۵ آذر ، نمایش کرگدن!

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، با پایان گرفتن نمایش "مهمانسرای دو دنیا" به کارگردانی سهراب سلیمی نمایشنامه "کرگدن" نوشته یوجین اونیل به کارگردانی فرهاد آئیش در تالار اصلی روی صحنه می‌رود.
مهدی هاشمی، شهاب حسینی، آتنه فقیه نصیری، احمد ساعتچیان، مائده طهماسبی، رامین ناصرنصیر، صابر ابر و فرهاد آئیش بازیگران اصلی این اثر نمایشی هستند که از تاریخ یاد شده ساعت 19 در تالار اصلی روی صحنه می‌رود.
محسن شاه ابراهیمی طراح صحنه و لباس، علی هاشمی دستیار اول و برنامه‌ریز، کاوه قاسم‌زاده دستیار دوم کارگردان، هدی اربابی منشی صحنه، محمد فرشته‌نژاد آهنگساز و شکوفه هاشمیان به عنوان عکاس، افرادی هستند که آئیش را در این اجرا یاری می‌دهند.   

لازم به ذکر است که نمایش کرگدن 45 اجرا دارد.


 

نمایش «کرگدن» به کارگردانی فرهاد آییش با اجرای ترانه هایی از افشین یدالهی به صحنه می رود. محمد فرشته نژاد که به عنوان آهنگساز، خواننده و بازیگر در اجرای این نمایش حضور دارد دراین باره به خبرگزاری دانشجویان، گفت: «در حال حاضر سرگرم ساخت ملودی های این نمایش هستم و قرار است برای دو ملودی ما، ترانه هایی توسط افشین یدالهی سروده شود.» او ادامه داد: «این ترانه ها در آغاز و وسط نمایش و توسط بنده اجرا می شود، ضمن این که در اجرای این نمایش برای نخستین بار روی صحنه آکاردئون می زنم.»
فرشته نژاد درباره دیگر ویژگی های ساخت موسیقی این نمایش هم توضیح داد: «با توجه به ویژگی های نمایش کرگدن و حضور کرگدن روی صحنه، صداها و افکت های ویژه ای را طراحی کرده ایم و علاوه بر آن از آثار دوستان صدابردار و آهنگساز هم استفاده می کنیم به گونه ای که در کنار موسیقی کوبه ای، سوئیچ هایی در پشت صحنه تعبیه می شود و این افکت ها و صداها از طریق این سوئیچ ها اجرا می شوند و این اتفاق برای نخستین بار در تئاتر رخ می دهد.» فرهاد آییش این روزها تمرینات نمایش جدید خود را با حضور بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، مائده طهماسبی، احمد ساعتچیان، آتنه فقیه نصیری و شهاب حسینی انجام می دهد. این نمایش با بازنویسی فرهاد آییش از پنجم آذرماه در تالار اصلی تئاترشهر به صحنه می رود.

نظرات 14 + ارسال نظر
پری یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 22:25

بابا این که خیلی خوبه!!!!!
مرسی از خبرای یکت!!

NaRgEs دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 02:10 http://njojo.blogfa.com

وبلاگت فوق العاده س ...

صدیف دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 10:34

سلام سلام سلام
واااااااااااااااااااااااااااااااایی.شیوا جونم مرسیییییییییی عزیزم .عجب خبری.
من که دلم کباب شد.بابا منم میخوام شهاب رو از نزدیک ببینم.بچه ها هرکی رفت حتما با آقای حسینی عکس بگیره.ای کاش منم میتونستم بیام.حیف....
در ضمن گلم من منتظر جواب سوالام هستم.

ارینا دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 14:51

شیواجون اگررفتی حتما جای منوخالی کن متاسفانه من شیرازم ونمی تونم از هنرنمایی شگفت انگیز شهاب جان فیض ببرم.

فائزه دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 20:34

سلام
شیوا جان مرسیییییییییییییی
خیلی عالی بود
امیدوارم که بتونم برم

... دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 23:53

میگم چه جوریه این ماجرا از یه طرف ثقفی تهیه کننده سایه وحشت به خبرگزاری ها اعلام کرده که الان در شمالند ( یعنی نزدیک دو هفته ست ) برای فیلمبرداری که شهاب حسینی هم هست بعد از طرف دیگه تمرین تئاتر ... یعنی در آن واحد هم فیلم بازی می کردن هم تئاتر تمرین می کردن ؟؟

صاحبه سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 00:29

سلام به همگی خوش بحالتون واقعا خیلی دوست داشتم می تونستم بیام جای ما شهرستانی ها رو اونجا خالی کنین.عکس یادتون نره

ستاره چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 07:26

سلام شیوا جان
می خواستم خبر منتفی شدن بازی آقای حسینی در پسر آدم دختر حوا رو اعلام کنی . می دونستم شهاب اهل این فیلم های جنگولک بازی نیست اونم با مهناز افشار راستی چرا مجله همشهری جوان رو در سایت نذاشتی ما هنوز منتظریم هااااااا
فعلاً بای

صاحبه چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 10:59

سلام بچه ها بلاخره تونستم محیا رو ببینم.بازی آقا شهاب فوق العاده زیبا ودوست داشتنی بود کلی با شیرین کاری هاش خندیدیم ولذت بردیم.بیننده خیلی راحت می تونست ضعف های فیلم رو با بازی خوبش نادیده بگیره.واقعا جایزه اش به حق بود.

رزا چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 16:00

سلام .مرسی فقط منتظر هستم. بچه ها شمارش معکوس شزوع شد.

... چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 23:43

بازیگر اصلی پسر آدم دختر حوا حامد کمیلی شد :(

آزاده پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 08:51

سلام بچه ها مجله ایده آل شماره جدیدش گزارشی از پشت صحنه فیلم سایه وحشت داره با عکس های توپ حتما ببینید . مرسی

مژ گان چهارشنبه 6 آذر 1387 ساعت 16:30

سلام شهاب حسینی هفته اول در تئاتر کردن نیست چون با گروه فیلم سایه وحشت درشمال هستند! اینو تو مجله ایده آل خوندم که از تمرین گروه کرگردن گزارش تهیه کرده.

صدیف پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 08:09

ای بابا شیوا جون واسه خبر بالاییه نوشتی ۹ نظر ولی وقتی کلیک میکنم هیچی نیس که!!!!!!!!!!
از نمایش چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟گلم وقت کردی با من در تماس باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد