رو کشته ...
اگه همکاری چیزی خواستی ما در خدمتیم.
قربونت بای

امیر آنلاین دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 01:29 http://salmanonline.blogfa.com

منتظرتونممممممممممممممم

ساغر دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 11:15

سلام.اول عید بزرگ مبعث رو به همه تبریک میگم
شیوا جون خسته نباشی عزیزم.دمت گرم زدی تو فاز پر کاری ها
عکسای پیشنهاد ۵۰ میلیونی خیلی مزه داد بهم.خاطره هام زنده شد
یه خسته نباشید جانانه هم به شهاب بگم که ماشالا ماشالا (تق تق)زدم به تخته!!حسابی پر کاره...شما هم بزنید به تخته حسودا چشمش نزنن.
صدیف جونم که بالاخره اومد.دلم برات تنگ شده بود صدیف جون
راستی خیلی خوشحال شدم پرسه در مه قراره تو جشنواره نمایش داده بشه.ایشالا که امسالم شهاب تو جشنواره فجر گل می کاره.
انشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا

ِآمیتیدا دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 17:55

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همگی به خصوص به شیوای عزیزم.
خوبین؟
مرسی شیوا جوووووووووووووووووووووون از آپ خوشگلت.
عکساتم که عالی بود و حرف نداشت.

نیما سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 14:00 http://WWW.MAHANZAFSHARFANS.BLOGFA.COM

سلام.خوشحال شدم که با وبلاگت آشنا شدم.اگه با تبادل لینک م.افقی خبرم کن/

باز نمیشه که وبلاگت.

فاطمه سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 15:12

مرسی-من از کلاس چهارم ابتدایی تا حالا شهاب رو دوست دارم و الان با اینکه 16 سالمه و این همه سال میگذره عشقم بهش بیشتر میشه

* سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 16:43

وای چقدر عالی که شهاب داره با لیلا حاتمی بازی می کنه بی صبرانه منتظر دیدن این فیلم هستم

ممنون از این خبرای خوب

پری سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 18:47

وای شهاب و نگا کن عکسای بیشتر لطفا از پرسه در مه بزار

من فکر می کنم شهاب یک نمه چاق شده نه ؟؟؟

پری سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 18:50

راستی یادم رفت بگم پست عمو خسرو خیلی با حال بود خدا بیامرزش عکسایی که از عمو خسرو و شهاب گذاشتی عالی بود مرسی

حوری سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 21:43

سلام شیوا جون خوبی چه قد وبلاگ قشنگ شده مرسی عزیزم عکسام خیلی قشنگن وای چه قد سر شهاب جون شلوغ شده ماشاا... راسی عزیزم من بالاخره اون کلیپ گروه 7 که محمد امینم توشه پیدا کردم میخوای برات بفرستم بذاری رو وبلاگ برا اونایی که دوس دارن محمد امین کوچولو رو ببینن راسی کانال اصفهان داره پس از بارانو میده البته دیگه چیزیش نمونده ولی خوب بیشتره بازیه شهابم اخراشه اگه تونستین ببینین بچه ها

سلام عزیزم.
آره . حتما بفرست.

پری چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 00:28

حوری جون میشه ساعت پخش و روزی که پس از باران رو نشون میده بگی

ممنون

مژگان چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 13:13

سلام شیوا جون ممنون از زحمات تو ودوستا نت خیلی خوشحالم که هر وقت به وبلاگت میام یه عالمه خبرای جدید از شهاب رو وب هست .حوری جون میشه بگی پس از بارن چه روزی وچه ساعتی پخش میشه؟

PARINAZ چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 14:25 http://SHAHABJOONAM.BLOGFA.COM

SALAM SHIVA JAN.MERSI AZ AXA.

*** چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 15:19

چه خبرایی اینجا پیدا میشه دستت درد نکنه این عکس شهاب هم خیلی خوبه . خوب شد یک عکسی ازش دیدیم توی این فیلم

آمیتیدا چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 19:30

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به شیوای عزیزم.
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی مثل همیشه.
راستی مجله ی کولاک یه مصاحبه ی کوچولو با آقای حسینی کرده خوندنش خالی از لطف نیست.

آنیتا چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 20:28 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان.
عکس قشنگی رو از شهاب حسینی و لیلا حاتمی گذاشتی. مرسی. بازم منتظر خبرهای جدید و عکس های قشنگت هستیم.

الناز پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 00:50

سلام
ارومیه تازه داره درباره الی... رو اکران میکنه
من امروز رفتم دیدم واااااااااااییییییییییییییییییی محشر بود الانم مسخ فیلمم هنوز:ی

leili پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 01:14

salam ,man khanume hatami ro az nazdik mishnasam va vaghean khoshhalam ke 2 bazigare mahbubam dar moghabele ham daran shahkar miafarinan abate kami zud ghezavat kardam vali che mishe kard!yade khosro shakibaii nazanin ham bekheir emsal dorost dar tavallode man 1 sal az raftanash migozarad

اتوسا پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 12:37 http://plancut.blogfa.com

سلام...من تازه با وبلاگتون اشنا شدم و البته خیلی خوشحال هم شدم وقتی دیدم شهاب حسینی اینقدر طرفدار داره که براش وبلاگ زدن...من یکی از طرفدارای پروپا قرصشم و از اینکه میتونم از فعالیتهاش از طریق وبلاگ شما با خبر بشم خیلی خوشحالم...مرسی ...وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارین...

حوری پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 22:32

سلام پس از بارانو هر روز به جز جمعه ها ساعت 18 میده راستی شیوا جون یه لطفی کن هر وقت کلیپ دستت رسید بهم بگو اخه دیشب هر کاری میکردم نمی اومد

ریحانه جمعه 2 مرداد 1388 ساعت 02:19

سلام خانومی:
مرسی بابت عکسا خیلی نازه و جذابه مثل همیشه
راستی sms وصل شده و من منتطرم عزیزم
بازم ممنون

الناز جمعه 2 مرداد 1388 ساعت 04:32

سلام شیوا جون
من تو کامنت قبلی حرف بدی زدم که کامنت من تائید نشده؟

سلام عزیزم
من هنوز نظرات رو تایید نکردم که شما میگی چرا نظر من تایید نشد !
من الان دو تا نظرات رو با هم دیدم !

// جمعه 2 مرداد 1388 ساعت 12:17

خیلی خوشحالم که شهاب حسینی و لیلا حاتمی رو به رو هم دارند بازی می کنند من یکجا خوندم که لوکشین پرسه در مه تغییر کرده و منتقل شده به خونه ای در میدان هفت تیر در کل امیدوارم فیلم خوبی از کار دربیاد هرچند که شهاب عزیز همیشه در هر کاری درخشیده

بهار جمعه 2 مرداد 1388 ساعت 21:52

سلام مرسی از خبرای داغ و دست اولت
با اجازه حوری جون من جواب پری رو میدم پس از باران از شنبه تا پنجشنبه ساعت 6 بعدازظهر پخش میشه البته الان دیگه آخرای فیلمه.

صاحبه شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 11:48

سلام به همگی شیوا جونم چطوره؟خوبی عزیزدلم؟خسته نباشی.از خبرای خوب و دست اولت خیلی خیلی ممنون.واااااااااااااای که چقدر دوست داشتم پشت صحنه ی سوپراستار رو می دیدم.دست آقای نیک بین درد نکنه.دم آبجی شیوا هم گرم که این خبر توووووووووپ رو برامون گذاشت.تی جان قرباااااااااااااان.

سلام!
از اینکه در وب شما دوست خوب و گلم هستم بسیار خوشحالم!
وبت خیلی قشنگه!
خوشحال میشم بمن سر بزنی!
راستی اگر با تبادل لینک موافقی اومدی وبم بو با چه اسمی لینکت کنم!
در ضمن اگر قصد تبادل لینک داری من رو با نام
کانون هواداران مصطفی زمانی لینک کن!
پس در وبم منتظر حضور گرمت هستم!
حتما بیای ها!

ارزو شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 19:02

سلام.خسته نباشی.بابت عکسا ممنون.

مهران یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 00:00

سلام شیوا جون.چند وقتی مشغوله امتحنات اخر ترم بودم وقت نکردم سر بزنم.امیدوارم حالت خوب باشه.فردا میخوام برم درباره ی الی رو ببینم ولی هیچ فیلمی رو به اندازه ی سوپر استار دوست ندارم سه بار دیدمش.من شخصیتم با نقشش خیلی بهم نزدیکن در اصل خودمم.بابت همه چیز متشکرم.جواب بدی خیلی ممنون میشم.مواظب خودت باش.

سلام
ایمیل زدم.
لطفا چک کنید.

الناز یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 00:59

سلام شیوا جان
خوبی
شرمنده به خدا:ـ*
دسته گلت درد نکنه
موفق باشی همیشه

پریسا یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 10:58 http://shahabfans.blogspot.com

سلام شیوا جون از خبر های خوبت ممنون من هر چی بهت میل میزنم نمی رسه می خواستم بگم که اگه خواستی میتونی وبلاگت رو به بلاگر منتقل کنی هم فارسیه هم امکان بسته شدن نداره وهم عکس ها رو لازم نیست از اینترنت بذاری تو وبلاگ از تو ارشیو کامپیوتر هم میشه گذاشت و اینکه اگه به وبلاگم سری بزنی و ببینی که امکانش هست که به وبلاگت لینک بدی اگه یه نگاهی بکنی ممنون میشم.

سلام عزیزم
یه کم باید صبر کنی.
کامنت میذارم برات

* یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 14:46

امیدوارم که در پشت صحنه سوپراستار بیشترین لحظات و از شهاب ببینیم

سعیده یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 15:23

سلام خسته نباشید

مصاحبه آقای حسینی با مجله زندگی ایرانی رو کی می ذارین ؟

سلام عزیزم
به زودی

صدیف دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 10:09

سلااااااااااااام شیوایی من درباره الی رو دیدم بالاخره
فوق العاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااده بود همه بازیگرا عالی بودن آقای حسینی هم که جای خود داره...

موفق باشین همگی

.........?////////,,,/ دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 15:42

salam.aaksa aalie.man hanooz natunestam aksay entekhabat ro bebinam. chi kar kona.......m/?

سلام
به زودی میذارم.
تا آخر هفته.

parnian سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 02:43

salam.2ta soaal;kilipe goroohe7 ro ke hoory joon goft key mizari/lotfan?va aks majalle koolak chera copy nemishe?

سلام
کلیپ رو انشاا... تا دو هفته دیگه میذارم.شاید هم زودتر.
عکس هم که قرار نیست کپی بشه.باید باز بشه که شما بتونی سیو کنی، که میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد