خرس نقره ای برلین برای اصغر فرهادی

  دوستان اگر عکس های وبلاگ باز نشد روی عکس (روی ضربدر قرمز) رایت کلیک کنید و show picture  را انتخاب کنید.

 ویژه نامه ی هفته نامه ی سینما با آقای حسینی مصاحبه کرده است.(اولین مصاحبه پس از دریافت سیمرغ).پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنید.متن مصاحبه به زودی در وبلاگ قرار میگیرد. 

 **********

فارس: خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی در بیست و نهمین جشنواره فیلم برلین به اصغر فرهادی، کارگردان فیلم «درباره الی...» اهدا شد.

مراسم اهدای خرس‌های طلایی و نقره‌ای بیست و نهمین جشنواره فیلم برلین عصر امروز در کاخ برلیناله در شهر برلین برگزار شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده که در مراسم اهدای خرس‌های طلایی و نقره‌ای بیش از 1600 میهمان ویژه حضور داشته است.

در این جشنواره که از 17 بهمن در کاخ برلیناله کار خود را آغاز کرد مجموعاً 383 فیلم اکران شد.

برگزارکنندگان جشنواره فیلم برلین اعلام کرده‌اند در این دوره حدود 270 هزار بلیط فروخته‌اند و می‌گویند رکورد استقبال در تاریخ برگزاری این جشنواره شکسته شده است.

حدود 20 هزار کارشناس و منتقد فیلم از 120 کشور به برلین دعوت شد که حدود 4 هزار نفر از آن‌ها خبرنگار بوده‌اند.

50 سینماگر از کشورهای مختلف عضو هیأت داوران پنجاه و نهمین جشنواره فیلم برلین بودند. ریاست این هیأت را تیلدا سوینتون، بازیگر اسکاتلندی برنده جایزه اسکار برعهده داشته است.
جشنواره فیلم برلین تا عصر یکشنبه 27 بهمن ادامه دارد. اما برندگان این جشنواره عصر شنبه 26 بهمن معرفی شدند.
 
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده که در مراسم اهدای خرس‌های طلایی و نقره‌ای بیش از 1600 میهمان ویژه حضور داشته است.

بهترین فیلم
-------------
خرس طلایی بهترین فیلم برای «شیر اندوه» ساخته کلودیا لوسا، کارگردان پرویی. این فیلم محصول مشترک اسپانیا و پرو است.

بهترین کارگردان
-----------------
خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی به اصغر فرهادی برای فیلم «درباره الی...».

بهترین فیلمنامه
-----------------
خرس نقره‌ای بهترین فیلمنامه برای فیلم «پیام‌آور» به کارگردانی اورن موورمن. «پیام‌آور» نخستین تجربه سینمایی این کارگردان آمریکایی است.
جایزه بیست و چهارمین دوره صلح در جشنواره فیلم برلین را نیز همین فیلم به دست آورده است.

بهترین بازیگر مرد
------------------
خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد به سوتیگوی کویاته بازیگر اهل مالی برای بازی در فیلم «رودخانه لندن» به کاگردانی رشید بوغریب.
این فیلم تولید مشترک فرانسه، الجزایر و بریتانیا است.

بهترین بازیگر زن
-----------------
خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن به بیرگیت مینیچ‌مایر، بازیگر اتریشی برای بازی در فیلم «همه دیگران» به کارگردانی مارن آده.
این فیلم محصول کشور آلمان است.

جایزه ویژه هیأت داوران
-------------------------
خرس نقره‌ای هیأت داوران به دو فیلم «غول آسا» ساخته آدریان بینیز کارگردان آرژانتینی و «همه دیگران» ساخته مارن آده کارگردان آلمانی رسید.
فیلم «غول آسا» محصول مشترک اوروگوئه و آرژانتین است و فیلم «همه دیگران» محصول کشور آلمان.
 

 **********

نظرات 59 + ارسال نظر
تینا یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 11:28

سلام به همگی

وااااااااااااااااااااای بازم تبریک تبریک تبریک
خیلی خوشحال شدم.

شیوا جون ممنون از خبر واقعا عالیت .خیلی خوشحال شدم.
این نشون میده که هیئت داوران امسال در انتخاب های خودشون اشتباه نکردن.

پریناز یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 12:06

تبریک به همه عوامل در باره الی

فریده یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 12:14

بازم یه موفقیت دیگه برای درباره الی... این موفقیت بزرگو به همه تبریک میگم،معلومه که بی جهت همه از این فیلم تعریف نمیکنن....وای که چقد دلم میخواد زودتر درباره الی و سوپراستار اکران بشه....فقط امیدوارم مشکلی برای اکران درباره الی به وجود نیاد.....این شبا عجب شبای خوبیه ها .....اون از سیمرغ ....اینم از برنامه آبی شو که واقعا من یکی هر شب وقتی شهابو تو تلویزیون میبینم حسابی شارج میشم و به وجد میام....فقط اینکه اگه قراره 21 شب پخش بشه فقط 5 شب دیگه از پخشش مونده
راستی شیوا جون ممنون از معرفی مجله....حتما میگیرم

صدیف یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 12:22

مرسییییییییییییی شیوا جووون خبر فوق العاده ای بود

... ؟ یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 14:15

وای یعنی من دومین نفرم . آخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون .
هیچی اومدم فقط بگم خیلی ماهی که همیچین وبی داری . بوس بوس .
شکلک که نداره بذاریم . مجبوریم بنویسیم . بازم بوس .

شرمینه یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 14:16

به وجود هنرمندهایی نازنین مثل اصغر فرهادی و شهاب حسینی عزیز افتخار می کنم.آفرین بر فرهادی و همه ی بازیگرهای این فیلم.........
هزاران هزار بار تبریک!

پرنیان یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 14:43

منم تبریک میگم.راستی درباره الی اکران میشه یا نه؟

شرمینه یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 15:02

رسول صدر عاملی در مورد جوایز بخش بازیگری گفت: باران کوثری در "حیران" بازی بسیار ویژه و قابل توجهی از خود نشان داد که تایید می‌کند او دارد بازیگر خوبی می‌شود. اما فاصله‌ها کم بود و لیلا حاتمی که سال‌ها بازی‌های خوبی ارائه داده بود در "بی‌پولی" موفق ظاهر شد و هیئت داوران تصمیم گرفت جایزه را به او اهدا کند.

صدرعاملی همچنین درباره جایزه بخش بازیگر مرد مکمل گفت: در این بخش نیز رقابت بسیار نزدیک بود، در حالی که کامبیز دیرباز در "عیار 14" بسیار خوب بود، علیرضا خمسه نیز پس از سال‌ها به خاطر دور شدن از کلیشه‌هایش در "بیست" همه را شگفتزده کرد و ما تصمیم گرفتیم جایزه را به او اهدا کنیم. این بدشانسی دیرباز بود که همزمان با بازی خوب او در فیلم شهبازی، خمسه اینچنین متفاوت ظاهر شد. اما در این میان انتخاب شهاب حسینی با قطعیت انجام شد.
این خبر در cinetmagآمده است.

بهار یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 15:14

واعا باعث افتخاره!

فکر کنم میخواستی بنویسی واقعا.
در ضمن بهار جان از لینک هایی که فرستادی هم خیلی ممنون.

********
عزیزان لطفا قبل از اینکه نظرتونو ثبت کنین یه بار از روش بخونین.

********

مهسا جان،من برای خواهر شما آرزوی سلامتی میکنم.حالت رو هم میفهمم و امیدوارم خواهرت رو هر چه زودتر مثل قبل در کنارت داشته باشی.
من این اطمینان رو بهت میدم که نه من نه هیچ کدوم از بچه های وبلاگ اینجوری که تو گفتی نیستیم.چون اینجوری اصلا نمیشه زندگی کرد.اگر هم کسی واژه عشق رو تو حرفاش به کار میبره اصلا به اون معنی نیست که شما فکر میکنی.
اینا رو گفتم که فکر نکنی نظرت بی دلیل تایید نشده.

حمید یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 15:28 http://1g2b.blogfa.com

سلام
خوشحال تر از ان هستم که بخواهم چیزی بنویسم و به ایرانی بودنم افتخار می کنم اصغر فرهادی ادم بزرگی است بزرگ تر از ان که بتوان تصورش را کرد .
درباره الی مایه سرفرازی و سربلندی برای وطنی است که ادعا می کند سینمای خوبی دارد و این اثر این امر را اثبات می کند.
خوشحالم .
خوشحال تر از ان که فکرش را بکنید

محیا یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 16:10

سلام
بی انصافی بود اگر این جایزه را به اصغر فرهادی عزیز ندهند . خیلی خوشحالم و افتخار بسیار بزرگی برای ایران و جامعه سینمای ایران است . تبریک بیشتر به خاطر موضوع و ساختار فیلم ، این بار فیلمی از سینمای ایران جایزه گرفت که چهره فقر و کودکان بی سواد و کم سواد در آن دیده نمی شود . فیلمی از جامعه حال ایران ، و جوانانی که مثل خود ما فکر میکنند و لباس می پوشند . باز هم تبریک .

آنیتا یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 22:11

سلام خانومی. از خبرای خوبت خیلی ممنونم . تبریک می گم به آقای فرهادی وهمه عوامل این فیلن مخصوصا آقای شهاب حسینی وهمه طرفدارانشون وبه ویزه تو شیوای عزیز که این همه زحمت می کشی وخبر ها رو زود روی وبلاگ می ذاری.در ضمن فقط می خواستم که بپرسم همراه با مصاحبه عکسی هم روی وبلاگ می ذاری یا فقط مصاحبه هست .و اگه ممکنه بگو این هفته نامه کی چاپ شده.مرسی.

سلام عزیزم.
عکس رو هم میذارم ولی ممکنه کمی با تاخیر همراه باشه.
هفته نامه سینما هم مال شنبه ۲۶ بهمنه.

رایا یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 22:15

واقعا خوشحالم.به اقای فرهادی تبریک میگم البته فیلمی که اقای حسینی در اون بازی میکنن جز اینم انتظار نمیره

فائزه یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 23:04

سلام
وای برای بار دوم رفتم فیلم دل شکسته رو دیدم واقعا عالیه همه خیلی زیبا بازی کردن
به خصوص شهاب که واقعا بازیشون حرف نداره و این نقش هم فوق العاده بهشون میومد
واقعا بهشون تبریک میگم به خاطر بازی زیباشون و براشون آرزوی موفقیت میکنم
و اطمینان دارم که جزو اون دسته از بازیگرایی میشن که همیشه میمونن با کارای زیبا و به یاد موندنی و عالیشون
وقتی فکر میکنم میبینم واقعا سیمرغ لایق ایشون بود
بازم به خودشون و خانواده محترمشون تبریک میگم

سعیده دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 00:11

سلاااااااااااااام

تبریک به همه عوامل فیلم درباره الی

به قول خود شهاب خان سرافرازمون کردند ماهم براشون سرافرازی ارزو میکنیم

راستی دوستان من هنوز محمد امین کوچولو رو ندیدم کسی میتونه عکسش رو برام بفرسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نذارین ارزو بدل بمونماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ریحانه دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 02:24 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

تبریک میگم به همتون.
مطمئن به برکت حضور شهاب بوده . شهاب حسینی همیشه بیست بوده و هست و خواهد بود.
مرسی گلم .

ریحانه دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 02:34 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

شیوا جون چرا هیچکدوم از نظرات دیروزم رو واسه نمایش رو صفحه نذاشتی ؟؟؟؟؟
حد اقل بذار که با عکسای سوپر استار شهاب اپم که بیان پیشم.
منتظر تو هم هستم.

کامران دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 11:15

سلام

ممنون از عکسهایی که گذاشتین

یه سوال داشتم از کدوم سایت یا کدوم وبلاگ میتونم آهنگ تیتراژ پایانی سریال پلیس جوان رو دانلود کنم.اگه میشه منو راهنمایی کنید

تشکر از وبلاگ خوبتون

سلام
تیتراژ پلیس جوان رو باید از گوگل سرچ کنین.اما بعید میدونم که بتونین پیداش کنین.
من خودم سعی میکنم تا چند وقت دیگه بذارمش رو وبلاگ.به همراه فیلم سیمرغ گرفتن آقای حسینی.

ساغر دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 11:30

آقای فرهادی و عوامل این فیلم واقعا افتخار آفرینی کردن...به نوبه خودم تبریک میگم...ایشون علاوه بر خرس نقره ای و سیمرغ باید یه جایزه دیگه هم دریافت کنن میدونین به خاطر چی؟به خاطر اینکه به خوبی تونستن از قابلیت های بازیگری بسیار بالای هنرمندایی مثل شهاب استفاده کنن

پریناز دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 11:59 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

سلام به شیوای عزیز و همه دوستای گلم.یه خبر توپ براتون دارم.شهاب حسینی به عنوان بازیگر نقش اول فیلم جاودانگی به کارگردانی محمدهادی کریمی انتخاب شد.این فیلم درون مایه ای طنز و فلسفی دارد.

... ؟ دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 12:42

سلام عزیز یه سری عکس پیدا کردم از سوپر استار یکی دو تا هم از محیا . لینکشو می ذارم برات اگه خواستی بذار تو وبت . حیف دوم نبودم . من چکار کنم اولین نفر باشم ؟

http://i39.tinypic.com/2mrfr01.jpg

http://i43.tinypic.com/2qdxs74.jpg

http://i40.tinypic.com/qz3o1w.jpg

http://i43.tinypic.com/x37t53.jpg

http://i42.tinypic.com/6hjno5.jpg

http://i39.tinypic.com/2h4gwmv.jpg

http://i44.tinypic.com/ay1vk6.jpg

http://i43.tinypic.com/2hgafqa.jpg

بازم هست . اگه خواستی بگو تا بزارم برات هانی .

سلام عزیزم.
مرسی از لطفت.
فعلا عکس فیلم نذار.چون عکس فیلم ها رو من دارم.فقط تا الان فرصت نکردم بذارم رو وبلاگ.صبر کن هر وقت عکسارو گذاشتم اگه عکس دیگه ای داشتی بده اضافه کنم بهش.

هلیا دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 18:57

این موفقیت بزرگو به همه تبریک میگم. شیوا جونم از خبر خییلی خیلی خوبت <سپاس گزارم>.

آنیتا دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 19:31

سلام شیوا جان مرسی که بهم جواب دادی . در ضمن کسانی که دوست دارن نشست خبری فیلم درباره ی الی که در برلین برگزار شد رو ببینن می تونن به سایت "You tube"مراجعه کنن.

سلام عزیزم.
لینک مستقیم نشست درباره الی رو به زودی میذارم رو وبلاگ.

نیکا سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 00:00

سلام،صداها رو فرستادم به gmailت ،مرسی

سلام نیکا جان.
مرسی عزیزم.واقعا لطف کردی.

********

ساغر جان و همه کسانی که ویکیپدیا رو خوندن،نظراتتون راجع به این موضوع تایید نمیشه.چون خوندنش برای هیچ کس خوشایند نیست.اصلا اهمیت ندین به این چیزا.از اینجور آدمای مریض زیادن.در ضمن نوشته های ویکیپدیا اصلا اعتبار نداره.من خودم سعی میکنم درستش کنم.شما هم خودتونو ناراحت نکنین.ما که خودمون از همه چی خبر داریم ، پس دلیلی برای حرص خوردن نیست.

صاحبه سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 07:00

این افتخار بزرگ وارزشمندی که آقای فرهادی عزیز برای خود و عوامل فیلم و سینمای ایران بدست آوردن رو خیلی خیلی تبریک میگم.امیدوارم شاهد شاهکار دیگه ای از این کارگردان جوان و موفق باشیم.و خیلی از این بابت خوشحالم که آقای حسینی عزیز هم در این فیلم بسیار زیبا بازی کردن و حتما و بدون شک سهم بزرگی در زیباتر شدنش داشته و دارن.

سلام به همگی.شیوا جان خسته نباشی. از بابت این عکسهای زیبایی که گذاشتی خیلی خیلی ممنون.خیلی لطف می کنی اگه مصاحبه ی هفته نامه رو بزاری گلم چون متاسفانه اینجا نمیارن.راستی چند روز پیش برنامه ی آبی شو(مصاحبه ی آقاشهاب و بهداد)به دستم رسید خیلی خوب بود حیف که خیلی کم بود.ولی خوب جالب بود به خصوص تیکه ی آخرش.ولی ای کاش یه دوست تهرانی با مرام پیدا میشدو هر شب که برنامه رو میدید یه چند خطی در مورد اجرای آقای حسینی یا حداقل مهموناشون واسه ما شهرستانی ها تعریف میکرد.............بگذریم.
راستی منم اون شبی که آقا شهاب سیمرغ گرفت تا 4 صبح بیدار بودم!گفتم بگم که ما هم جز طرفدارای درجه یک ایشون هستیم.......

سجاد سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 10:33

این مصاحبه کی روی وبلاگ قرار میگیرد

به زودی!
نمیتونم دقیق بگم زمانشو چون اگه نتونم بذارم بد قولی میشه.ولی سعی میکنم هر چه زودتر بذارم.

هستی سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 11:44

سلام شیوا جون
خیلی خوشحالم که جایزه به کارگردان فیلم در باره ی الی رسید
می شه بگی زمان اکران سوپر استار و درباره ی الی کیه؟؟؟
منم خیلی دنبال تیتراژ اول پلیس جوانم اما هر چی گشتم پیدا نکردم
ممنون می شم اگه بزاری

ساغر سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 16:15

شیوا جان واقعا خسته نباشی.این چند روز خیلی خوشحالمون کردی.راستی شما از اکسیژن خبر نداری؟ آهای بروبچ تهران قرار نشد تنها تنها هر شب شهابو توی تلویزیون ببینید و دل ما رو آب کنید خب یه ذره از برنامه ی ابی شو هم واسه ما تعریف کنید !

مرجان سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 19:26

سلام

خیلی خوشحالم به همه عوامل فیلم درباره الی تبریک میگم . افرین به اصغر فرهادی که تونسته چهره سینمای ایرانو در جهان به خوبی تغییر بده. تبریک فراوان.با ارزوی اینکه هر چه زودتر اکران بشه.

صدیف سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 20:14

سلام بچه ها
وااااااااای شیوا جون هفته پیش این موقع عجب شبی بود!!! من که هنوز تو ذوق سیمرغم!! همش برای خودم مجسم میکنم اون لحظه زیبا رو!! راستی جمعه حامد بهداد اومده بود برنامه زنده رود.... سیمرغ شهابو تبریک گفت. رشید پور هم بهش گفت حقش بود....بعد بهداد با قاطعیت گفت صد در صد.. خیلی خوب بود
دوست دارم عزیزم موفق باشی

برنامه زنده رود از کجا و چه ساعتی پخش میشه؟

پرنیان چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 16:22

زنده رود برنامه ای که صبح جمعه ها از شبکه اصفهان پخش میشه که بازیگرا رودعوت میکنه ، آقای رشید پور هم مجریشه.ولی هنوز آقای حسینی دعوت نکردن.

ساغر چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 16:33

شیوا جان اگه میخوای اون برنامه رو بذاری واسه دانلود لطف کن سریعتر بذار دلم داره قیجوجه میره

پرنیان چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 16:40

خبری که تو ویکیپدیا نوشته ، خیلی خنده دار بود . امید وارم خدا نویسندشو شفا بده. خبر خنده دار تر از این نبود بگن ؟

صدیف چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 17:33

بچه ها فکر کنم همتون سی سال سی مجموعه رو دیدین جز من!!!من احتمالا هم سی سال هم آبی شو رو از سروش سیما میگیرم..فقط میشه بگین شهاب تو سی سال سی مجموعه چی گفت ...خیلی خوشحالم میکنین اگه یه خلاصه ای از حرفاش برام بگین

سجاد پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 02:58

سلام شیوا خانم میخواستم بگم در منطقه ما زندگی میکنیم امکان تهیه این هفته نامه میخواستم خواهش کنم اگر ممکن است حتما این مصاحبه روی وبلاگ بگذارید

mina پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 11:46

salam shiva jon age ye ax az mohamad amin dary mishe hatman bezary
khahesh mikonam

ناهید پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 13:11

سلام شیوا جون...از آشنایی باهات خوشحالم.باید زودتر از اینا میشد اما بالاخره سیمرغ روی شونه شهاب منم نشست و چقر زیبا بود لحظه ای که سید شکر گذار معبودش شد.افسوس که نتونستم مراسم اختتامیه رو ببینم و تا همیشه حسرت خواهم خورد. شهاب عزیز با گرفتن سیمرغ هم مغرور نشد و جواب بیامک تبریکم رو داد.به امید موفقیت های بعدی او...

آنیتا پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 16:12

سلام شیوا جان. یه خبر: 30 درصد از فیلم برداری آناهیتا گذشت.در ضمن به گفته حمید نژاد کارگردان این فیلم سینمایی به دلیل این که پیش تولید فیلم آناهیتا به طول انجامید فیلم برای نمایش در بیست وهفتمین جشنواره فیلم فجر آماده نشد.(واقعا چه بد شد.)

شیما پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 20:43

سلام
امروز رفتم دل شکسته رو دیدم البته با یه تاخیر طولانی راستشو بخواید از مدرسه جیم زدم رفتم .شهاب مثل همیشه هنرنمایی بی نظبرشو به رخ بشریت کشیده بود. لحظه هایی بود که با دیدنش شیدا شدم . اون لحظه هایی که توی عزاداری امام حسین بود اون لحظه هایی که برای عشق گریه می کرد همه و همه این صحنه ها وجودموسرشار از یه احساس فرا زمینی میکرد.نمی دونم وقتی خدا می خواست شهاب رو بیافرینه چقدر برای افرینشش فکرکرده ؟ گلشو از کجابرداشته که اینقدر معصومه! اصلا شاید جسمش هم از وجود الهی ساخته شده که اینقدر آسمونیه . اگرکفر نبود علنا می پرستیدمش.
به امام حسین التماس می کنم که همیشه دستشو بگیره.
فاش میگویم و از گفته خود دلشادم بنده عشقمو از هردو جهان آزادم
یاعلی

تینا جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 00:50

سلام به همگی
ساغر جون راستشو بخوای من می خواستم اون قسمتایی رو که دیده بودم تعریف کنم ولی گفتم شاید شیوا جون بخوان این کارو انجام بدن. به طور کامل.حالا اگه از نظر شیوا جون ایرادی نداشته باشه .من اون قسمتایی رو که دیدم تعریف می کنم.البته خلاصه.

فریده جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 12:24

سلاااااااااااااااااام
مجله هفته نامه ای به اسم "ایران دخت" هم با شهاب حسینی مصاحبه کرده که تاریخش مال ۳ اسفنده، درمورد جشنواره برلین هم توش نوشته، در ضمن عکس روشم عکس سیمرغ گرفتن شهابه ،پیشنهاد میکنم حتما بخرید،تو مصاحبه شهاب گفته بود اگر بعد از سیمرغ گرفتن پیشنهاد اجرای آبی شو بهش میشده قبول نمیکرده،
در مورد آبی شو هم همینو بگم که هر کی میاد تو برنامه کلی از شهاب تعریف میکنه
مثلا همین دیشب که جهانگیر الماسی مهمونش بود بهش میگفت که در کارهات خیلی بافکر عمل میکنی و در مورد هر کاری که میخوای بکنی حسابی میندیشی

فریده جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 14:00

صدیف جون غصه نخور منم برنامه اختتامیه جشنواره فجرو ندیدم ولی به سروش سیما سفارش دادم که برام بفرستن، اگه این کارو نمیکردم باید تا آخر عمر حسرت میخوردم، البته هنوز به دستم نرسیده احتمالا یکی دو روز دیگه میرسه،
راستی دیشب شهاب تو ابی شو یه خاطره هم از عمو خسرو تعریف کرد

ساغر جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 17:10

صدیف جان برنامه سی سال سی مجموعه خیلی جالب بود ولی خب چون آقای فتحی رو هم دعوت کرده بودن تیکه تیکه با شهاب صحبت میکردن .آقای جیرانی از شهاب راجع به کار مدار صفر درجه پرسید و اینکه چطور این نقشو پذیرفت شهاب گفت که وقتی فیلمنامه ی مدار صفر درجه به دستش رسیده از بس ازش خوشش اومده بوده یه شب تا صبح بیدار مونده و خوندش...بعد ازش پرسید کار با یه بازیگر غیر ایرانی واسش سخت نبوده شهابم یه سری توضیحات داد که الان دقیقا یادم نیست .شهاب از رفاقتش با احمد ساعتچیان حرف زد و اینکه چقدر با هم صمیمی بودن...مدام قسمت هایی از مدار صفر درجه پخش می شد همینطور پشت صحنه ش ...شهاب خاطراتی از دوران انقلاب تعریف کرد و گفت که اون زمان با پدرش میرفتن پشت بوم واسه گفتن الله اکبر...آقای فتحی گفت که اول میخواسته شهابو بذاره جای نقش علی قربانزاده یعنی اردشیر ولی بعد دیده که مناسب ترین فرد برای نقش حبیب پارساست بعدشم کلی از شهاب تعریف کرد طوری که شهاب خجالت کشید و خنده ش گرفت(اگه بدونی این یه تیکه شهاب چقدر خوشگل شده بود) در کل خیلی قشنگ بود امیدوارم زودتر بتونی از سروش سیما گیرش بیاری...راستی صدیف جون شما تهرانی هستی؟اگه تهرانی میشه یه ذره از برنامه آبی شو برام بگی؟

NILOOFAR.N جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 23:09

سلام به همگی ...
بچه ها یکی بود توی نظرات قبلی گفته بود عکسایی که گذاشتم باز نمی شه و براش بفرستم....متاسفانه هرچی گشتم پیدا نکردم کی بود....
کسی می دونه کی بوده؟؟؟
راستی پرنیان جون لطفا تو یاهو من و اد کن...

صدیف شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 03:25

saghar joon azizam merc az inke baram tarif kardi,kheily kheily khoshhalam kardi va alan del to delam nist ke bebinam!!faghat kash tarifaye fathi ro ham migofti….. bazam mamnonam
azize delam man Tehran nistam va garna ta alan baraye na faghat to ke baraye hame kasaii ke nemitonan bebinan tarif mikardam
Dar zemn niloofarjun fekr konam faeezejun bud
Shivajun mamnoon babat zahamati ke baraye veb mikeshi





ستایش شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 09:24

سلام بچه ها کانون خانواده عکس روی جلدش محشره ........

در ضمن لطفا بگید چطوری می تونم متن مصاحبه برنامه ابی شو با حضور حامد بهداد رو پیدا کنم .....اخه میگن خیلی جالبه

مرسی

بیتا شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 12:22 http://www.konkoor.blogfa.com

سلام.خیییییییییییییییییییلی خیلی تبریک میگم.سیمرغ امسال دیگه واقعا حق آقای حسینی بود.من با چه اسمی لینکتون بکنم؟

سلام عزیزم.
عنوان وبلاگ.اولین وبلاگ طرفداران شهاب حسینی.
مرسی

********
محیا جان نظرتو خوندم.داریم سعی میکنیم ویرایشش کنیم.

شیمای عزیز نظر تو رو هم خوندم.اما همون طور که قبلا نوشتم نظرات درباره این موضوع تایید نمیشن.قبلا توضیح دادم راجع بهش.

پریناز شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 21:56

سلام ناهید جون.عزیزم اگه مسشه ایمیلتو بگذار باهات کار دارم.

صاحبه یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 00:26

سلام,خیلی وقت بود که می خواستم یه چیزایی رو بگم.حالا که خدا رو شکر آقای حسینی عزیز موفق به کسب سیمرغ شدن بهتر می تونم حرفامو بزنم.چون بی ربط به این موضوع نیست.
امیدوارم که شیوای عزیز نظرمو که احتمالا باید طولانی بشه!رو تائید کنه تا بقیه ی دوستان از جمله خودش هم نظرشون رو در این مورد بگن.
هممون می دونیم که آقای حسینی از موقعی که کار حرفه ای شونو شروع کردن در فیلم های خوب و قابل تحسینی بازی کردن(واکنش پنجم,شمعی در باد,درباره ی الی ,شاهکار آقای فتحی"مدارصفر درجه"و....)حضور آقای حسینی در این فیلم ها عالی و فوق العاده بود.وهمچنین فیلم هایی رو داشتن که یا در اکران موفق نبوده ویا نتونسته نظر منتقدا و تماشاگرا رو به خودش جلب کنه.که دیگه نام نمی برم .خودتون در جریان هستین.
ولی باز آقای حسینی در این فیلمهای ضعیف هم عالی ظاهر شدن واین جملات در نقد این فیلمها به چشم می خوره (تنها یا یکی از نقاط عطف این فیلم بازی زیبای آقای حسینی ست......)
حالا با یه سوال خیلی مهم و اساسی مواجهه میشیم....که چرا؟؟؟؟؟؟واقعا چرا؟؟؟
چرا بازیگر توانایی مثل آقای حسینی که در یکی از ضعیف ترین فیلم های جشنواره(از دیدگاه منتقدین) آنقدر قوی وجذاب بازی کرده که بتونه سیمرغ بگیره,در چنین فیلمهایی بازی کنند.
به فیلمهای آقای بهرام رادان در جشنواره نگاه کنین,ایشون سه فیلم برای جشنواره داشتن(تردید,بی پولی,زادبوم)که اتفاقا هر سه فیلم با استقبال داوران ,منتقدین ومردم مواجهه شد.ولی بازی ایشان در هیچ کدام از این فیلم ها مورد قبول هیئات داوران واقع نشد!!
و کاندید شدن آقای حسینی در فیلم سوپراستار وکسب سیمرغ ایشان به وسیله ی همین فیلم نشون می ده که وجود آقای حسینی در هرفیلمی چه ضعیف و چه عالی باعث جان گرفتن وزیباتر شدنش میشه.
وسوال من از پریناز خانم گل دوست عزیزم اینه که چرا باید خبر بازی آقای حسینی در فیلم جاودانگی خبر توپی باشه؟؟؟این خبر واقعا منو ناراحت کرد و امیدوارم که از ریشه وبن یک دروغ محض باشه!
آقای کریمی قطعا فیلمنامه نویس خوبی هستن ولی با دوکار ضعیفشون به خصوص" امشب شب مهتابه"
که یکی از بدترین فیلم های امسال جشنواره بود به همه ثابت کردن که کارگردان خوبی نیستن.
دوست عزیزم پریناز جان باید خوشحال باشیم که آقای حسینی بعد از کسب سیمرغ در فیلم این کارگردان بازی داشته باشه؟؟؟
امیدوارم که آقای حسینی گرانقدر هنرمند همیشه محبوب ومحجوبم بیشتر در انتخاب فیلمها ونقشاشون دقت و تامل کنند.
درسته که هر فیلمی که آقای حسینی بازی میکنند به خاط حضور گرم و نازنینش برای همه ی ما دوست داشتنی و زیباست ولی شاید برای شماها هم این احساس پیش اومده باشه که بعد از اتمام فیلم با خودتان گفته باشید.ای کاش در این فیلم بازی نمی کرد......
به امید روزی که آقای حسینی عزیز رو در فیلمهای درخشانی مثل درباره ی الی بسشتر شاهد باشیم.وهم مثل همیشه از بازی بی مانندش لذت ببریم وهم از تماشای خود فیلم.
از پرحرفی خیلی خیلی زیادم جدا عذر می خوام.

مطمئنا ایشون از این به بعد با وسواس بیشتری کاراشونو انتخاب میکنن و این مطلبو توی مصاحبه هاشون هم گفتن.مصاحبه هایی که بعد از سیمرغ باهاشون انجام شده و من متاسفانه هنوز نتونستم بذارم رو وبلاگ.ولی منم خیلی تعجب کردم از خوندن این خبر...

محیا یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 08:05

ممنون عزیزم

دست گلت هم به خاطر زحمتهات درد نکنه هر مطلب جدیدی در مورد اقای حسینی داشتم به میلت میفرستم گلم
من خودم کامپیوتر حوندم عزیزم ولی نتونستم دیروز ویرایشش کنم امروز از یکی از همکارهام کمک میگیرم شاید تونستم درستش کنم

مرسی عزیزم.
من دیروز ویرایشش کردم.شما یه سر بزن ببین درست شده یا نه.من که وقتی میرم ویرایش شده رو میبینم.امیدوارم درست شده باشه.

*******
دوستان عزیز
به چند تا همکار احتیاج دارم !
دوستانی که تمایل دارن ، به آیدی من پیغام بدن.
آیدی من در وبلاگ هست.ستون سمت چپ ،بالای بخش عضویت.با کلیک کردن روی عکسی که میبینید پنجره ای براتون باز میشه که همون جا میتونین بنویسین.البته به شرطی که مسنجرتون باز باشه و ساین این کرده باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد