اولین عکس از فیلم حوض نقاشی مازیار میری


نظرات 5 + ارسال نظر
شهرزاد جمعه 1 دی 1391 ساعت 22:54

وای بی صبرانه منتظر این فیلمم.... ممنون مهبان جون...

محمدرضا شنبه 9 دی 1391 ساعت 00:54 http://shahabhoseini.rozblog.com

سلام داداش... وبلاگت خیلی زیباست.... من یه وبلاگی راجع به شهاب حسینی عزیز زدم از سایت رزبلاگ که تازه زدمش.. خیلی روش مظلب نذاشتم فعلا.. فعلا رو قالب و این چیزاش زیاد کار کردم... میخاستم یه چیزی بگم.. یه فکری دارم من... من و شما که هم هدفیم.... دوس داریم بهترین و قویتریتن وبلاگ یا سایت رو برای این هنرمند داشته باشیم... میگم بیا با هم همکاری کنیم و وبلاگمون رو یکی کنیم.. یعنی شما بیاین با من کار کنیم و توش مطلب بزاریم.. خلاصه یه جوری قویش کنیم که خود آقای شهاب حسینی هم ببینتش... بخدا اگه با هم کار کنیم خیلی قوی میشه.. هر خرجی هم خواستیم واسه دامنه یا چیزای دیگه بکنیم هم پای من.... به وبلاگم سر بزن.. هر نطری داشتی همونجا برام بزار که بدونم نظرت مثبته یا منفی..منتظرم.مرسی..

دوست عزیز ممنون از پیشنهاد شما اما در حال حاضر تنها یک پیج در فیس بوک هست که با آقای حسینی در ارتباط است که خوب شما هم مثل ما از عکس ها و مطالب اون پیج استفاده کردین . . . به هر حال از همکاری شما ممنونم و به نظرم اگر تعدد این پیج ها و وبلاگ ها کمتر بشه بهتر هستش چون از انسجام کار کم میکنه .

دل ارام شنبه 9 دی 1391 ساعت 16:49

سلام
سلام منو به شهاب حسینی برسونید بهترین بازیگر مرد ایران تا به حال بدی ازش نشنیدیم واقعا گله .همه فیلماشو دوست دارم ازش میخوایم بیشتر تو تلوزیون خودشو نشون بده ......
ممنون از وبلاگ خوبتون

مجنون دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 13:57 http://farhad-e-shirin.blogfa.com

سید شهاب الدین حسینی بی اغراق بهترین هنر پیشه ی ایرانی است...

raha شنبه 16 دی 1391 ساعت 17:10 http://www.movong.blogfa.com

salam doste aziz man yeki az tarafdaraye shahab hoseyni hastam
vebloge zibaii dari mamnon misham be vebloge manam sar bezani
age ba tabadole linkam movafeghi khabaram koon[گل][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد