صحبت های علی رویین تن و مسعود فراستی درباره دلشکسته

 

  

مسعود فراستی گفت: «دل‌شکسته» همچون فیلم «مکس»، کمدی اجتماعی سرپا و تند و تیزی است که هم تحجر و هم تجددمأبی را نشانه می‌رود. فراستی منتقد و کارشناس سینما اظهار داشت: «دل‌شکسته» پس از اکرانش جز دلشکستگی برای فیلمساز و سرشکستگی برای تهیه‌کننده‌اش و رضایت برای مخاطب عام اتفاقی‌اش، چیزی به بار نیاورده است.

 وی افزود: «دل‌شکسته» بر خلاف فیلم‌هایی چون دلداده، چارچنگولی، دعوت و خیل مشابه که مدت‌هاست به یمن بی‌سیاستی و بی‌برنامگی مسئولان سینمایی اکران‌ها را اشغال کرده‌اند، فیلم تهیه‌کننده نیست و به همین دلیل، تهیه‌کننده به جای ایستادن پشت فیلم و تبلیغ و اکران مناسب، مقابل فیلم ‌می‌ایستد و سعی در نابودی آن دارد. به تعداد سینماهای نمایش دهنده و نوع تبلیغات دقت کنید. اما چرا؟ فیلم،کمدی اجتماعی سرپا و تند و تیزی است (همچون فیلم مکس) که هم تحجر و هم تجددمأبی را نشانه می‌رود.

فراستی به فارس گفت: فیلم، نقد تحجر است در قالب کمدی غلوآمیز و کاریکاتوری که نه به شهید و خانواده شهدا توهین می‌کند،نه به آرمان‌های‌شان و نه به مراسم و مناسک مذهبی و طبیعی است که متحجرین و تجددمأبان را عصبانی کند.

این منتقد سینما در ادامه گفت: فیلم گاهی زیادی شعار می‌دهد، تحول شخصیتی‌اش نیز سریع است و حتی در موردی، بی مورد. نه چادر سر کردن دختر ضروری است و نه حضور پدرش در مراسم عاشورا. لحن فیلم نیز یکدست نیست و لکنت دارد و بعضی ضعف‌های دیگر فیلم اول، اما دو بازی خوب و کنترل شده دارد از شهاب حسینی و بیتا بادران که مناسب قالب فیلم هستند و چند میزانسن خوب و مهم‌تر این که فیلم حرمت نگه می‌دارد. حرمت آرمان‌ها و هویت شخصیت پسر را. حرمت فیلمساز و حرمت مخاطب را. فیلم مخاطب را می‌خنداند، راضی می‌کند و حتی به فکر می‌اندازد. 

 وی در انتها افزود: به یقین «دل‌شکسته» در شرایط مناسب و درخورش، می‌توانست خوب بفروشد.

سرشکستگی تهیه‌کننده، سرشکستگی فیلم و فیلمساز است،"بار خود فروشی از آن سوی دیگر است". 


منبع خبر : فارس

 


«علی روئین‌تن» کارگردان فیلم «دل‌شکسته» درباره نخستین فیلم بلند خود که وارد بیستمین روز نمایش خود می‌شود، گفت: مسأله‌ای دارم که مربوط به مقوله دلبستگی‌ام است و معقتد هستم شعرمان تنها چیزی که در هنرمان جهانی است و برای این که سینمای‌مان به معنای واقعی جهانی شود و برای این که بتوانیم با مردم‌ ارتباط متعارف‌تر داشته باشیم، سینمای‌مان نیاز به تغزل دارد.
وی افزود: فیلمی باید بسازیم که مشخص باشد ایرانی است نه این که در درو دیوارش به فارسی نوشته شده باشد. به همین دلیل من برای «دل‌شکسته» بنا را بر برداشت ادبی گذاشتم و در حقیقت، فیلم، برداشت من از «لیلی ومجنون» در جامعه معاصر است.
کارگردان «دل‌شکسته» گفت: این یعنی سربه وادی امام حسین(ع) و به یک لایتناهی گذاشتن و برداشت من همینی است که درفیلم می‌بینید.
وی درمورد بازی‌های اغراق شده فیلم «دل‌شکسته» گفت: چون فیلم شیوه روایی است، نیاز به غلو دارد اما اجرای این شیوه باید یکدست باشد و از این حیث، در فیلم بازی همه شخصیت‌ها مانند هم همراه با غلو باشد.
«روئین‌تن» درمورد ما‌به‌ازای شصخیت‌های فیلم «دل‌شکسته» گفت: شخصت‌هایی که درفیلم می‌بینید همه برداشت از چند شخصیتی است که در جامعه می بینیم، مثلا شهاب حسینی را درفیلم به عنوان کاراکتر آرمانی فرزند شهید و یک بسیجی، یعنی یک الگو قرار داده‌ام. اصلا هر کدام از کارهای انتزاعی که می‌کنیم یک ریشه درواقعیت دارد و یک ریشه قشنگ‌تر در حقیقت دارد. من اینها را حس کردم ودر «دل‌شکسته» به‌کار بردم .
وی درمورد انتخاب شخصیت شهاب حسینی دراین فیلم گفت:او بازیگر خوبی است. یک بازیگر ایرانی که هم ظاهر و فیزیک و هم صدای خوبی دارد و هم مجنون‌‌وار است و من سعی کردم که تمام اینها درفیلم مطابقت داشته باشد.
وی درمورد استقبال مردم از «دل‌شکسته» در این مقطع اکران گفت : با وجود قالبی که در آن فیلم ما اکران شده، با شیوه‌ای که مؤسسه شهید آوینی برای پخش فیلم پیش گرفته، به نظر من مردم عالی به دیدن فیلم می‌روند چرا که ما هشت سینما داریم، تبلیغ نداریم، تیزرهای فیلم ممنوع شده و... با این اوضاع من چطور می‌توانم راجع به فیلم تبلیغ کنم گرچه همه بچه‌ها از بس که در این قضیه اذیت شده‌اند، سکوت کرده‌اند.
وی درمورد ممنوع شدن تیزر فیلم گفت: من تا آخرعمرم وامدار خانواده شهدا هستم اما برخی‌ها معتقدند می‌گویند فیلم اهانت به خانواده بسیجیان و شهدا است... مگر شوخی است که من جرأت کنم و بخواهم به آدم‌هایی که گوشت و پوست و زندگی‌شان را گذاشتند و برای دفاع از آرمان‌های‌شان به جبهه رفتند، اهانت کنم برعکس معتقدم که «دل‌شکسته» یک اظهار ارادت کامل به خانواده شهدا است.
وی درمورد بازتاب این فیلم دربین بسیجیان گفت: فیلم اصلا بازتاب منفی نداشته است و من پیام‌های خوبی در این باب دریافت کرده‌ام. به ویژه آن که فیلم بسیج دانشجویی قرار نقد و بررسی فیلم را گذاشته‌اند. حتی از حوزه علمیه قم تماس داشتند و آنها این فیلم رادر ستایش روحانیت دانستند. در این مدت فقط یک سایت خبری نقدی نوشته بود که آقای قهرمانی هم آن را قبول کرده بود و پذیرفته بود.
کارگردان «دل‌شکسته» درمورد سرمایه‌گذاری مؤسسه آوینی در این فیلم گفت: آن زمان که من می‌خواستم فیلم را بسازم مدیرموسسه شهید آوینی، آقای مجید اسماعیلی بود. البته من آن زمان گفتم که این کار را نکنیم و مؤسسه روی فیلم سرمایه‌گذاری نکند، اما ایشان پافشاری کردند و فیلم با یازی ایشان ساخته شد اما حالا با تغییر مدیریت مؤسسه، گویی مدیران قبلی‌ و جدید مؤسسه دارند همدیگر را اذیت می‌کنند و این فیلم شده گوشت قربانی و درحقیقت تسویه حساب‌های شخصی‌شان را با این فیلم انجام می‌دهند!
وی گفت: متأسفانه آقای قهرمانی تلقی‌اش از فیلم و سینما غلط است و خبرگزاری‌و روزنامه‌ها را هم جهت انعکاس خبری فیلم، قبول ندارد. این فیلم باید بیست الی بیست و دو تا سینما داشته باشد. مردم باید به یک طریقی از اکران فیلم خبردارشوند و بیایند فیلم را ببینند. به ویژه در این شرایط که مردم خیلی سخت به سینما می‌روند اما من می‌بینم که با چه شعفی از سینماهای نمایش دهنده «دل‌شکسته» بیرون می‌آیند.
روئین‌تن گفت: به نظر من، تهیه کننده فیلم باید می‌آمد روی فیلم کار می‌کرد و تبلیغ می‌کرد که فیلم به‌خوبی اکران شود و آسیب نبیند.
وی گفت:همه کارشناسان امور توزیع و پخش در سینمای ایران می‌گفتند این فیلم در زمره پرفروش‌ترین فیلم‌های امسال خواهد شد و همه می‌گفتند که این فیلم بالای چهار میلیارد تومان می‌فروشد اما حالا این فیلم بعد از 17 روز اکران 70 میلیون فروخته است!
روئین تن ادامه داد: من فقط درمورد تبلیغات این فیلم می‌دانم که دو هزار تا تراکت چاپ و در نماز جمعه پخش شده است.
وی ادامه داد: قبول دارم که زمان اکران زمان بدی است اما اینقدر دیگر بد نیست که این فیلم که همزمان با چارچنگولی و دلداده اکران شده است، اینقدر بفروشد ؛ ما در حقیقت کاری نکرده‌ایم که مردم متوجه شوند فیلم اکران شده است.
روئین‌تن درمورد شیوه متفاوت پلاکارت و پوسترهای تبلیغاتی این فیلم اظهار داشت: سه پوستر توسط ابراهیم حقیقی، بهزاد خورشیدی و جواد آتش‌باری طراحی شده و مؤسسه شهید آوینی اصرار داشت در این زمینه، این کار را بکند و این اقدامات هم بدون هماهنگی با من انجام شد.
این کارگردان درمورد بازتاب فیلم «دل‌شکسته» در بین منتقدان، گفت: از منتقدان تا به حال چیز بدی نشنیده‌ام بلکه هر چه خوانده‌ام و شنیده‌ام، تعریف بوده است و همه از فیلم خوش‌شان آمده و از آن تعریف کرده‌اند. 

منبع : خبرگزاری فارس

نظرات 44 + ارسال نظر
azhen zangana پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 17:52

سلام شیوا جان ...
دستت درد نکنة و خستة نباشى .

فائزه پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 19:46

سلام شیوا جان
خوبی؟؟؟؟
ممنونم که عکسا و مطالبی رو که فرستادم رو وب گذاشتین
واقعا خوشحالم کردید
من به جز این مطلب دو مطلب دیگه درباره ی فیلم دل شکسته فرستادم تو قسمت نظرات که فکر میکنم نرسیده ولی دوباره میفرستم هر وقت که رسید بگین بهم.
موفق باشی
مچکرم

فائزه پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 19:52

شیوا جان
میخواستم بگم که این قالب وبلاگ رو اگه میشه عوضش کنین چون خیلی وقته که رو وب بوده و احساس خستگی به آدم میده
البته اگه زحمتی نیست
ممنون

پریناز پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 22:30 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

شیوا جان ممنون از بابت خبرای خوبت.

الهام پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 22:52 http://eternal-moon.blogfa.com

سلام.
تبریک به خاطر وبلاگ خوبتون. ای کاش عکسهای بیشتری از شهاب میذاشتید.

زهرا شنبه 7 دی 1387 ساعت 01:21

سلام شیوا جان خسته نباشی
پیشنهاد می کنم این فیلم رو ببینید از ابتدا تنها میخندین و از خنده زیاد گریتون می گیره اما آخر فیلم اشکتون واقعاْ در میاد من که به همراه دو تا از دوستام فقط گریه می کردیم
اگر رفتین سینما وقتی امیرعلی گفت سوختم یادی از من کنین چون تو این صحنه کم مونده بود من جنون بگیرم دوستم دستمو گرفته بود و دلداریم می داد
نمیشه توصیف کرد شما هم باورتون نمی شه پس دیگه ادامه نمی دم.
فقط ببینین دلشکسته رو
راستی امشب تبلیغشو از شبکه ۱ پخش کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آره. مثل اینکه خدا رو شکر مشکل تبلیغات دلشکسته بر طرف شده.منم ۲-۳ روزه که تبلیغشو میبینم.

رزا شنبه 7 دی 1387 ساعت 19:29

سلام میشه دقیق بگی کرگدن تا کی رو صحنه است. مرسی منتظرم.

سلام عزیزم
من دقیق نمیدونم.اما میدونم تا آخر دی هست.احتمالا تو این هفته یا هفته بعد میرم تئاتر شهر میپرسم تاریخ دقیقشو.

فائزه شنبه 7 دی 1387 ساعت 19:37

سلام شیوا جان
خوبی؟؟/
پس چرا جواب ایمیلمو ندادین؟
راستی به همتون توصیه میکنم که ماهنامه جدید فیلم رو بگیرین چون عکس روی مجله که از شهاب در فیلم سوپر استار هست رو حتما بگیرید چون خیلی زیباست/

هالی شنبه 7 دی 1387 ساعت 19:40

تبریک تبریک تبریک
به اعضای گروه هفت به خصوص شهاب حسینی عزیز
و تبریک به همه ی طرفداران ایشون؛آلبوم جدید این گروه عالیه
به خصوص آهنگ پریچهر
شیوا جان ممنون بابت اطلاعات به روزت

هالی شنبه 7 دی 1387 ساعت 20:08

در ضمن سایت گروه هفت اینه
www.haft7.com
البته هنوز راه نیافتاده

آره هالی جون !
رو آلبوم هفت نوشته بود.
من چون راه نیفتاده و معلوم نیست کی راه بیفته نذاشتم رو وبلاگ !

ریحانه یکشنبه 8 دی 1387 ساعت 00:08 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

خسته نباشی گلم.
سربزن.

صاحبه یکشنبه 8 دی 1387 ساعت 00:20

سلام به همه ی دوستای نازنینم.دلم براتون خیلی تنگ شده بود....امتحانامون شروع شده واسه همین نمی تونم همش بیام سر بزنم.شیوا جون شما هم خسته نباشی.از زحماتی که واسه وبلاگ می کشی ممنونم.
سون 3و4 رو تهیه کردم.عالییییییییییییییی بود صدای آقا شهاب فوق العاده بود.آرامشی که توی صداشون هست توصدای هیچ خواننده ای نیست.تبریک می گم به هممون که طرفدار چنین فردی هستیم وخدا رو شکر می کنم که آقاشهاب در همه ی زمینه ها موفق هستند با آرزوی موفقیت هرچه بشتر ایشون.بی صبرانه منتظر جشنواره ی فجر هستم ان شاالله که امسال سیمرغ بلورین رو شونه های عزیزمون بشینه.دوستای گلم دعا یادتون نره.مطمئن باشید اگه خدا بخواد هر اتفاق زیبا وقشنگی می یفته.
راستی در سایتی خوندم که اسم آقا شهاب رو به طور کامل در تیتراژ دلشکسته نوشتن "سیدشهاب الدین حسینی" خیلی خوشحال شدم.
تا یادم نرفته می خواستم به فائزه جون بگم من از تراک" پرواز" خیلی خوشم اومد."خدا "هم قشنگه
ببخشید اگه پرحرفی کردم.دوستون دارم.

... یکشنبه 8 دی 1387 ساعت 15:03

منم کرگدن رو دیدم ... بازیشون معرکه بود ... آخر سر هم وقتی همه به ترتیب میومدن و همه تشویقشون می کردن ایشون رو از همه بیشتر تشویق کردن ... ایشون کلی تشکر کردن :)
تاره تنها کسیم بودن که برای بالکن دست تکون دادن :) آخر سر هم که داشتن صحنه رو ترک می کردن همش دست تکون می دادن :)

علی یکشنبه 8 دی 1387 ساعت 20:36 http://www.kitaromusic.blogfa.com

سلام.
این عکسها رو ببینید.
به نظرتون تو این عکسها شبیه شهاب نیستم:
http://caravan.persiangig.com/image/ali-.jpg
http://caravan.persiangig.com/image/Ali.jpg

صدیف یکشنبه 8 دی 1387 ساعت 22:21

سلام شیوا خوبی؟؟وای اصلا نمیتونم بنویسم.دلشکسته رو دیدم....
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیبا بود.باورت نمیشه اگه بگم
الان دارم چه جوری اشک میریزم از بس که قشنگ بود و قشنگ بازی کرد هنوز تحت تاثیرم...
واقعا الان نمیتونم چیزی بگم چون خیلی تحت تاثیر فیلم و بازیشم....
فقط باید بگم که
***سینمای ایران بایدبه وجودش افتخار کنه***
بینظیره ...بینظیره
صاحبه جونم منم هم صدا باهات دعا میکنم......

آزاده دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 09:01

سلام مرسی شیوا جون دستت درد نکنه .سون هنوز شیراز نیومده و من بی تاب شنیدنشم .
با بهترین آرزوها برای آقای حسینی در تمامی عرصه ها

صدیف دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 11:39

شیوا جون میشه در مورد آلبوم سون بیشتر بگی برام؟؟به خصوص در مورد آهنگ پریچهر ...آخه من الان اصلا فرصت ندارم گوش کنم.به همم توصیه میکنم دلشکسته رو حتما ببیبنین.واقعا اثر زیباییه....و تاثیر گذار.به نظرم یکی از بهترین نقش آفرینیهای آقای حسینی هست ...مرسی شیوا جان و خسته نباشی

سلام عزیزم
این دفعه هم ۲ تا آلبوم گروه هفت همزمان منتشر شد.با نام هفت ۳ و ۴.که توی ۲ تا سی دی و در یک پک منتشر شده.
هفت ۳ شامل ۱۴ آهنگ و هفت ۴ هم شامل ۱۰ آهنگه.

در هفت ۳ آهنگ های وقت رفتن ، پرواز ،خدا و خداحافظ و در هفت 4 هم آهنگ های پریچهر ، آشنای غریب و بدرود توسط آقای حسینی و به تنهایی اجرا شده.
البته آهنگ هفت سین هم در آلبوم هفت 3 هست.

از بین آهنگایی که آقای حسینی خوندن من از خدا خیلی خیلی خوشم اومد.خیلی آهنگ متفاوت و قشنگیه.بقیه آهنگا هم همشون خوبن.مخصوصا خداحافظ و پرواز.

این نکته رو هم بگم که آقای حسینی از سرمایه گذاران این اثر هستن. پس آهنگا رو کپی نکنید و سی دی اوریجینال رو تهیه کنید !

د رآخر هم بگم که حتما گوش کنید !

فائزه سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 11:41

اکبر ثقفی تهیه کننده فیلم «سایه وحشت» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: تدوین فیلم توسط «مهران قدکچیان» به پایان رسیده است و صداگذاری و میکس صدای فیلم را آغاز کرده‌ایم. «کارن همایون‌فر» نیز در حال ساخت موسیقی فیلم است تا این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود.
وی در مورد «سایه وحشت» گفت: سعی کردیم از تیمی حرفه‌ای و خوب در این فیلم استفاده کنیم و خوشبختانه نتیجه خوبی هم در این زمینه گرفتیم و بسیاری از صحنه‌های فیلم تماشاگران را غافلگیر خواهد کرد.
عوامل «سایه وحشت»عبارتند از:تهیه‌کننده و بازنویس فیلمنامه: علی‌امبر ثقفی، نویسنده و کارگردان: عماد اسدی، مدیرفیلمبرداری: فرج حیدری، مدیرتولید: علیرضا احمدی‌کیا، صدابردار: حسن زاهدی، تدوین: مهران قدکچیان، جلوه‌های ویژه میدانی: پیمان ابدی، جلوه‌های ویژه بصری: بهزاد رجبی پور، طراح چهره‌پردازی: محمد قومی، دستیار اول کارگردان: سوسن دین محمد، برنامه ریز: سوسن دین محمد، دستیاران کارگردان: امیرحسین امراللهی و مهدی خیری، مشاور کارگردان:علی اکبر ثقفی، منشی صحنه: آتوسا شاه سیاه، طراح صحنه و لباس: محمدهادی قمشی، مدیر تدارکات: امیر نوروزی، عکاس: علی‌ نیک‌رفتار، بازیگران: شهاب حسینی، شیلا خداداد، ماه‌چهره خلیلی، نیما رئیسی، گیتی ساعتچی، شیوا خسرومهر، شیوا خنیاگر،میرمحمد تجدد و سیدابراهیم بحرالعلومی. با حضور افتحاری: حمیدرضا اسدی، سونیا زینتی، آرش مهاجری و...
فیلم داستان چند جوان است که ناخواسته باعث مرگ دختری می‌شوند و این آغاز ماجرایی تازه است.

شما سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 12:30

شیوا جون خیلی دلم می خواد این از طرف من بذاری روی وبت
حرف ها با تو دارم
با تو ای مرغی که می خوانی نهان از چشم
و زمژان را با صدایت می گشایی!
چه ترا دردی ست
کز نهان خلوت خود می زنی اوا
و نشاط زندگی را از کف من می ربایی؟
در کجا هستی نهان ای مرغ !
زیر تور سبزه های تر
یا درون شاخه های شوق؟
می پری از روی چشم سبز یک مرداب
یل که می شویی کنار چشمه ادراک بال وپر؟
هر کجا هستی بگو با من.
روی جاده نقش پایی نیست از دشمن.
آفتابی شو!
رعد دیگر پا نمی کوبد به بام ابر.
مار برق از لانه اش بیرون نمی آید.
و نمی غلطد دگر زنجیر طوفان بر تن صحرا.
روز خاموش است آرام است.
از چه دیگر می کنی پروا؟

...؟ چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 07:16

شیوا جان خسته باشید . کارت عالی بود . رفتم دل شکسته رو دیدم . عجب فیلم قشنگی بود ولی اوایلش منو یاد مدارصفردرجه می اندازه . یادش به خیر چقدر وقتی تموم شد ناراحت بودم تا چند وقت دپرس بودم ولی روی هم رفته فیلمش محشر بود .
فعلا بای تا بعد .

صدیف چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 10:38

مجموعه صوتی «هفت 3، هفت 4» منتشر شد
مجموعه صوتی «هفت 3، هفت 4» با صدای شهاب حسینی، ماهان حیدری، مهدی حسینی، امیرحسین مدرس، علی آتش‌افروز، امین زندگانی، میثم پویان‌فر و افشین سالاری توسط هفت اریکه هنر پارسی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «هفت 3» در چهارده قطعه منتشر شده است.

قطعه‌ «هفت‌سین» با آهنگی از مهدی حسینی، تنظیم آرش عادلپور و ترانه‌ی ماهان حیدری است. دراین قطعه دعای «تحویل سال» با صدای شهاب حسینی و امیرحسین مدرس خوانده می‌شود و مهدی حسینی، علی آتش‌افروز، امیرحسین مدرس و امین زندگانی خوانندگان آن هستند.

دومین قطعه‌ی این مجموعه «عاشق» با ترانه‌ای از ماهان حیدری ، آهنگ علی آتش‌افروز و تنظیم آرش عادلپور و علی آتش‌افروز با صدای امیرحسین مدرس منتشر شده است.

قطعه «زیباترین» نیز با ترانه ماهان حیدری، آهنگ مهدی حسینی و تنظیم مهران خلیلی با دکلمه ماهان حیدری و خوانندگی علی آتش‌افروز و مهدی حسینی و قطعه‌ی «وقت رفتن» با ترانه سید فخرالدین حسینی، آهنگ مهدی حسینی و تنظیم مهران خلیلی با صدای شهاب حسینی است.

پنجمین قطعه این مجموعه ، «امیرالمومنین» است که با ترانه ماهان حیدری، آهنگ و تنظیم علی آتش‌افروز با دکلمه ماهان حیدری و صدای امیرحسین مدرس، علی آتش‌افروز، مهدی حسینی و امین زندگان منتشر شده است.

قطعه‌ی «پرواز» نیز با ترانه‌ای از سید فخرالدین حسینی و آهنگ شهاب حسینی و تنظیم مهران حسینی با صدای شهاب حسینی است.

قطعه‌ی «ماه‌پیشونی» با ترانه‌ای‌ از ماهان حیدری، آهنگ علی آتش‌افروز و تنظیم رضا تاجبخش با صدای علی آتش‌افروز، مهدی حسینی، امیرحسین مدرس و همخوانی علیرضا میرآقا است.

قطعه‌ی «خدا» نیز با ترانه‌ای از مجید حیدری، آهنگ و صدای شهاب حسینی و قطعه‌ی «یادگاری» با ترانه‌ای از ماهان حیدری، آهنگ مهدی حسینی، تنظیم محمد موسوی، علیرضا میرآقا و صدای امیرحسین مدرس است.

قطعه‌ی «رفتی» با ترانه ماهان حیدری، آهنگ مهدی حسینی، تنظیم مهران خلیلی و مهدی حسینی با صدای مهدی حسینی و قطعه‌ی «پیامبر (ص)» با ترانه‌ی مجید حیدری، آهنگ علی آتش‌افروز و تنظیم آرش عادل‌پور با صدای علی آتش‌افروز ضبط شده است.

قطعه‌ی «غوغا» با ترانه‌ی ماهان حیدری، آهنگ مهدی حسینی، تنظیم آرش عادلپور و صدای علی آتش‌افروز، امیرحسین مدرس، مهدی حسینی و همخوانی علیرضا میرآقا ضبط شده است.

آهنگ «عاشق» و قطعه‌ی «خداحافظ» با ترانه محمود رضا روحانی، آهنگ شهاب حسینی و تنظیم مهران خلیلی با صدای شهاب حسینی آخرین قطعه‌ی مجموعه «هفت 3 » است.

به گزارش ایسنا، در مجموعه‌ی «هفت 4» نیز قطعاتی هم‌چون «دیگه مهم نیست که برنگردی»،«پریچهر»، «تنها‌ترین»،«زندگی بی تو بد نیست»،«یلدا»،«پشت صحنه»،«مسافر»،«آشنای غریب»،«it s over»،

(تمومه) و «بدرود» با همکاری این هنرمندان ضبط شده است.

آلمارز چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 11:43

آزاده جون یه خبر خوب برات دارم خیابون ولیعصر(قصردشت) مغازه چهارسو آلبوم گروه۷ رو داره می تونی از اونجا تهیه کنی.

ساغر چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 15:05

بچه ها خوش به حالتون اینجا هنوز دلشکسته اکران نشده...کرگدن هم که نتونستم ببینم...دلم داره پرپر میزنه واسه اینکه دلشکسته رو ببینه...وای دارم دق می کنم

آزاده پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 09:27

سلام .وای حول شدم راست میگی !دستت درد نکنه آلمارز جونم مرسی خیلی محبت کردی .پاشم برم که دیگه طاقت ندارم . بازم مرسی

رویا پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 11:25 http://www.heghheghetariki.blogfa.com

سلام شیواجان...خیلی وقت بود دنبال وبلاگی جامع از شهاب حسینی میگشتم تااخرش پیداکردم..وبلاگت خوشگله..من یکی از هواداران اقای حسینی هستم
عزیزم..خوشحالم میکنی اگر به این دوتا وبلاگی که من دران نویسندگی میکنم سری بزنی...دنیا دنیا خوشحال میشوم اولی برای فرزاد حسنی است ودومی یک وبلاگ عاشقانه که البته وبلاگ اولی را در پست الکترونیکم نوشتم..منتظرتم دیر نکنی ها...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 14:13

نگاهی به کارنامه بازیگری شهاب حسینی

مثل بازیکنی که تا دقیقه نود می دود

بازیگر آرام و متین سینمای ایران به اعتقاد بیشتر کارشناسان هنوز به جایگاهی که استحقاقش را داشته، نرسیده است. این درست که «شهاب حسینی» در جشنواره فجر سال گذشته، با کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگری برای فیلم «محیا»، توانست رقبایش را پشت سر بگذارد، اما این جایزه برای بازیگری که هفت سال است وارد سینما شده و حدود سی فیلم سینمایی را در کارنامه اش ثبت کرده است، جایزه قانع کننده ای نیست. شهاب حسینی در بیشتر فیلم هایش، بازی روان و گیرایی داشته است. او جزو بازیگرانی است که نقش را جدی می گیرد و برای به ثمر نشستن آن، از جان و دل مایه می گذارد. درست مثل بازیکن فوتبالی که کم فروشی نمی کند و از دقیقه یک تا نود در زمین بازی می دود. وقتی این نکته را بدانیم پاسخ به این سوال که چرا شهاب حسینی در طول دوران بازیگری اش چندان به چشم نیامده است، کمی پیچیده و مشکل می شود.


حرکت در خارج از محدوده رنگین نامه ها
شهاب حسینی بازیگر سر به زیر و بی سر و صدایی است. او همواره از حاشیه سازی و جنجال پرهیز کرده است. خیلی پیشتر از آن که مشهور شود ازدواج کرد. بنابراین سوژه خوبی برای خبرنگاران رنگین نامه ها نبوده است. چرا که نمی توانستند به زندگی خصوصی اش سرک بکشند و درباره این که چه زمان و چگونه قرار است ازدواج کند، گزارش شکار کنند. او همواره فاصله منطقی خودش با حاشیه ها را حفظ کرده است. در بیشتر مصاحبه هایش مثل زمان مجری گری اش، خیلی محافظه کارانه و مودبانه صحبت می کند. برخلاف برخی از بازیگران از شخص خاصی انتقاد نمی کند و به گونه ای سخن می گوید، تا کسی از دست او دلخور نشود.

شهاب حسینی بازیگر کم ادعایی است. برخلاف بازیگرانی که می گویند از همان ابتدا توانایی های چشمگیری داشته اند، وی در مصاحبه هایش همواره تاکید می کند که در زمان آغاز بازیگری، یک جوان صرفا علاقه مند بوده است. او در گفت و گوی تلویزیونی اش با برنامه «شب شیشه ای» گفت: وقتی که در دانشگاه تهران با بر و بچه های تئاتر کار دانشجویی انجام می دادیم بچه هایی در آن جا بودند که به مراتب خیلی خیلی بهتر از من بودند. کارشان تئاتر بود آن ها بازیگری را با روح و جانشان لمس می کردند. او در آن برنامه مدام تاکید می کرد که فرقی با مردم عادی ندارد و جوانی است که تا دیروز، در کوچه «گل کوچک» بازی می کرد و امروز ابر و باد و مه و خورشید و فلک، دست به دست هم داده اند تا او بازیگر شود. همه این عوامل دست به دست هم می دهد که او با وجود پرکار بودنش چندان خبرساز نشود.

او نه از کسی شکایت می کند، نه اجازه می دهد چهره اش بر بیلبوردهای سطح شهر نقش ببندد، نه به موضوعی اعتراض می کند و نه...

بازی های خوب برای فیلم های متوسط
«شهاب حسینی» در فیلم هایی بازی کرده که در جشنواره های معتبر داخلی، چندان موفقیتی کسب نکرده است. او تا به حال با هیچ یک از کارگردان های سرشناس و نسل اولی همچون بهرام بیضایی، داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان آرا و... همکاری نداشته است. حال آن که بازیگرانی چون امین حیایی، بهرام رادان، محمدرضا فروتن، لیلا حاتمی، نیکی کریمی، هدیه تهرانی و... حداقل در فیلم یکی از این کارگردان ها، جلوی دوربین رفته اند. به عبارت دیگر فیلم هایی که «شهاب حسینی» در آن ها حضور داشته، به طور عمده نتوانسته است بستر مناسبی برای بروز خلاقیت های بازیگران فراهم کند. این بازیگر بیشتر در قالب نقش هایی فرو رفته که یا خود نقش خیلی جای کار نداشته یا محصول کلی کار با واکنش مثبت منتقدان مواجه نشده است. سهم او از جوایز رنگارنگ تنها یک دیپلم افتخار برای فیلم «محیا» و یک بار نامزدی دریافت سیمرغ جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «شمعی در باد» بوده است. کارنامه حرفه ای شهاب حسینی، نشان می دهد که او اصراری برای پذیرفتن نقش های اصلی و محوری ندارد و ترجیح می دهد تلاشش را برای بازی در نقش های دوم و مکمل صرف کند. «درباره الی» اصغر فرهادی، «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» سیروس الوند، «واکنش پنجم» تهمینه میلانی، «این زن حرف نمی زند» احمد امینی، «رخساره» امیر قویدل، «شمعی در باد» پوران درخشنده، «محیا» اکبر خواجویی، «مدار صفر درجه» حسن فتحی و «پیشنهاد پنجاه میلیونی» مهدی صباغ زاده مطرح ترین فیلم هایی است که شهاب حسینی در سینما و تلویزیون در آن ها نقش آفرینی کرده است. در این میان بازی جذاب او در فیلم های رخساره (امیر قویدل)، شمعی در باد (پوران درخشنده)، رستگاری در هشت و بیست دقیقه (سیروس الوند)، مدار صفر درجه (حسن فتحی) و محیا (اکبر خواجویی) مورد توجه کارشناسان و منتقدان قرار گرفته است.

ماموریت دشواری که موفقیت آمیز بود
شهاب حسینی در «محیا» که فیلمی دوپاره بود و دو فضای متفاوت عاشقانه و عرفانی داشت، به خوبی از پس ایفای نقش برآمد و بازی جذاب و باورپذیری ارائه داد. او در این فیلم مسیر دشواری را پیش روداشت. چرا که بنا به اقتضای موضوع داستان باید در فضاهای متفاوتی چون «غسالخانه» حضور می یافت و در مرحله تحقیقات، با کسانی که حرفه ای چون «غسالی» داشتند، مواجه می شد. ماموریتی که هر بازیگری حاضر به انجام آن نیست. «محیا» فیلمی بود که داستانش بر محورهایی چون «مرگ»، «عشق» و «زندگی» می چرخید. او در طول زمان فیلم برداری می بایست طیف متنوعی از احساسات از جمله خشم، ترس، عشق، حسادت، نفرت، غم، امید، شجاعت و... را از خود بروز می داد. جذاب ترین لحظات بازیگری «شهاب حسینی» مربوط به سکانس هایی بود که «جاوید» از شغل دختر مورد علاقه اش -غسالی- باخبر شده بود و همچنین سکانسی که نزد «میرطاهر» (انوشیروان ارجمند) می رود و به توصیه او هفت مرحله سیر و سلوک عرفانی را طی می کند. این بازیگر در نیمه دوم فیلم «محیا» نقش یک عاشق سمج و سخت کوش را بازی می کند که همچون «فرهاد کوه کن» برای رسیدن به دلداده اش به آب و آتش می زند و متحول می شود.

پای ثابت فیلم های عاشقانه
منتقدان یکی از نقاط ضعف کارنامه بازیگری «شهاب حسینی» را، کلیشه شدن او در نقش جوان «عاشق و شیفته» می دانند. او در تعداد زیادی از «ملودرام های عاشقانه» بازی کرده و یک پای ثابت این گونه فیلم ها بوده است. برجسته ترین تصویری که از او در ذهنمان داریم شخصیت جوانی است که «غم عشق» به سراغش آمده و چشمانش را نمناک کرده است. جوان شیفته و عاشقی که از دلداده اش، جواب منفی شنیده و برکنار ساحل دریا نشسته و به آتشی که روشن کرده خیره شده است. او در بیشتر داستان ها، قهرمان عشق های شکست خورده و نافرجام است که هر بار، رقیبی بر سر راهش قرار می گیرد و او باید برای کنار زدن عناصر مزاحم تلاش کند. «شهاب حسینی» در چند فیلم کوشید این قالب را بشکند و نقش های متفاوتی را تجربه کند. یکی فیلم «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» که شخصیت یک جوان مذهبی به نام «فواد» را بازی می کند که به اعتقاداتش سخت پایبند است و به همین دلیل، با آدم های اطرافش دچار چالش می شود. او مشابه این شخصیت را در فیلم «دلشکسته» هم ارائه می دهد.

البته در آن جا هم بنا به رسم همیشگی به شخصیت مقابل -که از نظر اعتقادی با او متفاوت است- دل می بندد و ماجراهای داستان را شکل می دهد. او در این فیلم با زنده یاد خسرو شکیبایی هم بازی است و در سکانس های مشترکش با این بازیگر، بده و بستان های زیادی با او دارد. چرا که شکیبایی نقش پدر دختر مورد علاقه «امیرعلی» (شهاب حسینی) را بازی می کند و یکی از مخالفان سرگیری ازدواج است. دیگر نقش متفاوت «شهاب حسینی» مربوط به بازی وی در سریال «مدار صفر درجه» در نقش «حبیب پارسا» است که حال و هوایی تاریخی دارد. وی با بازی در نقش یک جوان سیاستمدار و تحصیلکرده خارج یکی از بهترین بازی های کارنامه حرفه ای اش را رقم می زند.


یک استثنا در میان مجریانی که بازیگر شدند
سیدشهاب الدین حسینی تنکابنی متولد ١٤ بهمن سال ١٣٥٢ در تهران است. او پس از چندین تجربه گویندگی در رادیو و مجری گری در تلویزیون، راه بازیگری را در پیش گرفت. تحصیلات دانشگاهی او در رشته روان شناسی دانشگاه تهران بود که آن را ناتمام گذاشت.

وی کار خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد. سپس در برنامه ای برای نوجوانان به نام «اکسیژن» و «آفتابگردان» که از شبکه ٢ سیما پخش می شد و چند برنامه دیگر ظاهر شد. پس از آن که به عنوان یک مجری محبوب شناخته شد، بازی در سریال های تلویزیونی را برگزید و در معرض دید مخاطبان پرشمار «جعبه جادو» قرار گرفت. بازی در سریال های پس از باران (سعید سلطانی)، پلیس جوان (سیروس مقدم)، تب سرد (علیرضا افخمی)، مدار صفر درجه (حسن فتحی)، رقص پرواز (احمد مرادپور) بخشی از سریال هایی است که شهاب حسینی در آن ها نقش آفرینی کرده است.

نکته جالب در کارنامه بازیگری شهاب حسینی این است که او تنها مجری است که حضوری موفق و مستمر، در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون داشته است. تجربه نشان داده است که همه مجریانی که می خواسته اند بخت خود را در سینما و تلویزیون بسنجند، دست خالی برگشته اند و هیچ کدام موفقیت چندانی کسب نکرده اند.

سودابه آقاجانیان با فیلم های «بر بال فرشتگان»، «جای امن» و «چشمان سیاه»، جواد یحیوی با فیلم های «شوخی»، «سیندرلا» و «باغ فردوس پنج بعدازظهر» و حسین پاکدل با فیلم «یاس های وحشی»، مجریانی بوده اند که پس از حضور در سینما این نکته را دریافتند که در عرصه مجری گری شانس بیشتری برای موفقیت دارند. اما شهاب حسینی در بین همه این افراد یک استثناست. او هم فن بیان خوبی دارد و در اجرا قوی و مسلط نشان می دهد و هم تکنیک های بازیگری را خوب می شناسد و در هنگام نقش آفرینی شخصیت را باورپذیر می کند. او هنوز هم با وجود این که بازیگر مشهوری شده است، برخی از پیشنهادهای مجری گری مثل اجرای برنامه «شب سال تحویل» را می پذیرد. او علاوه بر بازیگری گه گاه به عرصه موسیقی هم سرک می کشد. از فعالیت های او در این حوزه می توان به عضویتش در گروه موسیقی «هفت» و دکلمه کردن اشعار آلبوم «رایا» اشاره کرد. آلبومی که می شود گفت خانوادگی است، چون آهنگ سازی اش را برادر شهاب انجام داده بود و اشعارش هم سروده پدرش بود.

البته این فعالیت های متنوع موجب نشده که او از کار اصلی اش یعنی بازیگری بازبماند. از همین حالا می توان او را یکی از پرکارترین بازیگران جشنواره فیلم فجر امسال دانست.

سایه وحشت (علی اکبر ثقفی)، درباره الی (اصغر فرهادی)، سوپراستار (تهمینه میلانی)، فیلم هایی است که به احتمال زیاد امسال از او، در جشنواره فجر خواهیم دید. ضمن این که او برای این که آموخته هایش در زمینه تئاتر را هم به روز کند، بازی در نمایش «کرگدن» به کارگردانی «فرهاد آئیش» را هم پذیرفته است.

آرامش همسر و فرزندانم را فدای مسائل کاری نمی کنم
برگردیم به نکته اشاره شده در ابتدای مطلب. شهاب حسینی بازی های خوب و ماندگاری در کارنامه اش ثبت کرده است. اما هنوز به جایگاهی که استحقاقش را داشته، نرسیده است. او می توانست قله های موفقیت بیشتری را فتح کند و به عنوان یک «ستاره محبوب» مطرح شود. جایگاه فعلی او به گونه ای است که به راحتی نمی توان او را در ردیف ستاره های حال حاضر سینما گنجاند. او با وجود شایستگی هایش، چندان قابلیت های یک «ستاره» را ندارد. بازیگری نیست که نامش به تنهایی بتواند تضمین کننده گیشه باشد و مخاطب را، به تماشای یک فیلم تشویق کند. در بین فیلم های پرشماری که بازی کرده است، فیلم چندان پرفروشی دیده نمی شود.

ریشه این اتفاق را باید در انتخاب های شهاب حسینی و نوع مواجهه ای که با پیشنهادهای حرفه ای اش دارد، جست. او در یک برنامه تلویزیونی گفت: من عاشق رفاقت هستم و خیلی از انتخاب هایم را بر این اساس انجام می دهم. یعنی این که اگر امکان دارد از طرف من خیری به شما برسد، خب بگذار برسد. او همچنین به این نکته اشاره کرد که چون در سن ٢٢ سالگی ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده است، در انتخاب هایش نمی تواند به مسائل مالی بی توجه باشد: «وقتی که ٢٢ سالم بود برای خودم انتخاب کردم و الان نوبت به ثمر رساندنش است.

دوست داشتم که این اتفاق بیفتد؛ من نمی توانم آرامش همسر و فرزندانم را فدای مسائل کاری کنم.» شهاب حسینی نشان داده است که دوست دارد آهسته و پیوسته حرکت کند و برای رسیدن به بلوغ بازیگری اش، چندان عجله ای ندارد.این نکته را از صحبت هایش در برنامه «شب شیشه ای» به خوبی می شد فهمید.

به زندگی بازیگران بزرگ حرفه ای چه در ایران و چه در جهان نگاه که می کنیم می بینیم که قله های موفقیت برای این آدم ها پس از چهل سالگی اتفاق افتاده است. خودش می گوید: «من احساس می کنم که حکم آن سفال نیمه کاره ای را دارم که هنوز در کوره است. اگر جنسم نامرغوب باشد، قطعا از آن کوره بیرون نمی آیم».

صدیف پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 14:28

سلام شیوا خوبی عزیزم؟؟
یه مطلب از شهاب برات فرستادم یادم رفت منبعشو بنویسم
*مثل بازیکنی که تا دقیقه نود میدود* مال روزنامه خراسان هست

ساغر پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 19:02

سلام فرا رسیدن ماه محرم رو به شما و آقای حسینی تسلیت میگم .بچه ها ترو خدا توی این شبها منو هم دعا کنید درسته که ما هیچکدوم همدیگه رو نمیشناسیم ولی به یاد همدیگه که میتونیم باشیم...

ساغر پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 19:17

شیوا جون اگه خودت و همه ی بچه ها موافق باشین واسه ی اینکه تو این شبا هممون حاجتمونو بگیریم به سلیقه ی تو یکی از این شبا سر یه ساعتی هممون یه زیارت عاشورا بخونیم...(شاید با خودت بگی خب خودت بشین بخون دیگه...ولی باور کن اونجوری هم صوابش بیشتره هم اینکه حس میکنم اینجوری دلامون به هم نزدیکتر میشه) منتظرم

سلام عزیزم
منم تسلیت میگم .
من سه شنبه شب که تاسوعاست ساعت ده و نیم شب یه زیارت عاشورا میخونم و همه رو دعا میکنم.ایشالا بقیه هم بتونن بخونن.

صدیف پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 23:36

سلام شیوا جووووونم
مرسییییییییییییی خیلی عکسای قشنگی گذاشتی ...آخی یادش بخیر نوروز 86
واقعا عجب شب خاطره انگیزی بود....هیچوقت یادم نمیره....
ای ناقلا این عکسای زیبای جشنواره رو از کجا پیدا کردی که من تا حالا جایی ندیده بودم!!!!!!!!!خیلی قشنگن....دستت درد نکنه خانوم

ساغر جمعه 13 دی 1387 ساعت 11:59

قربونت برم شیوا جون خیلی ماهی

حوری جمعه 13 دی 1387 ساعت 13:08

دیروز خاطره شد گله سرخ دیشب خاطره شد ماه و در کدامین فردا شبه بلند خاطره خواهد شد افتاب
شیوا جونم شرمندم نمیدونم این جا جاش هست بگم یا نه ولی دیشب تا حالا بی تابه
نوشتنم البته دیشب دیر وقت اومدم نتونستم بیامو نظر بدم منم دیشب رفتم کرگدنو
دیدم اصلا اولش باورم نمیشد همش فکر میکردم دارم خیال میکنم از اولش خیلی خشک بود اما وقتی شهابم اومد رو صحنه همه بازم به خاطره بازیه خوبش به وجد اومدن خوب به قول خودت دیدنش رو خود اون صحنه کافی بود ولی دلم نیومد گلیو
که براش گرفته بودم بهش ندم از اول تا اخرش منتظره چنین لحظه ای بودم وقتی نمایش تموم شد وقتی پاشودیمو تشویقشون کردیم تا برم جلو تا گلمو بهش بدم اصلا منو ندیدو رفت البته قبل از این که من برم خیلیا بهش گل دادن اونم از همشون تشکر کرد وقتی رسیدم بالایه سن دیگه همشون رفتن که گریماشونو پاک کننو برن البته هنوز مردم نرفته بودن منم همون بالا با دسته گلم وایساده بودم تا این که یکی اومد بهش گفتم این واسه اقایه حسینیه بهم داد گفت برو تویه راهرو بهش بده وقتی رفتم شهاب همین جور که داشت از دوستاش خدافظی میکرد وقتی دیدمش هیچی نتونستم بگم اصلا زبونم بند اومده بودو همون جور سر جام وایساده بودم که شهابم اومد جلو دسته گلو ازم گرفتو کلی تشکر کرد بچه ها خیلی عجله داشت میخواس بره 2 دقیقم نشود بعدش مامانم اینا هم اومدنو ازش تشکر کردن کاغذم دادم بهش گفتم امضا کاغذو برد تو اتاق بعدش درو باز کرد چند تا امضارو بهم داد گفت ببخشید باید برم نگاه کردم دیدم محمد امین از دور اومد شهابم در باز کرد و محمدامینو بغل کردو بوسیدو گفت بچه ها این پسره منه بعدشم درو بستنو رفتن دیگم ندیدمش شرمنده شیوا جون نتونستم باهاش در مورد وبلاگمون حرف بزنم تو این مدت کم که همش مشغول بودو عجله داشت فقط تونستم از نزدیک نگاش کنم بعدشم اومدیم بچه ها برایه همتون ارزو میکنم بتونین شهابو از نزدیک ببینین نمیدونین چه حسو حاله غریبیه منم زیارت عاشورا رو تو شبه تاسوعا میخونم به امید این که هممون به حاجتمون برسیم ببخشد که این قد سرتو درد اوردم شیوا جون نمی تونستم احساسمو نگم

مهدی شنبه 14 دی 1387 ساعت 18:23 http://www.taranehh-alidoosti.blogfa.com

سلام همراه عزیز
وبلاگ ترانه علیدوستی
با آخرین اخبار به روز شد
:
لینکستان درباره مانیفست چو و کلیپی از تمرین آن
یادمان خسرو شکیبایی
درباره الی
درج گزارشی از وبلاگ خبری در روزنامه جام جم و درخواست انتقاد و راهنمایی از شما
کلیپ حضور گلشیفته فراهانی در شب چله چلچراغ86
و بسیاری مطالب دیگر
مشتاق حضورتان هستم
....
سلام
برای شهاب حسینی احترام عمیقی قائلم.
از حسب همین احترام بود که روی لینک شما کلیک کردم و وارد فضای محترمانه ای شدم.
ممنونم از این دقایق

مجنون شهاب یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 20:59

پائلوکویئلو می گه وقتی یه گلی رو توی دشت می بینی اگر بخوای داشته باشیش باید به فکر چیدن و پژمردنش هم بود اما اگر بخوای تا ابد داشته باشیش باید به از دور نگریستنش بسنده کنی
خیلی دلم می خواد ببینمش اما نمی تونم
راستی واسه سیمرغ گرفتنشون تو جشنواره نذر کردم از صمیم قلب ارزومند موفقیتش هستم.

مهتاب دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 12:10

حوری جون اجرای تئاتر تا ساعت چند طول کشید؟

[ بدون نام ] دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 21:34

حوری جان واقعا نمیدونم چی بگم فقط خوش به حالت که تونستی شهابو از نزدیک ببینی .میدونم خاطره ش برای تموم عمر باهات می مونه

ساغر دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 21:42

امشب دلم واسه خاطرات گذشته ی وبلاگمون تنگ شده بود اومدم یه سری به آرشیو بزنم یهو یادم افتاد وبلاگ یه زمانی هک شده...خدا بگم چکارشون کنه این مردم آزارای....

ساغر دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 21:45

شیوا خانومی چقدر این عکس جدیده ی شهاب که مال دلشکسته س خوشگله...چقدر شهابم مظلوم و معصوم و با نجابت و ناز شده...

آنیتا سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 13:34

سلام شیوا جان خسته نباشی از عکس های قشنگت ممنونم واقعا وبلاگت عالیه اگه ممکنه فایل صوتی برنامه هفت آسمان رو برای دانلود روی وبلاگ قرار بده درضمن می تونی بهم بگی از کجا می تونم فایل صوتی یا تصویری برنامه شب شیشه ای که با شهاب حسینی مصاحبه کردن رو تهیه کنم البته یکDVD از این برنامه رو تهیه کردم اما مصاحبه به صورت کامل در اینDVD وجود نداره مرسی اگه بهم جواب بدی راستی یادم رفت که بگم شهاب حسینی در مجله کانون خانواده درمورد شب یلدااین طور می گوید(امیدوارم که امسال همه مردم خوب وعزیزمان شب چله خوبی توام با شادی داشته باشند من همیشه دراین جور فرصت هااز خدا خواسته ام که بهترین هارا به من وخانواده ام بدهد.این شب یکی ازبهترین وخاطره انگیزترین شب های سال است.)ودر ضمن پوسترشهاب حسینی رو در آخر این مجله چاپ کرده اند.ببخشید اگه پر حرفی کردم.

سلام عزیزم
متاسفانه من اینترنتم فعلا رو به راه نیست.آپلود فایل های تصویری هم خیلی وقت گیره.
ایشالا وقتی درست شد حتما میذارم رو وبلاگ.
شب شیشه ای رو هم میتونی از سروش سیما تهیه کنی.شماره اش رو هم میتونی از ۱۱۸ بگیری.

حوری پنج‌شنبه 19 دی 1387 ساعت 21:49

سلام شیوا جون خسته نباشی راستش دیدنه شهابمو بعده خدا مدیونه توم به خاطر وبلاگه خوبتو و خبرایه خوبت راسی مهتاب جون اجرایه کرگدنم تا 9شب طول کشید شهابم خیلی نجیب بود بیشتر از اونی که فکرشو بکنین فاعزه جون راس میگه که با همه خوب برخورد میکرد خوش به حالت فاعزه جون که تونستی باهاش عکس بگیری منم دوربینمو برده بودم که عکس بگیرم ولی دوربینو ازمون گرفتنو نشد وقتیم شهاب میخواست درو ببنده چون میخواست لباس شو عوض کنه بهش گفتم عکس فقط گفت ببخشید چون واقعا شرایطش نبود به هر حال خدا کنه هممون بتونیم از نزدیک ببینیمش راستی چه قد جمله ای که مجنونه شهاب نوشته قشنگه

پریسا دخت چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 18:34

سلام شیوا جان خیلی وقته طرف دار وبلاگتونم ولی همیشه یادم میره نظر بذارم ببخشید که هیچ کمکی از دستم برای هک نشدن وبلاگ بر نیومد میشه به سوالام جواب بدین........
۱)شما این مطالب را از کجا میارین ؟شما نسبتی با آقای حسینی دارین؟
۲)من همه ی مطالبی رو که تو وبلاگ قبلیتون بود دارم چه جوری براتون بفرستم ؟
۳)میشه یه امضا از آقای حسینی بذارسین تو وبلاگ.

مهدی یگانه جمعه 1 خرداد 1388 ساعت 12:29 http://www.harfnameh.blogfa.com

سلام
دل شکسته فصل جدیدی در فیلمنامه نویسی آغاز کرد.
عالی بود
http://harfnameh.blogfa.com/post-1.aspx

احمد سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 00:51 http://runevesht.parsiblog.com

سلام

راستش یه جایی می خواستم پیدا کنم که در مورد فیلم بنویسم.

تا الان که همچون فیلم تاثیر گذاری رو خودم ندیده بودم.

دی وی دی فیلم داره جای خودشو تو یزد باز می کنه.

هرچه گشتم تو دوران دانشجویی الاهیات ۵ ساله تو مشهد هم تیپ شهاب رو تو فیلم پیدا نکردم.

عالی بود چون بیشتر غریبه ها بودند...

دلنشین بود چون حاوی عشق + احترام متقابل بود...

دیدنی بود چون الان که از اکران فیلم های دیگه میگذره و راحتی دلنشین شده

به هر حال دست همشون و همتون درد نکنه

انشاالله که نسل اینجور بسیجی ها تا حدی کم بشه :)

امیر دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 19:50 http://www.naghdnameh.blogfa.com

سلام من فیلم را دیدم
و ممنونم بابت توضیحاتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد