دیوید بوردول: «درباره الی» یک شاهکار است

حقیقتش را بخواهید این روزها حسابی فعال بوده ام و از همان هفته اول جشنواره فیلم آرت هم فیلم های زیادی دیدم و به آرشیوم اضافه کردم. حتی فیلم نگهبان را با آن همه سر و صدایی که به راه انداخته بود، دیدم. اما امروز به من اجازه بدهید درباره فیلمی صحبت کنم که هفته پیش در فیلم آرت دیدم. فیلمی که به شدت درگیرش شدم...
فیلمی که موقع نمایش در فیلم آرت به قدر کافی به آن اهمیت داده نشده بود، و از همه فیلم های دیگر لذت بخش تر و ارضاکننده تر بود. بهترین و محبوب ترین فیلمی که من امسال تا به این جا دیده ام، درباره الی است. فیلمی که اصغر فرهادی کارگردانی اش را برعهده داشته و برنده جایزه خرس نقره ای برلین هم شد. نمی توانم درباره آن خیلی صحبت کنم مگر این که خیلی حاشیه بروم و توضیح بدهم. مانند بسیاری از فیلم های ایرانی این فیلم هم به شدت بر پایه تعلیق استوار است. تعلیقی که گاهی برمبنای موقعیت است (برای این شخصیت چه اتفاقی خواهد افتاد؟) و گاهی هم تعلیق روانی است (این شخصیت ها چه چیزی را از یکدیگر مخفی می کنند؟). شروع فیلم به نوعی تحت تاثیر اریک رومر است و بعد به سمت چیزی تلخ تر و دردناک تر می رود. حتی کمی هم حال و هوای شومی دارد چیزی در مایه های آثار پاتریشیا های اسمیت.×
درست زمانی که دارید قصه را عمیقا و کاملا با همه وجودتان احساس می کنید و با آن همراه می شوید، فیلم به نرمی سوالات غیرمعمول اخلاقی را هم مطرح می کند. به غرور و شرف مردانه اشاره می کند، و به این که چه طور ممکن است یک خنده از سر بی فکری احساسات یک نفر را جریحه دار کند، تا جایی که باعث نگرانی مان شود که نکند ما مسئول سرنوشت محتوم دیگران باشیم. نمی توانم فیلم دیگری را به یاد بیاورم که انقدر عمیق به خطرات دروغ گفتن برای تخفیف غم و اندوه کسی پرداخته باشد. اما دیگر چیزی نمی گویم: هر چه قبل از دیدن این فیلم درباره اش کمتر بدانید، بهتر است. درباره الی شایستگی یک پخش جهانی فوری را دارد.

×[پاتریشیا های اسمیت، نویسنده مشهور داستان‌های جنایی؛ از جمله بیگانگان در ترن و معمای آقای ریپلی]

نظرات 98 + ارسال نظر
مسعود جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 22:28

سلام.شیوا خانم ممنون از زحمتی که واسه وبلاگ میکشید.من امروز سوپر استار رو دیدم.از فیلم خوشم نیومد.به نظرم خیلی غلو شده بود.ولی بازی شهاب واقعا قشنگ بود.من فیلم محیا رو هم دیدم ولی به نظر من شهاب تو اون فیلم بازی انچنانی ای انجام نداد که بخواد به خاطرش دیپلم بگیره.چون شهاب تو فیلمایی مثل "واکنش پنجم " و"شمعی در باد"بازیهای فوق العاده ای انجام داد که واقعا لایق دریافت سیمرغ بود.ولی تو سوپر استار واقعا قشنگ بازی کرد.بهشون تبریک میگم.امیدوارم تو "درباره ی الی" بیشتر بدرخشن.

ساغر شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 14:46

اول........چه جالب.وای انقدر از این فیلم تحسین و تمجید شنیدم که احساس می کنم دیدنش برام شده یه آرزوی دست نیافتنی....

نیکا شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 15:15

متاسفانه من لحظه سیمرغ گرفتن آقای حسینی رو ندیدم.تمام امیدم به این بود که شما فیلمش رو روی وبلاگت بذاری.شیوا جان خواهشا ناامیدم نکن!

فاطمه(همراه همیشگی) شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 16:25

سلام فقط میخوام بگم عید امسال بدون شهاب خیلی طولانی و خسته کننده بود کاش امسال دوباره تو یه سریال خوب ببینیمش.

مسعود شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 19:22

سلام دوستان.من امروز رفتم که آلبوم گروه سون رو بخرم دیدم یه آلبوم از یه گروه دیگه که اسم اون گروه هم سون بود بهم داد.اعضای گروه ۳ نفر بودن.یه کلیپ ازشون من تو ماهواره دیدم.همونی که تو یه قایق نشستن.میخواستم ببینم چطوری میتونم آلبوم رو تهیه کنم.لطفا راهنماییم کنید.

ارزو یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 18:15

راستی شیوا جون این ادرس بانی فیلم که برامون گذاشتی بریم مطالبشو بخونیم.چرا حتما باید دانلود کنیم؟؟؟؟ اخه این کامپیتر که دانلود حالیش نمی شه. برای برنامه های دانشگاهیم هم دقیقا این مشکل و باهاش دارم.یه پنجره باز میشه بعد یه چیزی پر میشه ولی اصلا نمی دونم کجای کامپیوتر ذخیره میشه.عصابم خورد شده.دلم داره لک میزه که مطالب و بخونم ولی نه من نه کامپیوترهیچی از دانلود کردن نمی فهمیم.اگه میشه عزیزم یه بخشی از مطالبو بزار رو وب تا بخونمشون.ببخشید که اینقدر پروام ولی به خدا من تمام زورمو زدم نشد که نشد.خواهشن این لطفو در حقم بکن.شاید خیلی دیگه از دوستان همین مشکلو داشته باشن. تا ابد مدیونتم گلم.(منتطرم ها.....).
ببخشید که اینقدر پر حرفی کردم.

ببخشید من به خاطر مشکلی که کامپیوترم داره نتونستم فیلم و چیزایی که قولشو داده بودم بذارم.
متاسفانه باید تا تابستون منتظر بمونین.چون اصلا فرصتش نیست.

آذین یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 21:28

سلام شیواجون.بابا کجاییی دلمون لک زد برات.من هر روز میام سر میزنم ولی خبری نبود.مطلب هات خیلی عالیه وهمین طور جالب.یه خواهش دارم یه چندتا عکس جدید از شهاب بذار من خودم خیلی گشتم ولی عکس بخصوصی پیدا نکردم.ممنونم از زحماتت.در ضمن سال ۸۸رو هم تبریک میگم.امیدوارم برات این سال خیلی خوب باشه.و وبلاگت روز از روز بهتر و پربیننده تر باشه.راستی سوپراستار رو دیدی من تاحالا ۴بار رفتم.اگه مطلبی از سوپراستار خوندی حتما بذار ممنونتم.

کامران یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 22:23

سلام

امروز رفتم سوپر استار رو دیدم.انصافا فیلم خوبی بود و بازی شهاب حسینی هم عالی بود.

سیمرغ نوش جونش

صدیف دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 09:40

سلام شیوا جون . خوبی خانوم؟ چه قدر دلم برای تو و وب و بچه ها تنگ شده بود!
آغاز سال جدید کاری رو هم بهت تبریک میگم عزیزم.
من سوپراستار رو علی رغم این وقت شدیدا تنگ کنکوری دو بار دیدم! اینم از عرض ارادت ما به آقای حسینی! در مورد بازیشون بهتره هیچی نگم که دوستامون خودشون بهتر میدونن...! ولی دلم نمیاد از اون سکانسی که آخرای فیلم در نقش کارگر کارخونه گریه و التماس میکنن حرف نزنم...چه قدر زیبا گریه کردن...!! من از شدت تاثیر گذاری بازیشون و گریه زیباشون همراه باهاشون گریم گرفت....!!
شهاب حسینی عزیز با این فیلم برای چندمین بار قدرت بازیگریشون رو به رخ همه کشیدن.فقط میخوام ازشون تشکر کنم.آقای حسینی نمیدونم اینا رو میخونید یا نه...
ولی شما همیشه تو مصاحبه هاتون گفتید که من وقتی مردم ار کارم لذت ببرند راضی ام و خوشحال میشم.حالا میخوام بهتون بگم من نه تنها در سوپراستار که در تمام آثار شما از بازی زیباتون لذت بردم ! مگه میشه حبیب پارسای مدار صفردرجه رو فراموش کرد؟مگه میتونیم نقش آفرینی زیباتون در سوپراستار سکانسی که با شهلا و ساقی دعوا می کنید..سکانسی که در فراق رها گریه میکنید و... رو فراموش کنیم؟
مگه میشه جاوید درمحیا /بابک شمعی درباد/فواد رستگاری../همایون گرداب یا امیر علی دلشکسته رو فراموش کرد؟اگه شما رو نمی شناختیم اگه به توانایی تون اذعان نداشتیم برامون سخت بود باور کنیم امیر علی دلشکسته همون کوروش سوپراستاره
آقای حسینی عزیز شما نقشهاتون رو بازی نمیکنین همه ی اونها رو زندگی میکنید
اون قدر درنقشهاتون غرق میشید که برای من مخاطب یه حقیقت ملموس و قابل درک هستید....
و من ازشما ممنونم! از این انرژی و وسواسی که در بازیهاتون میگذارید ممنونم!
حقیقتا آشیان سیمرغ شانه های نجیب شما بود!
موفق باشید

ساغر دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 15:06

سلام شیوا خانومی.خوبی عسیییییییییییییسم؟کجایی دلم برات تنگیده

ساغر دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 15:19

وای راستی بچه ها کسی اون قسمت برنامه سی رو که اصغر فرهادی رو آورده بودن ندید؟ما مهمون بودیم از ته خونه شون یهو چشمم خورد به تلویزیون دیدم داره یه تیکه از درباره الی رو نشون میده.هنوز چند دقیقه ای از حالت برق گرفتگی من نگذشته بود که یکی از آقایون محترمه ی حاضر توی مهمونی زدن شبکه ۲ .منم دیگه روم نشد چیزی بگم.اگه شما دیدین واسم تعریف کنید.ثواب داره!!!!!!

*** دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 15:22

سوپراستار رو دیدم
بازی آقای حسینی خیلی چشمگیر و زببا بود.

محیا سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 08:33

سلام
سال نو رو به شیوای عزیز و همه دوستان این وبلاگ تبریک میگم .
سوپر استار را قبلا دیده بودم تدوین پایان فیلم روی پرده با اون چیزی که من قبلا دیده بودم فرق داشت . جالب اینه که با همه احترام و عشقی که به تهمینه میلانی دارم موضوع این فیلم رو قبلا با شباهت خیلی زیاد در دو فیلم امریکایی دیده بودم . به عبارت ساده اگر غیر از اقای حسینی شخص دیگری این نقش رو بازی کرده بود فکر نمی کنم فیلم قابل تحمل میشد . ولی هنوز هم میگم بازی ایشون در فیلم درباره الی یک چیز دیگه است .امیدوارم زودتر اکران بشه تا همه دوستان گلم هم بتونند این فیلم را ببینند .
ساغر جان من برنامه اصغر فرهادی رو دیدم . درسته پلان اجرای پانتومیم درباره الی رو درحدود ۴ دقیقه نشون داد ولی جیرانی بعد از نمایش آن قسمت سریعا به فرهادی گفت چون ما در مورد سریال باید صحبت کنیم نمی توانیم در مورد فیلم درباره الی حرف بزنیم .بیشتر برنامه هم فرهادی درباره داستان یک شهر و مشکلاتش برای پخش قسمتهای مختلف اون سریال از شبکه ۵ صحبت کرد .

در مورد سوال آقا مسعود با اجازه شیوا جان آلبوم گروه هفت رو از فروشگاههای بزرگ شهر کتاب میتونی تهیه کنی .

ساغر سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 11:13

صدیف جان خیلی خوشگل حرف زدی

پریناز سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 11:26

سلام به همه دوستان و شیوای گل.به همه توصیه میکنم بازی آقای حسینی عزیز در سوپراستارو ببینن.

هستی سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 14:09

سلام به همگی
منم سوپراستار رو رفتم به نظرم خود فیلم خیلی جالب نبود اما چیزی که فکر نمی کنم کسی بتونه منکرش بشه بازی فوقالعاده ی شهاب حسینی بود
محشر بازی کرد
در ضمن منم با صدیف موافقم اونجا که به خاطر رها گریه می کرد خیلی قشنگ بود

... ؟ سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 15:14

چه عجب خانوم شما آپیدی ... سال نو مبارک . خوبی ؟
امیدوارم سل خوبی رو پشت سر ذاشته و همین طور سال بهتری رو پیش رو داشته باشی ... ممنون از خبراتت خانوم ...
امروز اگه خدا بخواد می رم سوپر استارو می بینم ...
ببینیم این آقا چه کرده ...
گرچه می دونم مثل همیشه شاهکاره ...
و ایندفعه می دونم صد برابر شاهکاره وگرنه که سیمرغ نمی گرفت ...

تینا سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 16:31

سلام سلام
سال جدید رو با تاخیر تبریک می گم.امیدوارم سال خوبی برای همتون باشه.
شیوا جونم دلم خیلی برات تنگ شده بود.این چند وقته خونه نبودم نمی تونستم بیام به وب سر بزنم.

من سوپراستارو دیدم.بازی شهاب حیسنی یه چیز اون ور تر از معرکه بود .بینظیر بود.اگه غیر از ایشون بازیگر دیگه ای بازی می کرد فیلم قابل دیدن نبود.واقعا زیبا بود.نه تنها من بلکه اونهایی که همراهم اومده بودن هم از بازی ایشون لذت بردند.
صدیف جون راست می گن اون لحظه ای که گریه می کنن.از ته دل صدای هق هقشون شنیده می شه.حیف که نمی تونم بیشتر از بازیشون بگم .چون داستان لو می ره.اگه داستان معلون بشه دیدنش مزه ای نداره.ولی فقط می گم اگه می تونید حتما برید فیلم رو ببینید.
شیوا جون بابت گذاشتن مصاحبه ممنون

... ؟ سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 18:24

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دیدم ...
الحق که حقش بود نوش جونش ...
ان شا الله همیشه موفق باشه ...

سپیده سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 23:53

آرزو جان من مصاحبه بانی فیلم رو برات فرستادم ولی برگشت خورد ! اگه آدرس ایمیلتو اصلاح کنی دوباره میفرستم :)

سپیده جان میشه برای منم بفرستی؟
چون من با این اینترنت داغون یه صفحه شو بیشتر نتونستم دانلود کنم.
:(

webmaster8717@gmail.com

شیما چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 12:17

آرزو می کنم خداوند همیشه به روح شریفشان لبخند بزند.

ساغر چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 14:31

مرسی محیا جون .لطف کردی.بچه ها من فکر کنم از همتون بدشانس تر باشم آخه هنوز اینجا سوپراستار اکران نشده و من همچنان منتظرم البته با توصیفات شما روز به روزم مشتاق تر می شم.

صاحبه چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 15:11

سلام به دوستای نازنینم.خوبین؟شیوا جون شما خوبی گلی؟خسته نباشی خانومی.من هم مثل صدیف جان از اون سکانس به شدت لذت بردم. راستی در وبلاگ خانوم علیدوستی چندتا عکس جدید از فیلم درباره ی الی گذاشته یکی از عکسها که آقا شهاب و خانوم علیدوستی با هم هستند فوق العاده زیباست.هر چه زودتر برید ببینید
شیمی جان قرباااااااااااااااااااااااااااااان.التماس دعا
آدرس وبلاگ:
http://taranehh-alidoosti.blogfa.com
یه خبر دیگه به احتمال خیلی خیلی زیاد درباره ی الی در خرداد ماه اکران میشه.

پریا چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 19:56

امروز برنامه تیک تاک شبکه دو ساعت 7 عصر شهاب حسینی مهمون بود اگه ندید می تونید از سروش سیما بگیرید

بهار چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 20:09

بچه هاااا!!! برنامه تیک تاک رو دیدید؟؟؟
فوق العاده بود!!
شیواجون اگر شماره سروش سیما رو داری بذر بی زحمت!
میخوام تهیه کنم این قسمتش رو!

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 20:33

وای الان شهاب حسینی و احمد ساعتچیان در برنامه تیک تاک با هم داشتند گپ می زدند انقدر این شهاب شیطنت کرد ... خیلی کارش درسته ... دربارهی شهرت داشت حرف میزد و خاطراتشون رو با هم مرور کردند خیلی جالب بود ... امیدوارم دیده باشی

... ؟ چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 21:43

بچه ها یه چیزی بگم اعصابتون خرد شه مثل خودم ؟!
امشب حدودا ساعت ۲۰ دقیقه به ۱۰ بود که متوجه شدم برنامه ی تیک تاک داره دوییدم که برسم و ببینم تا رسیدم تموم شد ... خیلی هم قشنگ بود ۲ دقیقه ی آخرشو که دیدم خیلی قشنگ بود ... نمی دونین چقدر حرصم درومد ...
اصلا فکر نمی کردم تو این برنامه بیاد ... بچه ها شماها کدومتون دیدین ؟
شیوا جون عکساشو می تونی بذاری ؟
اه ... لعنت به من که ندیدم ...
گرچه از سروش سیما می شه تهیه کرد ...
( امیدواری به خودم دادم ... )

ساغر پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 10:13

وای واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ....بچه ها من تیک تاکو ندیدم دیشب.آخه چراااااااااا؟؟از دیشب که دختر عموم گفت مهمونش شهاب بوده دپرسم

ساغر پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 10:17

تکرار نداره؟تروخدا نگید نه.....گریه م می گیره ها

آذین پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 10:33

سلام بچه ها نمیدونم چه قدر از نقد هایی که درباره سوپراستار شده خبر دارید.اما من خیلی قاطع میتونم بگم که منتقدان ما خیلی کم سواد هستند وچه قدر ساده این فیلم معناگرا رو زیر سوال میبرند.حرف اکثرشون اینه که همچین اتفاقی نمیشود باشد که یه دختر ۱۵-۱۶ساله بخواهدیک سوپراستار سینما رو تغییر بده وهمچنین اینکه در آخر فیلم میگووید که این دختر یک انسان ماورایی بوده.خوب این کاملا پیداست....که این دختر که بوده ودیگر اینکه چه کارایی کرده.وچرا نمیشه یک دختر بخواد یک انسان رو نجات بده.به نظرم این فیلم پرازنکته است.اونقدر که شاید در یک نگاه شهاب هم نکته باشه.ولی ازهرچی بگزریم بازی شهاب بی نظیر بود.شهاب توی این فیلم خودش رو نشون داد که چه توانایی هایی داره ومعلوم میشه که تا حالا کارکردان خیلی خوبی باهاش کارنکرده.تبریک میگم وآفرین به شهاب عزیز.راستی بچه ها یه خبر جالب شاید براتون جالب باشه بدونید که توی فیلم یک صحنه خیلی واقعیه.همون صحنه که کوروش مست میاد خونه و رها رواز خونه میندازه بیرون بعد لیوان تو دستش میشکنه در این صحنه لیوان واقعا تو دستش میشکنه.

صدیف پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 13:34

خسته نباشی شیوا جون انگار دیروز یه برنامه ای به اسم تیک تاک از شبکه دو پخش شده که آقای حسینی و احمد ساعتچیان با هم گپ میزدند.منم که مثل همیشه خوش شانس!!!!!! ندیدم........!!! آخه چرا زمان پخش این برنامه ها رو از قبل اعلام نمیکنن؟؟ فکر نمیکنم تکرار داشته باشه...شما دیدی؟ درمورد چی حرف میزدن؟
راستی عزیزم سینمای ما چهار تا عکس جدید از آناهیتا گذاشته که یکیش آقای حسینی هست..مرسی.

هستی پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 13:36

دیشب در کمال ناباوری وقتی ساعت ۷:۱۵ از مدرسه رسیدم خونه دیدم کانال ۲ برنامه تیک تاک شهاب واحمد ساعتچیان با هم حرف می زنن یه مصا حبه کاملا متفاوت که من هنوز تو شکم من آخرشو دیدم تورو به خدا زنگ بز نین کانال ۲ بگید یه بار دیگه پخشش کنه شیوا جون تورو خدا یه کاری کن که خیییییییییییییییییلی قشنگ بود .

شرمینه پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 14:28

سلام به شیوا جون و همه ی دوستان عزیز این وبلاگ
امیدوارم امسال سال خوبی برای همه ی ما و هنرمند محبوب و عزیزمون باشه!
وای بچه ها کی دیشب تیک تاک رو دیده؟
شهاب و احمد ساعتچیان دیشب مهمون این برنامه بودن.متاسفانه من ندیدم.هر کی دیده خواهشا دربارهش توضیح بده که چی بوده....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 14:56

سلام شیوا جان !
ای کاش از برنامه دیروز تیک تاک خبر میدادی ، حیف شد که از دست دادیمش!

پرنیان پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 15:40

سلام.کیا 4شنبه تیک تاک و دیدن.آقای شهاب حسینی و احمد ساعتچی مهموناش بودن. من همین الان دارم دانلود میکنم ولی تاحالاش که خیلی قشنگ بوده حتی از سی سال سی مجموعه هم قشنگتره چون بیشتر درباره خودشون صحبت میکنن. برید سایت کانال 2 روز 19 رو بزنید،ساعت 19:10 پخش شده.

آذین پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 16:06

سلام.من دیشب برای ۵بار رفتم سوپراستار رو دیدم.ولی با کسیکه رفته بودم با دفعات پیش فرق میکرد.با یک منتقد سینما رفتم .وقتی فیلم تموم شد دوستم که البته خودش از بازیگران تئاتر هست و بسیار دختر دانا در مسائل سینمایی مونده بود چی بگه میگفت واقعا شهاب شاهکار کرده.ریتم بدنش-نوع نگاهش-سکوت بین دیالوگ ها-میمیک صورتش واقعا عالی بود ومیگفت که واقعا سیمرغ حقش بود.وقتی میخواستیم بریم بهش گفتم امکان نداره تحت تاثیر قرار نگیری!!!گفت حالا ببینم چی کار کرده.وقتی از سالن اومدیم بیرون اصلا نمیتونست چیزی بگه واز بازی شهاب بغض اش گرفته بود.من واقعا افتخار میکنم که در بین بازیگران جوان ما شهاب یک استاد است.

آزاده پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 21:19

سلام بچه ها خوبید ؟ دیشب از شبکه ۲ در برنامه تیک تاک آقای حسینی به همراه آقای ساعتچیان حضور داشتند که متاسفانه من آخرش رو دیدم .شما هم دیدید؟

شیوا جون اگر ممکنه بذارش برای دانلود یا سایتی که از توش میشه برنامه رو دانلود کرد معرفی کن .ممنون

ریحانه پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 23:08 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

من هم سوپراستار رو دیدم. اونجوری که تعریف میکردند نبود و من یه جورایی جا خوردم !!! اون شبی که فیلم رو دیدم واقعا حس بدی داشتم !!
بازی شهاب فوق العاده بود ولی موضوع فیلم و برخورد شهاب توی اون نقش اصلا جالب نبود !!!
من جایی خونده بودم که سوپراستار امسال از پرفروش ترین فیلم ها میشه ولی فکر کنم اینجوری نشه !!!
در هر صورت بازی شهاب فوق العاده و قابل تحسین بود و لایق سیمرغ بود ولی ای کاش طبق گفته ی دوستمون برای شمعی در باد یا واکنش پنجم سیمرغ می گرفت.
در هر صورت امیدوارم دیگه چنین نقش هایی بازی نکنه چون اصلا بهش نمیاد!!
امیدوارم همیشه موفق باشه و سلامت و شاد.

سپیده پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 23:41

http://www.iransima.ir شبکه ۲ روز چهارشنبه ۱۹ فروردین ساعت ۱۹:۱۰ برنامه تیک تاک شهاب حسینی و احمد ساعتچیان :) اونایی که ای دی اس ال دارن می تونن ببینن :)

صهبا جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 12:58

سلام
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای !!!!!!!!!!!!!!
کیا برنامه تیک تاک رو دیدن؟
آقا شهاب خیلی گله مند بودن به خاطر احساس مالکیت بعضی آدما!!!!!!!!!!!!
باید یه فکری کرد!

صاحبه جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 13:36

سلام به دوستای خوب و نازنینم,امیدورام هیچ کدوم از طرفدارای آقا شهاب مثل من بد شانسی نیاورده باشن و چهارشنبه برنامه ی تیک تاکو که آقا شهاب گل به همراه آقای ساعتچیان اومده بودن رو دیده باشن.من فقط تونستم ده دقیقه ی آخرشو ببینم!!!خیلی حالم گرفته شد قراره از سروش سیما بگیرم این شمارشه :
شاید یکی مثل داشت تو اتاقش واسه این کنکور وامونده درس می خوند!! 02122881860

هستی جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 16:24

سلام
برنامه ی تیک تاک و دیدین شبکه ی ۲ شهاب حسینی با احمد ساعتچیان با هم حرف می زدند خیلی با مزه بود من تا حالا شهاب اینجوری ندیده بودم
خیلی شیطنت می کرد

ونوس جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 22:27

سلام دوستان
بالاخره خانواده روراضی کردمو رفتیم سینما!!!!!
خداروشکر همه راضی بودن از فیلم وفقط ...
ای کاش اخرفیلم یه جوردیگه تموم می شد...


بازیگر نقش رها خیلی نقششو خوب بازی کرد
وووووو اقای حسینی هم که خیلی زیبا نقششونو بازی کردن .

تینا شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 14:01

سلام

امیدوارم که همه برنامه تیک تاک رو دیده باشید.خیلی زیبا بود.حرفهای خیلی جالب و تازه ای زدند.صحبت هایی که می کردند تا حالا نه توی هیچ مصاحبه ای اومده بود نه توی هیچ برنامه ای.
واقعا افتخار می کنم که طرفدار چنین هنرمندی هستم که اینقدر فروتن و متواضع هستن.بدون هیچ غروری توی صحبتهاشون در مورد شهرت حرف می زدند.
کاملا برعکس شخصیتی بودند که توی سوپراستار داشتند.

ساغر شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 15:34

بچه ها گریه م گرفت چرا هیشکی به داد من نمی رسه؟؟من تیک تاکو میخوام...

مسعود شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 20:01

ممنون محیا خانم بابت راهنماییتون.

فائقه یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 07:42

سلام من رفتم و سوپر استار رو دیدم عالی بود شهاب حسینی واقعا زیبا بازی کرد
سیمرغ حق شهاب حسینی بود
چهارشنیه ۱۹ فروردین شهاب حسینی تو برنامه یتیک تاک اومده بود که از شبکه ی ۲ پخش شد شهاب خیلی زیبا صحبت کرد من که از صحبتهاش سیر نمیشدم
واقعا برنامه ی زیبایی بود و خیلی خوشحال شدم که شهاب حسینی رو تو این برنامه آوردن

تینا یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 23:13

سینمای ما - فیلم‌های سینمایی "درباره الی"، "حریم"، "خروس جنگی" و "خاک آشنا" از گزینه‌های احتمالی اکران دوم بهار امسال هستند.
"درباره الی" اصغر فرهادی پیش از این قرار بود نوروز 88 در گروه سینمایی آفریقا به نمایش عمومی درآید، اما در آخرین لحظات از اکران باز ماند. این فیلم احتمالا از نیمه اردیبهشت‌ماه در همین گروه سینمایی به نمایش درمی‌آید.


"حریم" رضا خطیبی نیز که در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، در صورت فراهم شدن شرایط پس از پایان اکران "بیست" در گروه سینمایی عصر جدید به نمایش عمومی درمی‌آید. همچنین "خروس جنگی" مسعود اطیابی که فیلمی کمدی است به احتمال زیاد جایگزین"وقتی همه خوابیم" در گروه سینمایی قدس می‌شود.

"خاک آشنا" بهمن فرمان آرا نیز که در دوازدهمین جشن خانه سینما جوایز متعدد دریافت کرد، قرار است در گروه سینمایی آزادی جایگزین "سوپراستار" شود.

آنیتا دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 23:30

سلام شیوا جان. از اقای حسینی خبر تازه ای نداری؟لطفا اگه مجله ای با ایشون مصاحبه کرده معرفی کن. مرسی.

ارزو سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 18:03


سپیده جون..شرمنده عزیزم دفعه پیش که اومدم اصلا کامنتتو ندیدم.نمی دونم چرا ایمیلم قاطی کرده؟هرکس برام میفرسته همین حرف تورو میزنه. اصلا ایمیل منو ولش کن..همونطوری که شیوا جون ازت خواسته زحمت بکش بفرست براش ..اونم به حتم لطف میکنه و برامون میزاره رو وب.به هر حال خیلی زحمت کشیدی وخیلی.. . .خیلی خوشحالم کردی که به یادم بودی عزیزم.از این که وقت گرانبهاتو صرف من کردی ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد