درباره الی در جشنواره

«معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد حضور «درباره‌ الی» را در جشنواره‌ فجر تایید کرد.»


 سینمای ما- معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد حضور فیلم «درباره‌ی الی» ساخته اصغر فرهادی را در جشنواره‌ی فیلم فجر تایید کرد. محمدرضا جعفری جلوه با تایید این خبر گفت: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و قواعد مقررات، این فیلم در جشنواره‌ی فجر حضور خواهد داشت و به‌طور همزمان در جشنواره‌ی برلین نیز شرکت دارد.

 او درادامه درباره‌ این‌که باتوجه به سفر اعضای این فیلم به جشنواره‌ی برلین و تدارک برنامه‌ای برای نمایش فیلم در فجر، قبل از مسافرت گروه به برلین عنوان کرد: مساله‌ی مهم حضور فیلم و نمایش آن در جشنواره‌ی فیلم فجر است.

اصغر فرهادی خبر حضور فیلم «درباره‌الی» را تایید کرد و گفت: کپی‌های فیلم را به سرعت تحویل جشنواره خواهیم داد. کارگردان فیلم «درباره الی» با تأیید این مطلب اظهار داشت: صبح امروز از طرف دبیرخانه جشنواره فجر با من تماس گرفتند و خبر حضور «درباره الی» در بخش مسابقه سینمای ایران را اعلام کردند.

فرهادی در خصوص این که با توجه به اعلام برنامه بخش مسابقه سینمای ایران فیلم چه روزی در سینمای رسانه‌ها به نمایش درخواهد آمد، گفت: نمایش فیلم در بخش مسابقه خواهد بود و زمان نمایش فیلم طبق جدول برنامه‌ریزان جشنواره که متعاقبا اعلام خواهند کرد، اما با توجه به این که بهترین زمان برای نمایش فیلم سئانس خالی صبح روز دوشنبه 21 بهمن است تلاش می‌کنیم فیلم در این سئانس به نمایش در آید.

وی افزود: به همین و با اعلام دبیرخانه جشنواره مبنی بر حضور فیلم در جشنواره تلاش‌های زیادی را برای رساندن کپی‌های فیلم به جشنواره انجام داده‌ایم.

 کارگردان «درباره الی» با تشکر از تلاش‌های مسئولان و اهالی رسانه برای رفع مشکل حضور این فیلم در جشنواره فجر تأکید کرد: از همه کسانی که برای حضور فیلم در جشنواره تلاش کردند تشکر می‌کنم و به خصوص نقش رسانه‌ها را نباید در این امر نادیده گرفت.

فرهادی در خاتمه در خصوص نمایش فیلم در پنجاه و نهمین دوره جشنواره برلین خاطر نشان کرد: به همراه تعدادی از بازیگران فیلم ما روز جمعه 18 بهمن به برلین خواهیم رفت چرا که دو نمایش در روز‌های شنبه 19 بهمن و یکشنبه 20 بهمن برای فیلم در نظر گرفته شده است و ما کپی‌های فیلم را به جشنواره برلین ارسال کرده‌ایم.  

**************


«بخش‌هایی از این خبر جزو گفته‌های اصغر فرهادی درباره فیلم تازه‌اش نبوده است»

سینمای ما - در پی انتشار گزیده‌ای از اخبار خبرگزاری‌ها در مورد نمایش فیلم «درباره الی...» در جشنواره فجر، روابط عمومی فیلم طی تماس با سایت سینمای ما اعلام کرد که فقط بخش‌هایی از این خبر مورد تایید کارگردان است که از مصاحبه فرهادی با خبرگزاری ایسنا نقل شده است. بخش‌های دیگر این خبر و همین‌طور تیتر قبلی آن جزو گفته‌های اصغر فرهادی درباره فیلم تازه‌اش نیست.

به گزارش خبرنگار سایت سینمای ما، خبری که توسط خبرگزاری ایسنا منتشر شد، به شرح زیر است:

«سرانجام نمایش فیلم «درباره الی» به کارگردانی اصغرفرهادی در بخش مسابقه‌ی سینمای ایران جشنواره‌ی فیلم فجر قطعی شد.

اصغرفرهادی کارگردان سینمای در پی تماس خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به اینکه آیا فیلم «درباره‌الی» در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت، گفت: بله فیلم در ادامه تلاش‌هایی که برای حضورش در جشنواره توسط دوستان انجام شد، نمایشش در جشنواره قطعی است. این چند روز صرف بررسی خود فیلم شد. چون پیش از آن بیشتر تلاش‌ها برای رفع مشکل حاشیه‌ای که برای فیلم به وجود آمده بود شد.

 
بنابراین در این چند روز فیلم دیده شد و مورد بررسی قرار گرفت. مخصوصا در این دو سه روز اخیر تلاش‌های آقای جعفری جلوه باعث شد، فیلم مسیر طبیعی و قانونی خودش را منهای حواشی طی کند و به زودی در جشنواره به نمایش درآید.


این کارگردان در پاسخ به این‌که فیلم در کدام بخش از جشنواره به نمایش درخواهد آمد هم گفت: فیلم در بخش مسابقه خواهد بود و زمان نمایش فیلم طبق جدول برنامه‌ریزان جشنواره که متعاقبا اعلام خواهند کرد، مشخص می‌شود.


او در پاسخ به این‌که آیا کپی فیلم برای نمایش آماده است، خبر داد: کپی فیلم آماده شده است و طبق برنامه به موقع خواهد رسید. 

  

فرهادی درباره‌ی حضور فیلم «درباره الی» در بخش‌های دیگر جشنواره‌ی فیلم فجر به غیر از بخش مسابقه سینمای ایران گفت: به‌دلیل حضور فیلم در برلین فقط در بخش مسابقه داخلی می‌تواند، شرکت کند و فیلم فقط در این بخش به نمایش در خواهد آمد.

 
این کارگردان درباره این‌که چه زمانی به جشنواره‌ی برلین خواهند رفت، به ایسنا گفت: ما روز جمعه به همراه تعدادی از بازیگران فیلم به برلین می‌رویم و روز شنبه و یکشنبه نمایش‌های فیلم در برلین آغاز خواهد شد.

 
فرهادی همچنین اظهار خرسندی کرد از اینکه، این مساعدت انجام شد که فیلم برای اولین‌بار پیش از هر کجای دنیا در ایران به نمایش در بیاید و از قبل هم اصرارم برهمین موضوع بود.

 
او در پایان درباره این‌که با توجه به حضورش در برلین از روز جمعه در دو روز باقی‌مانده‌ای که در ایران است، آیا فرصت حضور در نشست خبری با خبرنگاران را خواهد داشت گفت: من مایل هستم این اتفاق بیافتد ولی تصمیم‌گیری در این رابطه به جدول برنامه‌های فیلم‌های ایرانی مربوط می‌شود.»

**************


«تهمینه میلانی: به هر خواهر زاده‌ام یک سکانس می‌رسد!»

سینمای ما - جلسه نقد و بررسی فیلم سوپر استار حواشی فراوانی داشت. برای «سینمای ما»یی‌ها، جالب‌ترین بخش قضیه آن جا بود که بازیگر نوجوان فیلم «سوپر استار» اعلام کرد که از طریق خواندن این خبر در سایت سینمای ما، به پروژه وصل شده است، و مجری کارشناس جلسه منصور ضابطیان گفت چرا عوض درست خواندن، وقت‌اش را در سایت «سینمای ما» می‌گذرانده است. این جا هفت نکته دیگر از این جلسه پرسش و پاسخ پر حادثه را می‌خوانید...

البته من این حادثه رو هم اضافه میکنم که آقای حسینی در این نشست حضور نداشتند!


هفت نکته در حاشیه نشست «سوپراستار»

1- جلسه پرسش و پاسخ فیلم سوپراستار با جمله یی کنایه آمیز از طرف مجری مراسم، منصور ضابطیان شروع شد؛ «در حالی که بالاخره حتی در نوار غزه هم صلح اعلام شد، اما خانم میلانی هنوز دست از سر آقایان برنداشته اند.» میلانی در جواب این سوال از حاضران جلسه کمک گرفت و از آنها پرسید؛ شما هم این طوری فکر می کنید؟ و با جواب منفی حاضران روبه رو شد. اما در ادامه سوالاتی که از طرف خبرنگاران پرسیده شد، چیز دیگری می گفت. دست آخر اینکه خیلی ها نفهمیدند با این مساله موافقند یا مخالف.

2- جذاب ترین بخش جلسه قسمتی بود که میلانی از معناگرا بودن فیلمش حرف می زد. او طوری از مسائل فلسفی و لایه های مختلف فیلمش حرف می زد که انگار از شروع فیلمبرداری می دانسته که قرار است فیلمش در این بخش نمایش داده شود؛ «به نظر من هر فیلم خوبی معنا دارد. معناگرایی این نیست که حرف های بزرگ بزنیم یا فیلم مان را در یک روستای کوچک بسازیم. هر چند به نظرم اسم جدیدی که روی این بخش گذاشته اند، در جست وجوی حقیقت، بیشتر به فیلم من می خورد و بامسماتر است. به نظرم انتخاب سوپراستار برای حضور در این بخش انتخاب درستی بوده است.» آیا مفهومی به نام معناگرایی و فیلم معناگرایانه وجود دارد یا نه؟ بر فرض که وجود هم داشته باشد، آیا این فیلم با شاخصه هایی که سازندگان این بخش از آن حرف می زنند، همخوانی دارد؟ آیا سوپراستار صرفاً برای اینکه جو عجیب و غریب هر ساله فیلم های این بخش را تغییر بدهد، در آن قرار نگرفته است؟ حیف هیچ کس اینها را نپرسید. گویا چگونگی انتخاب بازیگر جوان فیلم برای بقیه مهم تر بود.

3- نمایش دوم فیلم با موضوع پشت صحنه سینما در یک روز، سوالات مشابهی را برای خبرنگاران به وجود آورده بود. صبح در جلسه «وقتی همه خوابیم» از توهین و تهمت زدن به مطبوعات سوال شد، غروب از خراب کردن وجه بازیگران. مدت هاست که مساله اعتراض اقشار مختلف به فیلم ها اپیدمی شده است، حتی در میان مطبوعاتی ها. اما میلانی در جواب این سوال به مدارک و مستنداتی که بر وجود این گونه مسائل در پشت صحنه فیلم ها صحه می گذارد، اشاره کرد و... هیچ. صحبت همین جا قطع شد. بالاخره ماجرای چیستا یثربی و فیلم دعوت، چشم خیلی ها را ترسانده است.

4- «به نظر من تو آدم موفقی نیستی»، «تو خودت رو گم کردی، بگرد دنبال خودت». اینها دیالوگ هایی است که از دهان یک دختر 15 ساله درمی آید. به نظر تهمینه میلانی اینها فقط سوال و نظر است و اصلاً و ابداً به ورطه شعارزدگی نمی افتد.

5- سیستم ما در این گزارش یکی به نعل، یکی به میخ است. یکی به کارگردان می زنیم یکی به خبرنگار. «چرا سوپراستار شما مرده؟» این سوال یک خبرنگار بود که انگار از مناسبات سینمای ایران خبر ندارد و توقع داشته است در یک فیلم سینمایی سوپراستار زنی را ببیند که... که... بگذریم. اما جواب میلانی فرسنگ ها با این دلیل فاصله داشت؛ «چون نمی شد سوپراستار ما زن باشد و بچه دار شود و نفهمد که بچه یی زاییده است.»

6- یکی از سه فیروز آذرهای فیلم در جلسه حضور داشت. میلانی در توجیه این حجم از فیروز آذر ها در فیلم گفت؛ «سه تا خواهرزاده دارم بالاخره باید به هر کدومشون یک سکانس برسد.»

7- خلاصه ماجرا اینکه سوالات حاضران، ذائقه طناز مجری برنامه و قابلیت های فیلم در کنار هم لحظات مفرحی را برای حاضران رقم زدند.

نظرات 36 + ارسال نظر
محدث چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 20:20

واااااااااااااااااااااااای خدای من! چه خبر خوبی!!!!!!!!
درباره الی در جشنواره. ...........همیشه خوش خبر باشین!ممنون شیوای عزیز

بهار چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 20:46

خیلی خیلی خیلی خوشحالم که درباره الی شرکت داده میشه تو جشنواره!!
فقط لطفا جواب من رو درباره ساعت پخش آبی شو بدید!

... چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 21:26

شیرین جون گفته بودی سایه وحشت رو هم قراره ببینی هر موقع دیدی بیا برامون بنویس در موردش دلمون رفت :)

امین پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 02:06

دو تیتراژ میانی و پایانی آبی شو به دستور مرکز موسیقی صدا و سیما توقیف شد.

شیرین پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 12:12

سلام به همه علی الخصوص شیوا جان .
شیوا جان فکر کنم تو صف سینما فرهنگ جلوی من بودی چون آخرین لحظه من هم از توفیق دیدن فیلم محروم شدم . من با مادرم اومده بودم و کت کرم و شال زرشکی سرم بود . تو چی پوشیده بودی ؟ کاش می تونستم یه جوری میشناختمت خیلی دلم میخواد با هات بیشتر آشنا شم.
پنج شنبه خیلی از سینما های جشنواره سوپراستار رو نشان میدن . امیدوارم موفق به دیدنش بشیم.

پرنیان پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 14:57

خیلی خوشحال شدم. شیوا خانم آخرش عکس از محمد امین نذاشتیا....

آزاده پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 15:32

سلام مرسی شیوا جون .یه خبر خوب واسه شیرازیها دارم .

امشب ساعت ۵/۶ سینما ایران وساعت ۵/۸ سینما سعدی سوپر استار رو پخش میکنه .جمعه هم سینما ایران که البته ساعت دقیقشو نمیدونم .

پریناز پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 19:13

ان شا ا... شهاب حسینی عزیز در هردو فیلم بدرخشه و با لاخره به حق مسلم اش در جشنواره برسه.

سجاد جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 00:37

سلام میخواستم خواهش کنم اگر ممکن هر روز ساعت پخش برنامه آبی شو را بنویسد

شادن جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 02:03

شهاب حسینی در سوپراستار عالییییییییییییییییییی بود

... ؟ جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 11:32

وا ... !!! مگه چی بود که توقیف شد امین خان ؟ چرا آخه ؟

... ؟ جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 11:35

یه چیزی به تموم دوستان بگم که اگه می خوان بدونن که برنامه ی آبی شو چه ساعتی شروع می شه بعد از اخبار ۶.۳۰ شبکه ی ۵ لیست برنامه های اون شبو می نویسه و اینطوری می تونین بفهمین که آیا امشب داره یا نه واگه داره چه ساعتیه .

NIILOOFAR.N جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 13:28

barnameo jadvale pakhshe filmha dar rooze nohome jashnvare filme fajr...

http://news.parseek.com/Url/?id=2885542

NILOOFAR.N جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 14:41

سلام به همه دوستان ...

این یکی از عکسای آقای حسینی یه که تو فیلم سوپراستار در سایز بزرگ چاپ کردن و توی فیلم به دیوارش هست...من دوتا عکسی که از این قسمت داشتم رو با هم منطبق کردم و یکم روش کار کردم (البته خیلی ضعیف روش کار شده و سریع) ...

http://www.4shared.com/file/84708514/b65c9237/N_online.html


اینم عکسایی که اون عکس رو ازش گرفتم...

http://www.4shared.com/file/84716026/a80b3cb0/NILOOFARNsooperstar_shh_.html


http://www.4shared.com/file/84716014/6d280e5f/NILOOFARN_shh_.html


راستی بچه ها کسی اون قسمت از برنامه آبی شو رو که با آقای بهداد مصاحبه می کردن و ضبط نکرده؟ یا کسی نمی دونه از جایی می تونم دانلود کنم؟
از شانسم من دقیقا فقط همون روز و ندیدم به خاطر تغییر ساعت شبکه تهران...
چه خوش شانسم ممممممن!!!!!!!!!! :(

پریناز جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 17:40

بچه ها تو رو خدا اونایی که سوپر استارو دیدن بگن شهاب چه جوری نقشش رو بازی کرد؟بازیش خوب بود؟البته هر چند که مطمئنم که عالی بوده.در ضمن شیوا جان نمی دونی از کجا میتونیم برنامه آبی شو رو دانلود کنیم؟

فائزه جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 18:52

یلام
منم واقعا خوشحالم که درباره ی الی به جشنواره راه پیدا کرد
ببخشید نیلوفر جان این آدرسی که شما دادینو من میزنم ولی میگه که هیچ جوابی یافت نشد میشه لطفا واسم ایمیل کنین
ممنون میشم
اینم ایمیل:
vafa_710@yahoo.com

فائزه جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 19:31

هالی جان فکر کنم شما اشتباهی متوجه شدین اون سورپرایز کوچیکی که گفتم به مناسبت تولد شهاب عکسمون نبود بلکه یه چیزه دیگه است.
ولی یه کمی صبر کنید
راستی باید بگم که من به جز شب اول پخش آبی شو دارم با ویدئو همه ی قسمت هاشو ضبط میکنم و بعدا میدم برام بریزن رو سی دی
واقعا دوست دارم که میتونستم یه جوری هم در اختیار شما دوستای خوبم بذارم تا بتونم کمی در خوشحال کردنتون سهیم باشم.
حالا شما اگه راهی به ذهنتون میرسه حتما بگین.
فعلا

[ بدون نام ] جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 23:35

خدا بگم این یوزارسیف رو چکار کنه بچه های خوابگاه نذاشتن آبی شو ببینمم!!!! :((
تازه ها هم که قربونش برم انگار نه انگار که ما خودکشی کردیم از اس ام اس!!! من میخوااام! هر کی دیده بگه مهمونای این چند روزه از بعد حامد بهداد کیا بودن و چه اتفاقایی افتاده!
پریناز جون!
حامد دقیقا این جملات رو گفت
این عزیز این اخوی!یک دوست یک یار یه همکلاس ..
من به وجودت افتخار میکنم!و میخوام از طرف همه رفقا و هموطنا ببوسمت
قربونت برم دوست دارم!!!!

صدیف شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 07:47

سلام به همههه
وای!فاعزه جون چه کار خوبی میکنی..خیلی خوشحال شدم!!!آخه منم نمیتونم آبی شو ببینم.از اون قسمتی که بهداد باهاش مصاحبه کرده ضبط میکنی دیگه نه؟؟
عزیزم خیلی دوست دارم داشته باشم سی دیشو.فقط کاش یه راهی بود که بتونی برسونی به دستمون

محدثه شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 09:40

نیلوفر جون منم نتونستم. سرچم که میکنم پیدا نمیشه!!!!

پریناز شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 10:11

شیوا جون میخوام بدونم برنامه سی سال سی مجموعه که تا حالا آقای حسینی رو نیاوردن نه؟چون من موفق به دیدن تمام قسمتها نشدم.

مرجان شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 10:34



سلام به همگی

چقدر خوشحالم که بالاخره درباره الی به جشنواره اومد.ان شاالله که به حقش

برسه.راستی تیلوفر جان فکر می کنم تو سایت شبکه ۵ قسمت ارشیو برنامه ها

بتونی اون قسمتو ببینی.

مهتاب شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 11:27

سلام بچه ها
من دیشب رفتم سوپر استار رو دیدم بی نظیر بود واقعا دلم می خواد سیمرغ روی شونه هاش بشینه
یه چیزایی توی فیلم بود که فقط باید چشم اونارو توصیف کنه چون زبان از وصفش قاصره.
یکی از صحنه هاش شهاب داشت گریه می کرد که منو آتیش زد نتونستم جلو خودمو بگیرم و بغضم جلو همه ترکید
بچه ها یه خواهش ازتون دارم که اگر طرفدارشون هستید فقط یه طرفدار باشید !
من احساس می کنم خیلی از کارایی که ما می کنیمو به نظرمون ابراز علاقه هست ایشون رو ازار می ده حالا اگر فیلم رو ببینید متوجه می شید که چرا همچین خواهشی ازتون دارم.

... شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 11:31

بچه هایی که پرسرعت دارین میتونین از ایران سیما ببینین برنامه رو

ساغر شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 15:22

شیوا جون چرا نظرای منو تائید نکردی درسته که خیلی دیر و خشک و خالی تولد شهابو بهش تبریک گفتم ولی گفتم که به خاطر حال خیلی خیلی بدم بود مریضی که باعث شد یه هفته توی خونه بخوابم ولی اگه تائید میکردی خیلی بهتر از این بود که حالا که بعد از چند روز میام میبینم توی جشن تولد شهاب همه دعوت داشتن به جز من!!

ساغر جان من تو پست تبریک تقریبا نظر همه رو تایید کردم.
الان که نظرای تایید نشده رو میبینم نظرت نیست.
شاید نظرت ثبت نشده.اگه بود حتما تایید میکردم.

تینا شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 15:40

سلام به همگی
من خیلی خوشحالم که بلاخره درباره الی تونست بره جشنواره.


بعد از حامد بهداد اقای سیروس مقدم .مجید مظفری.امین تارخ.جمعه شبم خودم نتونستم ببینم.یه شب هم انگار پخش نشد.

شیوا جون ممنون بابت خبرا.

آنیتا شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 20:41

سلام شیوا جان.من یه پیشنهاد دارم اونم اینکه فائزه جان اگه می تونه سی دی رو برات بفرسته تو هم لطف کن بذار رو وبلاگ. یااصلا هر راهی که خودت به ذهنت می رسه. میدونم سخته اما تو رو خدا یه کاریش بکن من خیلی دوست دارم این برنامه رو ببینم.مرسی.

عزیز من گذاشتن فیلم روی وبلاگ با اینترنت دایل آپ محاله.
شما چرا زنگ نمیزنین از سروش سیما بگیرین؟

زهرا شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 23:25 http://napoleon.blogfa.com

آخه وقتی نشد شیوا هم با من بیاد تو سینما من چه جوری از سوپراستار حرف بزنم؟؟؟
اصلاْ روم نمیشه باهات حرف بزنم شیوا هنوزم شرمندتم
فقط می تونم یه دیالوگ از سوپراستار بگم که همه رو به وجد آورد:منو چرا از رو دیوار برداشتی؟ البته همین الان که نوشتم شک کردم دقیقا همین بود یانه
نکته دیگه این بود که وقتی گریه می کردند آقای حسینی... دیگه خودتون تا ته بخونین ایشون استاد گریه کردنن: من اون دختر و می خوام

مرجان یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 12:40

سلام

من دیروز خیلی اتفاقی موفق شدم سوپر استارو ببینم . بازی اقای حسینی حرف نداشت.امیدوارم نظر داوران هم همین باشه.همون طور که زهرا جان نوشتن قسمت گریه کردن خیلی خوب بودوهمین طور قسمت ادا دراوردن.

صاحبه یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 14:10

سلام به همه دوستان خوب ونازنینم به خصوص شیوای عزیز.
خیلی خیلی خوشحالم از اینکه مشکل فیلم درباره ی الی حل شد ودیشب اکران شد.
به همه ی تهرانی های عزیز پیشنهاد می کنم که حتما این فیلم زیبا رو ببینند چون در هر جا در هر سایتی از این فیلم تمجید میشه.
و فیلم سوپر استار که متاسفانه هیچ نقد خوبی از این فیلم نخوندم البته من فیلم رو هنوز ندیدم و نمی تونم بر اساس نوشته های منتقدها در مورد این فیلم قضاوت کنم.ولی در هر سایتی این جمله به چشم می خوره(تنها نقطه ی عطف و قوت این فیلم بازی شهاب حسینی است)
واقعا نمی دونم از خوندن این جمله خوشحال بشم یا نه.
ولی خیلی خیلی خوشحالم که آقای حسینی در هر فیلمی چه فیلمی که تحسین شده باشه(درباره ی الی)وچه نه(سوپراستار)زیبا عالی فوق العاده بازی می کنند.ایشاالله همیشه موفق باشن وامسال به حق مسلمشان برسن.

تینا یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 19:44

شیوا ازت می خوام اگه می تونی خلاصه ی سوپر استار و بذاری تو سایت ، یا اگه خودت ندیدی یکی از بچه ها که این فیلم و دیدن خلاصه ش رو تو قسمت کامنت بذارن .البته اگه مشکلی پیش نمیاد .

من که نتونستم فیلمو ببینم.
اما خواهش میکنم اونایی که دیدن داستان فیلمو لو ندن.عید قراره اکران بشه.میخوایم ببینیم.حیفه داستانشو بدونیم.

NILOOFAR.N یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 22:57


انتقاد شدید پژوهشگر مؤسسه کیهان به فیلم «درباره الی»



http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8711201808

NILOOFAR.N یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 23:03


سلام دوستان ....
من چند بار چک کردم صفحه ای که گذاشتم باز می شد!!!!

اگه بازم باز نشد بگین تا توی یه سایت دیگه آپلود کنم ببینم می شه؟!!!!!

ریحانه یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 23:59 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

سلام شیوا جون :
مرسی از خبرعالیییییییییییییت .
خیییییییییییییییییلیییییییییییییی خوشحال شدم گلم. دستت درد نکنه عسلم.
راستی :
نیلوفر جان من همه ی این عکسارو چند ماه پیش گرفتم اگه می گفتید براتون می ذاشتم.
البته کوتاهی از منه از این به بعد اگه عکسی دیدم براتون میذارم.

آنیتا دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 09:15

سلام به شیواجان وهمه طرفداران آقای حسینی. یه خبر براتون دارم اونم اینکه مجله کانون خانواده نیمه دوم بهمن ماه با آقای شهاب حسینی مصاحبه کرده. توصیه می کنم حتما مجله رو تهیه کنین چون هم مصاحبه اش جدیده وهم یه عکس خیلی خیلی...................... قشنگ رو جلد مجله چاپ کردن.اگه تهیه نکنین خیلی پشیمون می شین.مرسی.

شرمیلا شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 00:17

شیوای عزیز سلام
من الان یگ سایت بیدا گردم گه میشود گانالهای ایران را با گیفیت نسبتا خوب دید. لطفا به من میگویی ابی شو از گدام گانال بخش میشود؟ اگر حه قسمتهای زیادی را از دست داده ام ولی دیدن شهاب حتی برای یگ لحظه هم غنیمت است. ممنون

سلام عزیزم.
از شبکه تهران پخش میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد