سالگرد تاسیس وبلاگ

سلام دوستان   

امروز ۲۸ شهریور سالگرد تاسیس وبلاگه. سال ۸۴ این وبلاگ تاسیس شد تا جایی باشه برای طرفداران هنرمند محبوبمون آقای حسینی.الان که ۵ سال از راه اندازی این وبلاگ میگذره می خوام از همه شما که تو این مدت به وبلاگ سر زدین و از ما پشتیبانی کردین تشکر کنم. شما که  با حمایت هاتون ما رو دلگرم کردین تا بتونیم ۵ سال در کنار شما باشیم.  

از همه عزیزانی که با نظراتشون ما رو همراهی کردند تشکر ویژه میکنم  و از همه میخوام که اگر انتقاد یا  پیشنهادی برای بهتر شدن عملکرد وبلاگ دارند از ما دریغ نکنند.    

در آخر هم از دوستان عزیزم مهبان و گلنار که من رو در آپدیت کردن وبلاگ یاری کردند تشکر میکنم . 

با آرزوی سلامتی ، شادی و موفقیت برای همه .

نظرات 21 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 20:20

تبریک میگم شیوا جان.میدونم خیلی واسه این وبلاگ زحمت کشیدی.انشاالله که موفق باشی

پریناز یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 20:59

سلام شیوا جان.سالگرد تاسیس وبلاگتو صمیمانه تبریک میگم.ان شا ا... سالهای سال همین طوری مستعد و قوی پیش برید.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 21:37

تبریک شیوا جان
وبلاگ در زمینه ی اطلاع رسانی واقعا عالیه ! همیشه خبرهای جدید رو اول اینجا میبینم و واقعا هم ازحمات تو و هم مهبان عزیز ممنونم. فقط در زمینه ی لوگوی وبلاگ میشه با عکسها و پوستر های اقای حسینی تزیینش کنین . مرسی

سلام صدیف جان
آخه با این سرعت پایین اینترنت اگه بخوایم لوگو بذاریم سایت خیلی دیر باز میشه .برای همین قالبمون ساده است .

صدیف یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 21:39

نمیدونم امروز چرا همش یادم میره اسممو بنویسم!! صدیف بودم

نیما یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 23:31 http://www.gid.blogfa.com

سلام میکنم خدمت شیوا و مهبان خانووم
سالگرد وبتون رو تبریک میگم و خیلی خوشحالم که تونستید ۵ سال مداوم به این شیوه وب رو اداره کنبد....
به نظر من وبلاگتون اگه با عکس خود آقای حسینی تزیین بشه بسیار عالی تر به نظر میاد...اگه سرعت اینترنتتون پایینه من میتونم کمکتون کنم....براتون یه لوگوی ساده میسازم....اگه خوشتون اومد بزارید...اگه نیومد هم نزارید...
به هر حال روی کمک من میتونید حساب باز کنید....

باز هم از زحماتتون تشکر میکنم

نسیم یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 23:42

خسته نباشید میگم به همه دست اندر کاران وبلاگ و ممنونم از تمام زحماتشون

سپیده دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 00:12

تبریک میگم که تونستی این مدت بدون غرض ورزی و بدون تبدیل شدن به وبلاگهای زرد ،اهدافت رو حفظ کنی و محترمانه وصادقانه پیش بری.
لطفا اگر امکان داره از خود شهاب عزیز جند تا عکس مربوط به کودکی و خردسالیش رو امانت بگیر وآپلودشون کن.فکر کنم همه طرفداراش خوششون بیاد.

صاحبه دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 00:53

سلاااام.شیوا جونی مهبان گلم خدا قوت دستتون درد نکنه...انشالله همیشه موفق باشین...ما خاطرات خیلیییییی خوب و فراموش نشدنی تو این وبلاگ داشتیم...هیچ وقت شوق و ذوق وصف ناپذیر جشنواره ی فجر پارسالو که تو این وب حکم فرما بودو یادم نمیره...همینطور خاطره ها و نظراتی که بچه های وبلاگ از بازی شهاب جان در تئاتر کرگدن تعریف میکردن...فوق العاده بوووود...سالگرد تاسیس"اولین وبلاگ طرفدارای آقای حسینی "رو صمیمانه تبریک میگم....

رعنا دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 01:43

سلام شیوا جان
با عرض سلام واحترام و تبریک برای سال های تلاش شما
من همیشه کنجکاو بوده ام که چرا در قسمت های زیادی از وبلاگ شما امکان نظر دادن وجود ندارد.
مورد دیگری که به نظرم می رسد این است که آیا امکان ندارد پس از کلیک کردن روی قسمت نظرات، صفحه به بالا برنگردد؟
از توجه شما ممنونم
با آرزوی توفیق روز افزون

سلام رعنا جان
ممنون از لطفت
چون فاصله آپدیت های وبلاگ خیلی کمه و بعضی وقتا روزانه آپدیت میشه برای همه پست ها نظرات رو فعال نمیکنیم .

سوال دوم رو متوجه نشدم . منظورت از اینکه صفحه به بالا بر نگردد چیه ؟

هادی دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 08:48

شیوا خانم سلام
واقعا دستتون درد نکنه من حدود یک سالی میشه تمام اخبار شهاب حسینی فقط از طریق وبلاکگ شما پیگیری می کنم واقعا ممنون .

الی دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 10:29

تبریک تبریک فراوان همیشه پابرجا باشه این وبلاگ من هر وز سر میزنم مرسی

آزاده دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 10:38

سالگرد تاسیس وبلاگ را به همه تبریک میگم

شیوا جون به خاطر زحمت هایی که همیشه کشیدی و بازم کشیدی ازت اختصاصی ممنون و متشکرم .

موفق باشی

نور دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 13:13

تولد این سایت رو هم به شما هم به تمام دوست داران شهاب عزیز تبریک میگم.همیشه اولین جای که سر می زنم.اینجاست.امیدوارم همیشه پا برجا باقی بمونه

نور دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 13:33

در ضمن یه خواهشی داشتم.امکانش هست که برنامه سینما گلخانه رو برای دانلود بزاری اخه من هر کاری کردم نتونستم ببینم.

سلام
چشم
سعی میکنیم بذاریم .

مهربان دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 13:48

با یادش
سلام
تبریک من رو به مناسبت این روز میمون پذیرا باشید
خوشحالم از اینکه دوستان عزیزم در این سایت از طرفداران سید سینمای ایران هستند. در طول این چند سال من هم سعی کردم هر روز به وب لاگ سر بزنم که نکنه خدای نکرده پشت شیوای عزیزمون سرد بشه! و خوشحالم از اینکه شیوای عزیز به این مطلب پی برد که ما پشتیبانشیم و هیچ گاه در این وب برامون کم نذاشت.
شیوا جان عزیز ازت ممنونم به خاطر اینکه تو وبلاگت طرفداری کسی رو می کنی که طرفدار حقه! و باز هم خوشنودم که خدا انسان محبوبی رو آفرید که ما بتونیم به ایشون ابراز علاقه کنیم و براشون پایگاهی در یک وبلاگ برای طرفدارانشون درست کنید تا بتونیم با همچین دوستان گلی آشنا شویم. از خدا جون ممنونم که به من این فرصت رو داد که بتونم با شیوای عزیزم.مهبان گلم و گلنار نازنینم آشنا شم.
از همه ی دوستانی هم که تا حالا از این وبلاگ پشتیبانی کردن و همواره این عزیزان رو به این سو سوق دادند و با احترام از همه ی شما عزیزان خواهش میکنم که همواره پشتیبان این سه گل باشید!
از همتون در سالگرد تاسیس این وبلاگ تقاضا دارم اون چیزی رو که در دل هاتون یه جورایی مخفی کردین نمایان کنید. از شما می خوام که به عمو شهاب عزیزمون یه چیزی رو اطلاع بدین و قبل از شما عزیزان خودم این کار رو انجام می دم.
حدودا یک ساله که دارم توی این وب پشت سر هم کامنت میذارم و از یک چیزی که شما-عمو شهاب عزیز- از آن شاید بی خبر باشید مطلعتون کنم. نمی دونم شاید تو طرز بیانم موفق نبودم که منظورم رو برسونم.این اطلاعیه خلاصه می شه در یک جمله ی پنج بخشی: دوستتان داریم. خواهش می کنیم مواظب سلامتی خودتون باشید. شما تنها متعلق به خودتان نیستید از شش سال پیش که کار حرفه ایتون رو شروع کردین متعلق به عموم مردم شدید. و هم همین مردم در قبال شما مسئولند وهم شما!نگرانیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------------------------------------------------------------
راستی شیوا جان یک سری عکس از ایشون دارم که کسی این ها رو ندیده. دوست داشتم برای اولین بار تو وبلاگ وزین شما به مناسبت سالگرد وبلاگ رو نمایی شه. ولی نمی دونم چه جوری به دستتون برسونم.یه بار دیگم کامنت گذاشتم ولی هیچ جوابی ندادین. خوشحال می شم کمکم کنید.
بازم متشکرم!!!!!!

سلام
مهربان عزیز ممنون از محبتت
عکس ها رو به این ایمیل بفرست :
webmaster 8717@gmail.com

فائزه دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 13:59

سلام به همه دوستان و همینطور شیوا و مهبان و همه عزیزانی که برای این وب زحمت میکشن.خسته نباشین
همه چی عالیه.وب حرف نداره.من هم واقعا خوشحالم از اینکه شهاب حسینی برنده جایزه شد.به همه تبریگ میگم و
بازهم از خداوند موفقیت روزافزون ایشون رو میخوام.امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشن و شاد و به قول خودشون:
بهترینهای آسمان و زمین رو برای ایشون و خوانواده ی عزیزشون آرزو میکنم.
من اهل نظر گذاشتن نیستم اما نظر نذاشتنم دلیل بر نیومدنم نیست.بلکه همیشه به سایت سر میزنم و از اینکه میبینم
این وب سایت اینقدر خوب فعالیت میکنه خوشحالم.پس بدونین که من همیشه هستم.
امشب بعد از اخبار سراسری سریال شوق پرواز به صورت فیلم تلویزیونی از شبکه 2 سیما پخش میشه.خواستم خبر بدم.
موفق باشید و دل شاد.

پری دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 16:18

خدای من نیگا کن بی نظیره چقدر این روزا به برکت نام مبارک شهاب درخشان شدیم یک جورایی شهاب بارونه سریال رقص پرواز این همه عکسای خوشگل از شهاب گل گلاب و اولین خبرها از فیلم جدایی نادر از سیمین خدا جون شکرت مرسی از شما

پری دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 16:21

راستی تا یادم نرفته بگم یک برنامه ای شبکه اموزش شب ها ساعت ۱۱-۱۲ شب پخش میکنه که اسمش رادیو ۷ هست دیشب برای اجرای یک متن ادبی مریلا زارعی اجرا کرد میگم شاید امشب شهاب رو نشون بده

رعنا چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 00:31

توضیح سوال قبلی:
سلام شیوای عزیزم
خدا قوت
روی لینک نظرات مربوط به هر پستی (چه اول صفحه چه وسط و چه آخر) که کلیک می کنیم ضمن باز شدن پنجره نظرات مربوط به آن پست صفحه اصلی وبلاگ به اول آن بر می گردد. یعنی اگر دوباره بخواهی برگردی مطلب را نگاه کنی حتی اگر آخرین پست صفحه هم باشد باید دوباره از اول صفحه مطالب را رد کنی تا به آن برسی. این گاهی خوشایند نیست ...
امیدوارم این بار خوب توضیح داده باشم
گر چه این اشکال در مقابل محاسن و زیبایی های وبلاگت ناچیز است ولی من دوست دارم بی اشکال باشد:-)
از توجهت سپاسگزارم

سلام رعنا جان.
متوجه منظورت شدم . راستش این به خاطر سیستم بلاگ اسکای اینجوری میشه . من نمیتونم کاریش کنم . حالا اگه رفت بالای صفحه با اسکرول سمت راست پنجره سریع بیا هر جا دلت میخواد . کاری نداره که !

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 00:34

تولد سایت خوبتون مبارک!
از تمام زحمات شما دوستان ممنونم.
این وبلاگ اولین جایی هست که از شهاب عزیز خبر می گیرم.

رعنا چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 00:42

راستی من یک کشف جدید کردم! در وبلاگ شما اگر کلید Alt را بزنیم، کی برد به حالت استاندارد در می آید. بدون ویرگول زندگی کردن خیلی سخت بود!;-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد