حضور شهاب حسینی در فیلم خانه پدری کیانوش عیاری قطعی نیست

«خانه پدری» نیمه شهریورماه کلید می‌خورد 

«شاهرخ دستور تبار» مدیر تولید این پروژه در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: به تازگی «اصغر نجات‌ایمانی» به عنوان طراح صحنه و لباس با «خانه پدری» قرار داد بسته است و طبق صحبت‌های انجام گرفته قرار شد تمامی لوکشین فیلم ساخته شود.
وی افزود: تاکنون چند لوکیشن نظیر یک باغ و دو خانه قدیمی بازبینی شده‌اند که ظرف چند روز آینده یکی از این محل‌ها به عنوان لوکیشن فیلم انتخاب خواهند شد و سپس گروه طراحی و صحنه کار مشغول بازسازی لوکشین می‌شوند.
دستورتبار در خصوص بازیگران این کار گفت: به جز «مهدی هاشمی»، «ناصر هاشمی» و «مهران رجبی» و «فاطمه معتمد آریا» که پیش از این حضورشان در دهمین فیلم بلند سینمایی «کیانوش عیاری» قطعی شده بود، هنوز با هیچ بازیگری دیگری به توافق نرسیده‌ایم و اسامی را که در برخی از رسانه‌ها مطرح می‌شود تائید نمی‌کنم.
وی ادامه داد: البته صحبت‌هایی با «شهاب حسینی» برای بازی در «خانه پدری» انجام داده‌ایم که خود وی نیز به کار با عیاری تمایل دارد اما احتمال دارد تا برنامه کاری او با فیلمبرداری ما تداخل پیدا کند. براساس این گزارش، این فیلم با درون‌مایه اجتماعی - تاریخی ساخته می‌شود و تمام لوکیشن‌های آن در خانه‌ای واقع در تهران است و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار است نیمه شهریور ماه کلید بخورد.  

 


 

*وبلاگ مانیفست با بیوگرافی سیاوش اسعدی (( کارگردان فیلم حوالی اتوبان )) به روز شد .