شهاب حسینی در شوق پرواز

شهاب حسینی نقش اول مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» را به کارگردانی یدالله صمدی ایفا می‌کند. 

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در 13 قسمت تهیه می‌شود و درباره شهید بابایی است. تاکنون با مهراوه شریفی‌نیا و افسانه بایگان برای بازی این پروژه مذاکره شده، اما حضور آنها هنوز قطعی نیست.

حسن پویا مدیر تصویربرداری، اصغر نژادایمانی طراح صحنه و لباس، مجید مجیدی مشاور کارگردان و سعید ملکان طراح گریم با این پروژه همکاری دارند.

صمدی فیلم‌های سینمایی «اتوبوس»، «ایستگاه»، «سارای»، «دمرل»، «شهرآشوب» و فیلم تلویزیونی «تکمچی» را کارگردانی کرده و «شوق پرواز» اولین تجربه او در سریال‌سازی است.

حسینی این روزها فیلم سینمایی «سوپراستار» را روی پرده دارد. او بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «پلیس جوان»، «مدار صفر درجه» و «تب سرد» را در کارنامه ثبت کرده است. 

 

منبع : مهر نیوز

 
**************** 
 
از امروز پوستر "درباه الی " در گروه سینمائی آفریقا نصب شد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که فیلم در موعد مقرر، یعنی نیمه‌های خرداد به نمایش درخواهد آمد. 
سید محمود رضوی مجری طرح فیلم در وبلاگ‌اش این خبر را اعلام کرد.

 
نظرات 84 + ارسال نظر
آذین سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 23:37

سلام شیوا جون.دستت دردنکنه واقعا خبر عالی بود.خستگی رو از تنم بردی بیرون.من میخواستم ازت یه عذر خواهی بکنم به خاطر بد قولی که کردم.معمولا من در میان آشناهام به خوش قولی معروفم.اما متاسفانه اینبار این طور نشد.منظورم عکسی بود که قرار شد از مجله مکث برات بفرستم.ولی در اولین فرصت این کار رو حتما برات انجام میدم وانشا الله از خجالتت در میام.راستی تو برنامه تیک تاک رو داری؟
اون عکس هایی که برات فرستادم بهت رسید؟راستی شاید قبلا گفته باشم ولی من امروز از خواهر لاله اسکندری به نام سارا اسکندری پرسیدم که واقعیت داره شهاب خیلی با خانواده شما دوست هست؟گفت اره لاله از بچگی با شهاب بزرگ شده الان هم خواهر شهاب دوست نزدیک ماست.

سلام عزیز دلم.
خواهش میکنم ولی بجز من خیلی از بچه ها منتظر این عکس هستن.
منظورت از سارا ستاره اس؟

فائقه چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 00:17

سلام دوستان عزیز
این عکسو خودم از شهاب حسینی طراحی کردم
امیدوارم که خوشتون بیاد
شهاب نازنین دوست دارم
اینم سایت عکس
http://www.freezpic.com/pics/6c0513241cadae65270e43077df86639.jpg

سلام عزیزم.
پوستر قشنگی بود.
مرسی.
اگه طرح های دیگه ای هم داشتی بگو که بذارم تو وبلاگ.البته الان نه.ایشالا تابستون.

مونا چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 01:19

با سلام
خیلی خوشحالم که این بار اولین نفری هستم که از زحمات شما تشکر میکنم
بی صبرانه منتظر کارهای جدید اقای حسینی هستیم
همیشه موفق وپیروز باشید

سلام عزیزم.
ممنون از لطفت.

صاحبه چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 06:47


سلام شیواجووووووووووووونم وای چقدر خوشحالم کردی. نمی دونی چقدر دوست داشتم که دوباره چهره ی مهربانشونو تو قاب تلویزیون می دیدم.خیلی خبر خوبی بود ایشاالله همیشه خوش خبر باشی(تی جان قربااااااااااااااااااان)دوست دارررررررررررررررم.

خدا وکیلی هیچ کس نمی خواد این شماره ی مجله ی مکثو به من بده؟؟؟.بابا استان گیلان نمیاره این مجله رو میخوام زنگ بزنم واسم بفرستن.آذین جان در نظرات دیدم که شما مجله رو خریدی.لطف کن ,محبت کن شماره ی مجله رو برام بنویس.فکر می کردم یه کوچولو توی این وب کسی به حساب میام!!که حداقل یکی پیدا میشه که جوابمو بده.مثل اینکه اشتباه می کردم!
راستی خیلی وقته از صدیف جونم خبری نیست شیوا جون شما ازش خبر نداری؟

سلام عزیزم
نه متاسفانه خبری ندارم ازش.

آنیتا چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 10:14

سلام شیواجان . مرسی از خبرای خوبت. امیدوارم همیشه خوش خبر باشی.

پریناز چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 10:43

ان شاا... موفق باشه.

شیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 12:03

خیلی ذوق زده شدم اما این پوستر برازنده همچین فیلمی نیست

آمیتیدا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 12:18

سلام.
همگی خوبین؟
من اصلا خوب نیستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چون خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی کم مونده تا کنکورم.
نه سوپراستار دیدم و نه هیچی.
التماس دعا.
شیوا جووووووووووووووووووووووون عکسا خیلی خوشگل بودن عزیزم مرسی.

سلام.
امیدوارم کنکورتو خوب بدی و هر رشته ای که میخوای و هرجایی که دوست داری قبول بشی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 21:06

سلام. عکس چهارم نصفه باز میشهٰ باید چی کار کرد.برنامه تیک تاک رو میشه جایی دانلود کرد؟( برای دیدن رو می دونم لطفا اگه میتونید آدرس دانلود کردن این برنامه رو بنویسید.) خیلی ممنون از عکسها.

باید صفحه رو refresh کنی.اگه نشد وبلاگو ببند دوباره باز کن.اگر هم علامت ضرب در اومد رایت کلیک کن و بعد Show picture رو بزن.
آدرس دانلود تیک تاک رو ندارم.بچه ها اگه دارین بدین.
عکس ها هم قابلی نداشت.

۳۶۰هواداران شهاب حسینی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 23:12

منتخبی از عکس های جدید سوپراستار در 360 هواداران شهاب حسینی

عکس هایی فوق العاده و زیبا ,,,,,,,,,,,,,,, تا به حال دیده نشده [چشمک]

http://360.yahoo.com/profile-nMgVGmohcqhgTRMpHzzphV5U8.lSpA--?cq=1

مسعود جمعه 1 خرداد 1388 ساعت 19:59

سلام.خسته نباشید.
خیلی خوبه که پیامها زود به زود تایید میشه.امیدوارم شهاب تو این سریال مثل مدار صفردرجه موفق بشه.

سپیده شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 00:33

سلام
ایشالا حاله همتون خوب باشه
امشب بعد از ۳ ماه اومدم اومدم تو قسمت نظرات آخه فرصت نمی شد.
آخرین بار ۱۸ بهمن برای تبریک تولد شهاب بود اما بعد از اون نظرات رو همیشه می خوندم .
ممنون از این همه خبرای به روزت شیوا جون .این آخرین خبر که فوق العاده بود خیلی خوشحال شدم.
چی کار می کنی با درسا عزیزم؟
راستی من چند وقته که اینجا یه نفر رو هم نام خودم (سپیده) میبینم سپیده جان من از این به بعد با (سپیده ssh) کامنت میذارم تا کامنتامون با هم اشتباه نشه .
تیک تاک رو از ایران سیما دیدم اما اصلا کیفیتش خوب نبود چون adsl ندارم یه راه حل برای دانلود برنامه از ایران سیما دارم که اینو از یه وبلاگ خوندم(البته خودم امتحان نکردم چون وقت ندارم) .
اگه کسی adsl داره و میتونه امتحان کنه .
اول به www.iransima.ir برین.
حالا با این سایت می تونین کلیه برنامه های پخش شده از تلوزیون را بسته به تاریخ و موضوع و شبکه پخش شده ببینین.
اما این روش تنها به روش مشاهده آنلاین امکان پذیره و امکان دانلود آن به شکل مستقیم از سایت وجود نداره.
بعد از ورود به برنامه روی دکمه "نمایش برنامه" کلیک کنین. می بینین که پنجره جدیدی باز میشه و شروع به پخش برنامه به شکل آنلاین میکنه. این پنجره را ببندین.
حالا از نوار ابزار اینترنت اکسپلورر ، بر روی History مرورگر ، کلیک کنین.
از نوار کناری باز شده ، www.iransima.ir را پیدا و روش کلیک کنین. سپس از زیر بخش آن ، بر روی "نمایش برنامه" کلیک کنین.
حالا دوباره صفحه پخش آنلاین باز می شه. حالا از منوی View مرورگر خود بر روی Source کلیک کنین.
در فایل Notepad باز شده ، از منوی Edit بر روی Find کلیک کنید. اکنون عبارت wmv را وارد کرده و Enter بزنید.
می بینین که در داخل فایل متنی ، یک آدرس دیده می شه. به عنوان مثال آدرسی شبیه این
آدرس: iransima.ir/.wmvا .حالا کافیه این آدرسو در یک دانلود منیجر مثلDAP کپی کنین تا دانلود فایل آغاز شه.

اگه کسی امتحان کرد و موفق شد حتما همین جا خبر بده .
خوب انگار خیلی پر حرفی کردم .
فعلا باییییییییی...






ارزو شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 15:41

دستت درد نکنه....شیوا جون مثل همیشه گل کاشتی گلم.
یه بیت شعر تقدیم به اقا شهاب گلمون:

دفتری گر بنویسند ز خوبان جهان
تو به سر دفتر خوبان جهان فهرستی.

آذین شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 17:03

صاحبه جان عزیزم بیا اینم شماره مجله مکث.۶۶۰۵۶۴۹۸

ساغر شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 20:37

وووووووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااای.....خیلی خوبه

۳۶۰هواداران شهاب حسینی شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 21:15

با یک پس زمینه دیدنی از شهاب حسینی در ۳۶۰ هواداران شهاب حسینی

http://360.yahoo.com/profile-nMgVGmohcqhgTRMpHzzphV5U8.lSpA--?cq=1

اگه میشه لطفا لینک هایی که میفرستین رو در قسمت وب/وبلاگ تایپ کنین.
در ضمن ایمیلتون رو هم بذارین.باهاتون کار دارم.

محدثه یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 12:15

سلام.شیوا جون ممنون.بی صبرانه منتظر اکرانش هستم.

تینا چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 00:01

سلام
وای شیوا جون خیلی خبر خوبی بود.ممنون

امیدوارم که توی این کارشون هم مثل بقیه کارهاشون عالی باشن.

آسیه چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 09:05 http://http:/www.yekboomodohava.blogfa.com/

امیدوارم اکران درباره الی با درخشش بیشتر شهاب همراه باشه و مطمینن هست . به وبلاگ من http://www.yekboomodohava.blogfa.com/ حتما سر بزنید همیشه از شهاب خبر دارم .

آذین چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 11:12

سلام شیوا جون عکس ها رو فرستادم.اومد؟

سلام
نه عزیزم
باز نشد.
ایمیل بزن لطفا

سارا چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 12:09

سلام شیوا جون من تازه امروز با وبلاگت آشنا شدم و خیلی خوشحال شدم
میخواستم بپرسم آقای حسینی وبسایت رسمی وشخصی ندارن آخه همه بازیگرا وخواننده ها وبسایت شخصی دارن مثلا اگه آدم بخواد با ایشون در ارتباط باشه خوب چی کار کنه ؟
برات آرزوی بهترین ها رو دارم منم به عنوان یه دوست قبول کن
از آشناییت خوشحالم


سارا....

سلام سارا جان.
متاسفانه ایشون سایت شخصی ندارن.
خوشحال شدم که به وبلاگ ما اومدی.
برات آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم و اینکه از خواننده های ثابت ما باشی !

باران چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 20:50

چرا سایت iransima لیست پخش فروردین ماه رو باز نمی کنه تورو خدا جواب بدید دیگه کلافه شدم بس که نتونستم تیک تاک رو دانلود کنم!!!

۳۶۰ هواداران شهاب حسینی ... پوستری از دل شکسته .........

ماییم و نوای بی نوایی

بسم الله اگر حریف مایی

آذین پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 13:36

سلام بچه ها شهاب داره یه فیلم جدید بازی میکنه.به نام پری دریایی که کارگردانش گلاب آدینه هست و نویسندش هم چیستا یثربی.شهاب با نورا هاشمی وجمشید هاشم پور بازی میکنه.

آذین جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 01:03

سلام شیوا جون.لطف کن ایمیلت رو بذار.

عزیزم من ایمیل من تو وبلاگ هست.توی باکس های کوچیکی که هست یه جا نوشته ایمیل.روش کلیک کن.یه صفحه باز میشه.اونجا آدرس ایمیلمو نوشته.لطفا دیگه نپرسین.
Webmaster8717@gmail.com

parisanaz شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 02:18 http://www.radan-bazel.blogfa.com

سلام...
وبلاگ- خوبی دارید و البته سلیقه و دیدگاه - خوبی برای انتخاب- شهاب خان حسینی.
بازیگری به معنای واقعی بازیگره...
برای هر دویتان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم...
منتظر حضور پر مهرتان هستیم...
لینک شدید!!!
فعلا...

ارزو شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 19:09

سلاااااااااام.بابت همه چیز ممنون.

فیلم حوالی اتوبان در راه جشن خانه سینما ..................

اولین عکس جدید از درباره الی در 360 هواداران شهاب حسینی

تینا شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 23:09

سلام

باران جان این سایت فقط تا یک ماه برنامه ها رو داره .بعد از یک ماه دیگه نمی شه برنامه ها رو دید.


سینمای ما - گزارش به کاربران: نظرسنجی سایت «سینمای ما» برای تعیین بهترین فیلم اکران عید؛ از میان چهار فیلم «وقتی همه خوابیم»، «اخراجی‌ها 2»، «بیست» و «سوپر استار» به پایان رسید. 4661 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و فیلم بهرام بیضایی با 1519 نفر، بیش از 32 درصد آرا را کسب کرد. بعد از او و با اختلاف اندکی، «سوپر استار» ایستاده با کسب 30 درصد آرا و «اخراجی‌ها 2» و «بیست» در مقام‌های بعدی قرار گرفتند. نظرسنجی تازه سایت «سینمای ما» به زودی اعلام می‌شود.

ستاره یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 08:09


سلام بچه ها من طرفدار حامد کمیلی هستم ولی شهاب را فوق العاده دوست دارم و تمام کارهاشو دنبال میکنم و نظرم اینه که شهاب فلن تو سینمای ما تک و از همه بهتره کاش یک روز با حامد در یک فیلم همبازی بشه

عکس احمد ((شهاب حسینی )) و الی ((ترانه علیدوستی )) در جنگل ....... درباره الی ....!!!

برای اولین بار در 360 هواداران شهاب حسینی

درباره الی 16 خرداد ماه روی پرده می رود # سوپراستار 1 هفته ی دیگر روی پرده سینما و خبرهایی از فیلم سایه وحشت - سوپراستار - نیلوفر .... به همراه یک عکس جدید از شهاب حسینی در فیلم درباره الی ...........

در 360 هواداران شهاب حسینی

هلیا دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 19:06 http://www.mojesabz2008.blogfa.com

سلام .

وبلاگت عالیه و ممنون از این که خبرهای جدید رو تو وبت میگی.
من یه سوال داشتم. این سایت "سینمای ما" که تو پست های قبلیت گفتی کجاست
اگه میشه آدرسشو بده
همیشه موفق باشی
بای.

www.cinemaema.com

۳۶۰ هواداران شهاب حسینی با یک عکس جدید از درباره الی

۴شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۲۱:۱۵ شبکه ۴ تله فیلم تنهایی

اکران "درباره الی" با 22 سینما آغاز می‌شود

شهاب حسینی مستاجر طبقه سوم شد !!!!

360هواداران شهاب حسینی

ساغر سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 17:51

سلام شیوا جونم .حالت چطوره عزیز دلم؟می گم راسته که قراره فردا شب تنهایی از شبکه 4 پخش شه؟؟؟

دالان سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 18:12 http://www.dalan.ir


لینک شرکت در مسابقه بزرگ
" حدس میزنید دهمین رئیس جمهور ایران کیست ؟ "

http://www.dalan.ir/firstpoll.aspx

آذین سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 23:23

سلام شیوا خانم خوب و خوش سلیقه تغییرات جدیدی که انجام دادی رو تبریک میگم!!!!!!انشا الله امروز بهتر از دیروز باشی!!

آنیتا چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 11:55

سلام خوبی شیوا جان؟لطفا اگر شهاب حسینی با مجله ای مصاحبه کرده بگو. در ضمن قالب قبلی وبلاگ خیلی بهتر و قشنگ تر بود( امیدوارم ناراحت نشی نظرم رو گفتم). مرسی از زحماتی که برای وبلاگ می کشی.

ارزو چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 15:06

بابا...تنوع....باباخوشگل..چه کردی؟؟؟دستت درد نکنه.عزیزم.

یک عکس بی نظیر از شهاب حسینی در فیلم درباره الی (( برای اولین بار ))

در 360 هواداران شهاب حسینی

مسعود پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 01:49

سلام.امشب تنهایی رو دوباره یه قسمتهاییش رو دیدم.شهاب تو این فیلم فوق العادس.اگه این فیلم میشد که تو جشنواره فجر شرکت کنه باید بهش سیمرغ میدادن.
در ضمن هر چند میدونم خیلی زحمت میکشین ولی باید بگم که طرح قبلی وبلاگ بهتر بود.

سلام به همه. جواب چند تا از دوستان رو همین جا میدم.

این قالب موقته.چند هفته دیگه قالب قبلی جایگزین این میشه.امیدوارم علت تغییر قالب رو فهمیده باشین !

*******
ریحانه جان من متاسفانه الان به خاطر امتحانا فرصت تماس با شما رو ندارم.انشاا... بعد از امتحانام. یعنی ۱۰ تیر.

********
به ۳۶۰ هم باید بگم که من با پیشنهادتون موافقم اما یه سری مسائلی هست که بعدا باید راجع بهش صحبت کنیم.

***********
همه کسانی که منتظر پاسخی از طرف من هستند لطفا تا ۱۰ تیر صبر کنند.

****************
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه ....

... ؟ جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 13:37

از اینکه هیچ وقت در مورد آقای حسینی اشتباه نکردم خیلی خوشحالم . مردی پاک خالی از هرچه تکبر .

بازگشتش به تلویزیون بعد از گرفتن سیمرغش همه چیز رو ثابت کرد .

قابل توجه دوستانی که می گن سایت شخصی داره یا نه باید بگم نه ولی درصددن که جهت جلوگیری از شایعات بسازند . خودشون توی یکی از مصاحباتشون گفتن .

سپیده (ssh) جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 16:10

سلام
آنوس درباره الی

http://www.cinemaema.com/images/Picture/film/abouteli-high.wmv

یک عکس هنری زیبا از شهاب حسینی در فیلم درباره الی ...

در 360 هواداران شهاب حسینی

شهاب حسینی مستاجر طبقه سوم شد ....

شرح کامل در بلاگ 360 هواداران شهاب حسینی

شیما شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 11:44

دیدن درباره الی مثل تحقق یک رویا برام لذت بخشهههههههههههههههههههههههههههههههههه.
خدایا برای همه چیز شکررررررررررررررررررررررررررررررر.

مونا شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 17:23

من همین الان از سینما برگشتم
خیلی حالم بده اینقدر تحت تاثیر فیلم بودم که موقع برگشتن تصادف کردم
خیییییلییییی زیبا و دردناک بود
برید وحتما در سینما این فیلم رو ببینید
اصغر فرهادی وهمه بازیگران از جمله شهاب حسینی
گل کاشته بودند

تینا شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 22:22

امروز (درباره ی الی ) اکران شد ، من امروز این فیلم و دیدم ،
ارزش این همه صبر برا اکران رو داشت ، فوق العاده بود ،
نه تنها شهاب ، بلکه همه فوق العاده بودند ، هنوز حیرت زدم ،
که تا چه حد یه بازیگر میتونه رئال بازی کنه ، دم اصغر فرهادی گرم.
کارگردانی و فیلمبرداری این فیلم فوق العاده است .
از اینکه میبینم تو ایران هم، فیلم رئال ( خیلی قوی ) ساخته میشه ، خوشحالم .

آذین شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 23:12

سلام شیوا جون.نمیدونم الان احساسم رو چه طوری بگم با اینکه امتحان داشتم ولی واقعا نتونستم صبر کنم ورفتم درباره الی رو دیدم.وایییییی واقعا زیبا بود.واقعا پرمحتوا بود.شهاب خیلی خیلی زیبا بازی کرده بود.امروز شنبه هست ومن حدودا۴۵دقیقه هست که اومدم خونه.از سینما تا خونه داشتم فکر میکردم هنوزم دارم فکر میکنم.امروز با اینکه روز اولاکران بود ولی خیلی خیلی شلوغ بود.امیدوارم همگی برید .ببینید.والا عمرتون بر فناست!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد