عکس های فیلمیران از فیلم پرسه در مه + عکس از شهاب حسینی

عکس های جدید فیلمیران از فیلم پرسه در مه >>> کلیک کنید 


 مجله ایده ال ویژه نامه نوروزی 


نظرات 7 + ارسال نظر
یارا چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 18:53

یعنی بالاخره گفتگوی ویژه ی نوروزی ایده آل نصیب اقای حسینی شد ؟؟؟

هنوز معلوم نیست این صفحه خلاصه ای از گفتگو های اقای حسینی با مجلات مختلف هست

حنانه چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 18:55

راسته که شهاب حسینی داره تو فیلمی از رسول اف بازی میکنه؟

من هم یک خبر هایی در این زمینه شنیدم هنوز مطمئن نیستم در صورتی که خبری منتشر بشه در وبلاگ درج خواهد شد

هدیه پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 03:43 http://shahabhoseini-fan.blogfa.com

سلام! مرسی از به روز بودنتون حتی در این روزهای شلوغ آخر سال~واقعا خسته نباشید!
راستی من از این عکس خیلی خوشم اومد و با اجازه تون به عنوان عکس ماه در وبلاگم انتخابش کردم!!!

ستاره جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 01:28 http://pouriapoursorkh.blogfa.com

سلام اپــــــــــــــــــــــم...منتظرت هستم[گل]

نور جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 01:46

دستون درد نکنه خبر خیلی خوبی دادید.این شماره الان قابل تهیه است یا هنوز پخش نشده؟من از دو جا پرسیدم گفتن هنوز نیومده؟

مجله احتمالا این هفته پخش خواهد شد

سارا شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 21:59

بالاخره شبکه یک یا دو ؟؟؟!!!!
هرباری یه چیزی میگن!

سارا یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 07:44

یعنی گفتگوی ویژه ی نوروز نصیب رادان شد؟؟!

نه با اقای حسینی هم گفتگو انجام شده عکس روی جلد نصیب رادان شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد