شهاب حسینی / حوض نقاشی


نظرات 8 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 02:00

امروز فیلم رو دیدم شهاب سعی خودش رو کرده بود و خیلی خوب از پسش بر اومده بود ولی برای این نقش مناسب نبود باور پذ
یریش برای من خیلی کم بود و به قول خودش نصیحت استاد سمندریان اینجا جواب نداده بود باعث نشد که من در فیلم حل بشم و این برای من اولین بار بود.

الینا دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 19:02 http://all-artist.rozblog.com/

با سلام خدمت شما دوستان گرامی
این سایت با هدف دور هم جمع شدن طرفداران بازیگران سراسر دنیا راه اندازی شده
شما میتوانید با عضویت در سایت عکس و مطالب خود را راجب هنرمند محبوبتان در سایت یا انجمن سایت قرار دهید
بزودی اینجا به بزرگترین پاتوق طرفداران هنرمندا تبدیل میشه
خوشحال میشیم شما هم یکی از نویسندگان فعال این سایت باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 23:06

چــه غمگــینانه است وقتی در بــاران


به تــو چــتر تعــارف می کـنند !

پـــرده را کـــنار مــیــزنم ،

بــاران خــودش را مــی زند بــه شــیــشـه

مــن خــودم را بــه آن راه !

تمــام چــیزی کــه بــاید از زنــدگـــی آمــوخــت . . .

مهتاب جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 21:42 http://shahabhoseini147.blogfa.com/

سلام وب جدید سید شهاب الدین حسینی افتتاح شد منتظرحظور ونظرتان هستم

میترا دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 16:06

سلام.یعنی با جرئت تمام میتونم بگم سید شهاب الدین حسینی=تکــــــــــــــــــــــــــــــــــه تودنیـــــــــــــــــــــــــــــا

عاشق چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 17:36

من عاشق شهاب حسینی هستم

پرنیا یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 16:27

شهاب حسینی بهترین بازیگره تکه

بی نام پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 18:09

سلام فیلم حوض نقاشی مثل فیلم های دیگه شهاب حسینی عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد