اکران درباره الی در نوروز؟!

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم «درباره الی...» ساخته «اصغر فرهادی» برای نمایش در نوروز 88 آماده شده و نمایش آن در برنامه اکران نوروزی قطعی شده است.
این در حالی است که پیش‌تر گمانه‌زنی‌ها از نمایش فیلم‌هایی چون «وقتی همه خوابیم»، «اخراجی‌ها2»، «سوپر استار»، «شبانه‌روز»،«بیست» و «حریم» در برنامه اکران نوروزی حکایت داشت که از این بین نمایش «شبانه‌روز» منتفی شده است.
بر اساس اعلام مدیرعامل خانه سینما، با طولانی شدن پروسه تصویب آئین‌نامه اکران سال 88، اداره کل نظارت و ارزشیابی به همراه دبیرخانه شورای صنفی نمایش فیلمهای اکران نوروز را مشخص خواهند کرد.
«درباره الی...» برنده خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم برلین و بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم فجر، روایت زندگی چند خانواده است که برای گذراندن تعطیلاتی سه روزه به شمال کشور سفر کرده‌اند.
ترانه علیدوستی، گلشیفته فراهانی، مانی حقیقی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، رعنا آزادی ور، احمد مهرانفر، صابر ابر و پیمان معادی به همراه بازیگران خردسال فرزین صابر بهلولی، متین فتورچی، آینار آناهید و فاطمه شورمج بازیگران «درباره الی...» هستند.  

 

******* 

تکذیب اکران فیلم «درباره الی» در نوروز از سوی 3 منبع رسمی  


در پی انتشار خبر اکران قطعی فیلم درباره الی در نوروز 88، اصغر فرهادی کارگردان این فیلم ، خانه سینما و علی سرتیپی، مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران، از اکران این فیلم در نوروز اظهار بی‌‌اطلاعی کردند.
 

به گزارش خبرنگار فرهنگی امید، با انتشار خبر اکران قطعی فیلم «درباره الی» در ایام نوروز 88، کارگردان این فیلم، ‌خانه سینما و شرکت پخش‌کننده از اکران این فیلم در نوروز اظهار بی‌اطلاعی کردند.

اصغر فرهادی، کارگردان فیلم «درباره الی» در گفت‌وگو با امید درباره خبر اکران نوروزی این فیلم گفت: از پخش فیلم و اکران نوروزی آن خبری ندارم و اخبار منتشرشده را نیز تا این لحظه ندیدم.

او افزود: ‌من تنها خبر راه‌یابی این فیلم را در بخش «روایت جهانی» جشنواره «تریبکا»ی نیویورک تأیید می‌کنم و از ماجرای اکران آن در نوروز خبری ندارم و چون در مصاحبه مطبوعاتی این فیلم، پس از بازگشت از برلین اعلام کردم مصاحبه نخواهم کرد، مصاحبه مطبوعاتی دیگری انجام ندادم تا پس از اکران فیلم بتوانم راحت‌تر به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ بدهم.

جهانگیری، ‌روابط عمومی‌خانه سینما نیز در این‌باره گفت: تا به حال از سوی شورای صنفی نمایش هیچ ابلاغی مبنی بر اکران فیلم درباره الی در نوروز 88 اعلام نشده است و محمود اربابی تا به حال اکران این فیلم را تصویب نکرده و درباره الی در نوبت پخش نوروز قرار ندارد.

علی سرتیپی، مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران نیز با بیان اینکه «فیلم درباره الی مشکلی از لحاظ اکران ندارد» گفت: فیلم درباره الی مشکل پروانه ندارد، اما تا به حال هیچ فیلمی برای اکران نوروزی از سوی شورای صنفی نمایش تایید نشده است و امیدواریم با رایزنی‌های انجام‌شده به زودی شاهد نمایش این فیلم در سینما باشیم.

خبر اکران فیلم درباره الی در نوروز 88 امروز با تیتر «"درباره الی..." به صف اکران نوروز 88 پیوست» در خبرگزاری فارس منتشر شد. در این خبر آمده است: «فیلم «درباره الی...» ساخته «اصغر فرهادی» برای نمایش در نوروز 88 آماده شده و نمایش آن در برنامه اکران نوروزی قطعی شده است.

درباره الی که برای حضور در جشنواره فجر دچار مشکل شده بود با دستور رییس‌جمهور به صفار هرندی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) مبنی بر برطرف کردن مشکل این فیلم، توانست در رقابت های جشنواره فجر شرکت کند.

نظرات 56 + ارسال نظر
پردیس یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 00:25

مصاحبه شهاب حسینی با مجله نقش افرینان رو بزار لطفا ... (( ویژه نوروز ))

امیدوارم درباره الی نوروز اکران بشه ... بی صبرانه منتظرم

شرمینه یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 02:47

وای چقدر خبرا ضد و نقیضه! امیدوارم اولیش درست باشه.
مرسی شیواجان که همه ی خبرا رو می ذاری و فقط به شایعات اکتفا نمی کنی مثه بعضی وبلاگ ها.
واقعا آفرین!

صاحبه یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 09:14

سلام به همگی خوبین؟پیشاپیش عید نوروز رو به همتون تبریک میگم به خصوص به آقای حسینی عزیز و خانواده ی عزیزشون.
این روز بزرگ و خجسته (میلاد پیامبر لطف و مهربانی)رو هم به تک تکتون تبریک میگم.
مجله ی «نقش آفرینان» یه گفتگوی خیلی مفصل و زیبا با آقای حسینی گذاشته(10 صفحه).پیشنهاد می کنم حتما حتما بخرین.از صدیف جان هم ممنونم که آدرس اون عکس خیلی خیلی زیبا رو گذاشت.

پریناز یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 10:35

ان شا ا... که زودتر این فیلم اکران شه.بیصبرانه منتظرم

آنیتا یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 13:30

سلام شیواجان خسته نباشی.میلاد با سعادت رسولاکرم وامام صادق رو به تو و همه طرفداران وبلاگ تبریک میگم . همچنین پیشاپیش عید نوروز رو بهت تبریک می گم . امیدوارم همیشه موفق وسلامت باشی وبهترین ها رو برات آرزو دارم. اگه ممکنه عکسی که صدیف جان گفتن رو برامون بذار چون من نتونستم پیدا کنم.منتظر خبرای خوبت هستیم. مرسی.

آذین یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 19:40

سلام بچه ها.واییییییییی نمیدونید،یه خبر خیلی خیلی عالی و جالب.شیواجان ازت ممنون میشم اینرو بزاری تا همه بخونن.مجله نقش آفرینان یه مصاحبه جدید از شهاب گذاشته حدود ۴-۵صفحه است.خیلی خیلی جذابه.کلا مجله بیشتر اخبارش درباره شهاب هست.به علاوه عکس های بسار بسار زیبااز فیلم سوپراستار.اگه خدایی شهاب رو دوست دارید برید سریع بخرید.نکنه دیر کنید مجله تموم بشه!!!

... ؟ یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 19:43

ایول ... خودم اولیم . البته فکر می کنم .
مطمئن نیستم .
احتمالا نیستم .
بعدا میام حالم گرفته می شه .
بی خیال .
واقعا اکران می شه ؟
ایول اگه بشه .
ممنون از خبراتت .
ممنون .
ممنون .
ممنون .
باز هم ممنون .

ریحانه دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 00:04 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

امیدوارم هم درباره ی الی هم سوپراستار با هم نوروز ۸۸ اکران بشه .
اگه بشه چی میشههههههههههه !!
امسال می شه یکی از بهترین نوروزها .
برای شهاب حسینی عزیزم و خانواده ی خوبش ارزوی سالی خوش و سرشار از برکت و موفقیت و شادی و سلامتی میکنم و امیدوارم سال خوبی داشته باشه پرکار و موفق مثل سال ۸۷. انشاءالله.

صدیف دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 00:58

«شهاب حسینی» و «کامبیز دیرباز» برای «روز رستاخیز» درویش انتخاب شدند
تاکنون شهاب حسینی و کامبیز دیرباز برای بازی در این پروژه قرار داد بسته اند و قرار است طی روزهای آینده بازیگران دیگری به این جمع اضافه شوند.«روز رستاخیز» اولین تجربه مشترک سینمایی شهاب حسینی و کامبیز دیرباز است که پیش از این در سریال تب سرد با هم بازی کرده اند.

دست اندرکاران «روز رستاخیز» این روزها مشغول مذاکره با بازیگران عرب زبان هستند تا تعدادی از بازی های اصلی را به آنها بدهند. گفتنی است این پروؤه عظیم 60 بازیگر ایرانی خواهد داشت که تا اوایل سال جدید انتخاب خواهند شد. این پروژه عظیم پیرامون واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) و از مرگ معاویه تا قیام امام حسین را روایت می کند.

به گزارش سایت 30نماایران،این دومین همکاری کامبیز دیرباز و درویش بعد از دوئل خواهد بود. طبق برنامه ریزی انجام شده خرداد ماه سال آینده فیلمبرداری آغاز خواهد شد.

صدیف دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 01:04

شهاب حسینی:
اگر جایزه پایان انگیزه باشد من جایزه ام را برمی‌گردانم


درحاشیه مراسم تجلیل از هیات داوران و انتخاب جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر، شهاب حسینی با برنا ازشهاب حسینی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت :اگر جایزه بخواهد به این عنوان مطرح شود که انگیزه ها را به پایان برساند من ترجیح می دهم جایزه ام را برگردانم.

وی افزود: چیزی که در کار دوست دارم پیگیری انگیزه ها است و همیشه انگیزه ها با کار و شرایط اقتصادی خوب پیش نمی رود و ترجیح من، کار خوب است.
وی درخصوص امید افزود تنها درخت حیات زندگی است که اگر قطع شود، سقوط زندگی قطعی است؛ خداوند همیشه می گوید که از درگاه من ناامید نشوید واین بدین معنا است که انسان از نظر خالق موجودی ارزشمند است.
وی تصریح کرد اگر خود انسان این را بفهمد که به عنوان یکی از آفریده ها مسولیتی دارد وباید آن را انجام دهد احساس خوبی به وی دست می دهد که با پشتوانه ای وارد این جهان شده و این امر با خود شناسی اتفاق می افتد و اعتماد به نفسی شکل می گیرد که باعث امیدواری است و انسان امیدوار لحظهای مرده زندگی را به لحظهای زنده مبدل می کند .
وی درانتها گفت:انشا الله همیشه ذهن و قلبمان خلاق و زاینده باشد و زمستان در وجود کسی فرا نرسد.
امید و اعتماد به نفس هنرمند سخن گفت.

شیوا جون این لینک خبر کاملشه به همراه یک عکس از اقای حسینی
http://www.30nemairan.com/Ghozaresh.aspx?Id=24

صدیف دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 01:06




بالاخره تکلیف مشخص شد؛
«درباره الی» عید اکران می‌شود هر چند هنوز پروانه نمایش ندارد


سینمای ما- «درباره الی...» با گروه آفریقا بست، تکلیف گروه عصرجدید مشخص نیست. مدیر سینما آفریقا از عقد قرارداد اکران عمومی فیلم «درباره الی...» ساخته «اصغر فرهادی» با گروه سینمایی آفریقا خبر داد.

«محمدرضا صابری» سخنگوی انجمن سینماداران گفت: فیلم «درباره الی...» ساخته «اصغر فرهادی» با عقد قرارداد با گروه سینمایی آفریقا، به عنوان چهارمین فیلم اکران نوروزی مشخص شد اما هنوز پروانه نمایش این فیلم صادر نشده است که طی یکی دو روز آینده، از طرف اداره کل نظارت و ارزشیابی پروانه نمایش آن صادر خواهد شد.
تاکنون نمایش فیلم‌های اخراجی‌ها2(مسعود ده‌نمکی)، سوپراستار(تهمینه میلانی) و وقتی همه خوابیم (بهرام بیضایی) و درباره الی...(اصغر فرهادی) در گروه‌های استقلال، آزادیریال قدس و آفریقا قطعی شده است و تنها گزینه باقی‌مانده، فیلم نوروزی گروه عصرجدید است که از بین فیلم‌های بیست (عبدالرضا کاهانی)، حریم (رضا خطیبی) و هر چه تو بخوای(محمد متوسلانی) یک فیلم روانه اکران نوروزی در این گروه خواهد شد.
امسال،‌ قرار است اکران نوروزی سینماها از تاریخ 28 اسفند ماه آغاز شود.

مرجان دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 16:34

سلام

امیدوارم خبر اکران عید درست باشه.ان شا الله که یه عیدی خوب بهمون میدن.

سپیده سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 01:24

گفت و گوی شهاب حسینی با نشریه وزین نقش آفرینان رو بخونید :)

مرجان سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 17:03

سایت www.cinetmag.com

نظرسنجی گذاشته در باره بهترین فیلم امسال خودت برو به دوستاتم بگو برن به فیلمای شهاب رای بدن

FM68 سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 21:15 http://FM68.blogfa.com

ای بابا!چرا بااین فیلم اینجوری می کنن؟کشتن که مارو!
روزی چهل نفر تایید و تکذیب می کنند!
:(

صدیف چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 14:39

سلام سلام سلام

فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت رو به شیوای عزیز و همه دوستان و بویژه به هنرمند
محبوبمون تبریک و شاد باش میگم! ان شاا... که سال جدید سالی توام با موفقیت ها
و شاد کامی ها برای هممون باشه بالاخص آقای حسینی عزیز! به قول خودشون بهترین های زمین و زمان و بهترین های آسمان؛ لبخند رضایت و آغوش گرم و پرمحبت الهی رو در سال جدید براشون آرزومندم!
امسال چه عید خوبیه! اکران همزمان دو تا فیلم توپ از شهاب با این همه مصاحبه نوروزی!
شیوا جون عزیزم اقای حسینی به عنوان میهمان در ویژه برنامه های تحویل سال تلویزیون حضور ندارن؟ اگه خبر دار شدی حتما بگیا! یه وقت از دست ندیم!
در ضمن آنیتا جان عین لینکی که دادم رو وارد کن. تو گوگل سرچ نکن چون نمیاره فقط عین لینک رو وارد کن
در آخر هم از همتون بویژه شیوای عزیزم میخوام که سر سفره هفت سین دلتون موقع تحویل سال من رو هم از دعاهای قشنگتون محروم نکنین...
سال نوتون مبارک..

ساغر چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 16:07

به به به به به به به به به به به !!!!! سالی که نکوست از بهارش پیداست . بابا دم شما گرم . عجب عیدی بشه امسال . فعلا برم نقش آفرینان رو بگیرم که اگه تموم بشه داغشششششششش تا سال دیگه میمونه رو دلم

تینا چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 22:45

سلام به همگی

سال نو رو پیشاپیش به همه دوستای خوبم تبریک می گم.
انشاالله که توی این سال به همه آرزوهای خوبتون برسید.من موقع تحویل سال برای همتون دعا می کنم که توی این سال موفق و سعادتمند باشید.من جمله شیوا جونم که خیلی خیلی زحمت کشیدن.انشاالله که همیشه شاد وموفق باشن.
برای هنرمند محبوبمون که همیشه همینطور سلامت و سرحال باشن و با کارهای خوبشون ما رو خوشحال کنن.
برای منم دعا کنید.

سال خوبی داشته باشییییییییییییییین

آنیتا چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 22:53

سلام شیوا جان . از خبرهای خوبت ممنونم. اگه ممکنه مصاحبه روزنامه بانی فیلم با اقای حسینی رو بذار رو وبلاگ چون من چند جا رفتم نداشتن ونتونستم تهیه کنم ودر ضمن به سایتی که هم گفتی رفتم ولی نتونستم مصاحبه رو پیدا کنم یعنی فقط عکس بود روی هر گزینه ای که کلیک کردم چیزی نیومد.لطفا راهنماییم کن. مرسی.

هلیا پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 19:11

فرا رسیدن سال جدید رو به همه ی دوستای گلم و همچنین آقای حسینی عزیز و خانوادشون تبریک میگم. امیدوارم سال خوبی داشته باشین.
شیوا جون عزیزم امیدوارم همیشه همین طور با پشتکار به کارت ادامه بدی وسال خوبی داشته باشی. به خاطر همه زحمتات ممنونم.

شیما پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 20:56

پیشاپیش سال نو رو به همه بخصوص شهاب عزیز وخانوادشون تبریک میگم.
امیدوارم امسال هم براشون یه سال نوستالژیک باشه وهر چی از خدا می خوان به خیروبرکت بگیرن .
بچه من عید باید حسابی درس بخونم آخه کنکور دارم تو رو خدا لحظه سال تحویل برام دعا کنید با این حال حتما به وب سر میزنم.

ساغر پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 21:07

زیباترین متنی که توی عمرم درباره بهار خوندم نوشته ی شهاب بود توی یکی از مصاحبه ها که حالا میخوام تقدیمش کنم به خود شهاب و تک تک شما دوستای گلم که تو سالی که گذشت بدجوری بهتون وابسته شدم امیدوارم بهاری باشید و بهاری باقی بمونید:یک طلوع تازه که دستهای سخت هر درخت و چشم های هر پرنده مهاجری در انتظار اوست ودیدنش اگرچه بارها و بارها ولی درست مثل خنده ای دوباره و تازه است و راه او در امتداد راه سبز جویبار*درون قلب دانه ای به زیر خاک*کنار من کنار تو و نام او...بهار

سید حمید هاشمی پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 23:22

من هم خیلی خوشحال شدم اما حالا که نمی تواند اکران بشود خیلی ناراحتم فاصله خوشحالی تا ناراحتی چقدر کوتاه است

مسعود جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 00:26

سلام به همه یدوستان.من سال نو رو به آقای حسینی و خانوادشون و به شما شیوا خانم وهمه یکسایی که میان به این وبلاگ سر میزنن تبریک میگم وامیدوارم سال خوبی داشته باشن.

ریحانه جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 00:47 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

سال نو مبارک.
امیدوارم سالی سرشار از موفقیت برکت سلامتی و شادی داشته باشید.

آنیتا جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 20:51

سلام. مبارک.......مبارک عید همتون مبارک.سال جدید رو به تو شیوای عزیز و همه طرفداران آقای شهاب حسینی تبریک میگم . امیدوارم سالی همراه با موفقیت وسلامتی رو سپری کنید .

پرنیان شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 12:21

سلام. نوروز رو به همتون تبریک میگم.سال خوبی داشته باشید.زود برید مجله رو بگیرید این مصاحبه با همه ی مصاحبه های دیگه آقای حسینی فرق میکنه، خیلـ .................ی قشنگه ، 9 تا عکس ازایشون داره. یه سوال هم از شیوا جون داشتم ، تو همون مجله صفحه 105 نوشته که آقای حسینی جز بازیگران فیلم شبانه روز هستند ، درسته ؟

ونوس شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 13:17

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت اری به اتفاق جهان می توان گرفت

بهارتان جاوید

نفس شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 23:49

بهترین های آسمان و زمین را برای شما و شهاب عزیز و خانواده گلش آرزومندم.در ضمن وبلاگ شمارو فاطمه (همراه همیشگی ) به من معرفی کرده

ریحانه یکشنبه 2 فروردین 1388 ساعت 00:45 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

شیوا جونم امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشی و همه چیز تا اخر سال باب میلت باشه عزیزم.

فائزه دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 13:53

سلام
عید همگی مبااااااااااااااااااااااااااااااارک
همینطور شما شیوا جان یه خسته نباشید مفصلم بهتون میگم بابت تمامی زحماتی که این یک سالم برای وبلاگ
کشیدین با تمام مشکلات و گرفتاریهایی که داشتین.بازم خسته نباشین عیدتون مبارک.
امیدوارم امسال براتون سال خوبی باشه وهمینطور برای وبلاگ
امیدوارم بتونیین تمام البوم های عکس رو دوباره برگردونیم
با اینکه میدونم شهاب اینارو نمیبینن اما بازم به ایشون و همسر عزیزشون و پسر گلشون عید رو تبریک میگم و امیدوارم که سال خوبی داشته باشن هم توی کار و زندگیشون
امیدوارم همیشه در کنار خانواده ی محترمشون سالم و موفق و شاد زندگی خوبی داشته باشن تا ماهم خوشحال باشیم.
ولی شیوا جون ای کاش اینارو میدیدن.
به هر حال امیدوارم که همگی سال خوبی داشته باشین

سحر دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 17:31

مجله های فیلم و سینما و رویش مصاحبه که نداره؟میشه عکس هاشو بذارید؟ممنون میشم خیلی.

آزاده دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 21:09

سلام عید همتون مبارک ایشالا که سال خیلی خوبی داشته باشید و البته سرشار از موفقیت .

بهترین عیدی امسال نقش آفرینان شماره ۵۲ بود و البته اکران سوپر استار البته اگه به شیراز برسه و بتونیم ما هم ببینیم ....


باز هم سال خوبی رو برای همه آرزو میکنم سال برآورده شدن همه آرزوهای خوبتان

ساغر سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 12:28

سلام.بچه ها دیروز برنامه ی سی رو دیدین؟کامبیز دیربازو دعوت کرده بودن.وسطای برنامه هی تیکه هایی از تب سرد رو میذاشتن .خیلی جالب بود بیشتر از دیرباز شهاب رو نشون می دادن...چقدر شهاب توی تب سرد جوون بود...یعنی نمی دونم انگار الان خیلی جا افتاده به قول قدیمیا!علیرضا افخمی کلی راجع به کار تب سرد و شهاب خاطره تعریف کرد.میگفت یه جا با شهاب نشسته بودیم توی ماشین میخواستیم اون صحنه ی تصادف با ماشینو بگیریم داشتیم باهم تمرین میکردیم بهش گفتم شهاب باید توی این صحنه جوری بازی کنی که ترس توی چهره ت واقعا مشخص باشه یهو دیدم به فاصله ی ۵ ثانیه قیافه شهاب تغییر کرد انگار شد همونی که من میخواستم گفتم عالی بود شهاب که یه دفعه با یه کامیون تصادف کردیم...شهاب واقعا ترسیده بوده واونا واقعا تصادف کرده بودن...خداخواهی بوده که طوریشون نشده....افخمی میگفت بعدا از اون صحنه واقعی توی خود سریال استفاده کردم..خلاصه که دیروز از این برنامه سی کلی فیض بردم....راستی اینجا که هنوز سوپر استار اکران نشده!

ساغر سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 14:19

شیوا جون خبری ازت نیست ؟!بابا تروخدا لااقل یه عیدی به ما بده ...خیلی وقته سر نزدی

ساغر سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 17:37

سلام یه خبر نسبتا خوش:برنامه ی بهارستان رو که یادتونه پارسال پخش می شد یه برنامه ش هم شهاب بود امسال دوباره داره پخش می شه فکر کنم تکراریه همین الان که ساعت5:30 هست داره پخش میشه مهمونش هم لیلا اوتادیه....راستی اون نسبتا که اولش آوردم به خاطر اینه که می دونم شما هم مثل من اولش خوشحال می شین ولی بعد که یادتون می افته این روزا همش مهمونید و اصلا معلوم نیست بتونید ببینیدش یا نه یه خورده می خوره تو حالتون درست مثل الان خودم

صاحبه چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 03:42

سلام به همه ی دوستای خوبم.عیدتون مبارک.انشالله سال پر از لحظه های خوب و زیبا داشته باشین.دیروز فیلم سوپر استارو دیدم.بازی آقای حسینی مثل همیشه زیبا و بی نقص بود.و دارم مدام با خودم فکر می کنم که مگر آقا شهاب در فیلم درباره ی الی تا چه اندازه زیباتر از سوپراستار بازی کردن که همه معتقد بودن سیمرغ باید توسط این فیلم بهشون تقدیم میشد,چون واقعا در سوپراستار فوق العاده بودن.تبریک به خانوم میلانی به خاطر این انتخاب خوب و بشدت دقیق و درستشون.

ناهید چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 18:13

سلام...
نوروزتان مبارک...
امیدوارم درباره الی هرچه زودتر اکران شه...
شیوا جون بابت آدرس سلیت مجله کار آفرینان ممنون...
شادباشید...
یاعلی...

ساغر پنج‌شنبه 6 فروردین 1388 ساعت 11:09

شیوا جون مسافرتی؟کجایی نیستی؟

شیرین جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 21:03

سلام به همه ی دوستان گلم مخصوصا شیوا جان
سال جدید رو به همتون تبریک میگم و صمیمانه آرزو میکنم سالی پر از نشاط و موفقیت داشته باشید و تو این سال جدید به هر چی که از خدا می خواهید برسید.
به آقای حسینی عزیز و خانواده ی محترمشان هم تبریک میگم امیدوارم سرسبزترین بهارشان رو تجربه کنند . و همیشه سالم و سربلند باشند.
پرنیان جان من شبانه روز رو دیدم آقای حسینی نقشی جز یک مونولوگ نداشتند و فقط از صدای ایشون استفاده شده بود و تو تیتراژ پایانی هم از یاری ایشون تشکر شده بود.

فرناز شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 12:29 http://4NAZ.BLOGFA.COM

سلام...
با یادداشتی درباره فیلم ایستگاه بهشت به روزم...خوشحال می شم سر بزنید.

آذین یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 11:00

سلام شیواجون.وایییییییییییییی رفتم سوپراستار رو دیدم.واقعا محشره.شهاب سنگ تموم گذاشته.

پرنیان یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 19:16

سلام.شیوا خانم.یه خبر ! پارسال کانال یک برنامه ای میذاشت که اسمش بهارستان بود.شب سیزدهم آقای حسینی یه متنی رو خوندن و عید و تبریک گفتند.خیلی قشگن بود.حالا تکرار همین برنامه رو هر روز میذاره (کانال یک.ساعت 5:40 ) ولی یکم دیر و زود داره. فقط هم دقیقه های اولش آقای حسینی هستن.می خواستم بگم اگه می خوایی تو سایت اعلام کنی.خداحافظ

علی احمدی نیا - خبرنگار چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 12:04 http://www.aliahmadinia.persianblog.ir/

سلام سال نو برشما مبارک منتظر حضور سبزت هستم.

آزاده چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 20:07

سلام بچه ها .من همین الان از سینما میام سوپر استار را دیدم که محشر....عالی ....بی نظیر ........نمیدونم چی بگم واقعا معرکه بود .
بهترین عیدی امسال بود .واقعا به آقای حسینی تبریک و خسته نباشید میگم .
شاد باشید

ساغر پنج‌شنبه 13 فروردین 1388 ساعت 22:43

شیوا جون چرا نمی آپی؟دلمون لک زد

حسام جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 09:27

سوپر استار
سوپر استار سوپر استار
سوپر استار سوپر استار سوپر استار
سوپر استار سوپر استار سوپر استار سوپر استار
سوپر استار سوپر استار سوپر استار سوپر استار سوپر استار
...............................................................................................
واقعا بهترین فیلمی بو د که تو این سالها دیدم .بهتون توصیه میکنم حتما ببینید .

شهاب عزیز گل کاشته .

ساغر جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 14:41

آزاده جون آذین جون صاحبه جون خوش به حالتون که سوپر استارو دیدین.اینجا که اکران نشده....ولی بچه ها دلم میگیره وقتی هر روز به وبلاگ سر می زنم و می بینم خلوت و سوت وکوره...شب سیمرغ گرفتن شهابو یادتونه؟اینجا چه خبر بود...دوست دارم همیشه همونجوری باشه.

کامران جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 16:54

سلام

سال ۱۳۸۸ مبارک.امیدوارم سال خوبی داشته باشید

آزاده شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 23:28

ساغر نازم اصلا نگران نباش من حستو خوب درک میکنم چون تو جشنواره منم مثل تو نتونستم فیلمو ببینم در صورتی که کلی هم تو صف ایستاده بودم وچقدر مشتاق دیدن سوپر استار بودم

امیدوارم به زودی تو هم بتونی سوپر استارو ببینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد