عکس جدید + نظرسنجی بانی فیلم

دوستان لطفا در نظر سنجی سایت بانی فیلم شرکت کنید و به شهاب حسینی رای بدید.


بانی فیلم 


نظرات 8 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 17:30

سلام من هرچی میرم توی سایت بانی فیلم نمیتونم رای بدم چون فقط درصد هارو نشون میده تو رو به خدا راهنماییم کنید مچکرم

ناشناس سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 20:25

سلام دوستان من دیدم بی انصافیه شاید شما خبر نداشته باشید شایدم خبر داشتید و کاری نکردید خلاصه دیدم که طرفدارن ِ یه بازیگر خاص دارن تقلب و این حرفا میکنن و توهین میکنن به بازیگرای دیگه و طرفداراشون در وبلاگاشون اینه که دیدم اطلاع رسانی بشه هر چند این چیزا در شان ما نیست... ولی گفتم بالاخره این نظرسنجی ممکنه نتایج غلطی رو در جامعه به وجود بیاره به همین دلیل و به این دلیل که ترجیح میدم واقعا از بین بازیگران ِ درجه یک کشور کسی منتخب بشه این روش چندبار رای دادن رو به اطلاع شما هم برسونم
این روش برای مرورگر فایرفاکس استفاده میشه برای نظرسنجی بانی فیلم!

این قالب خیلی خوبه عزیزم فقط یه مشکلی من نمیتونم درست قالب و ببینم یه کادر سفید اون گوشه هست!

دیگه گفتم عدالت رعایت بشه حداقل اگر قراره تقلب بشه تو این زمینه ام برای همه شرایطش فراهم باشه! هر چند این چیزا تعیین کننده ی هیچ نوع ملاکی نیست و این شیوه ی نظرسنجی کاملا غلطه به دلیل وجود امکان تقلب اما متاسفانه هیچ جایگزینی قائل نیستن برای این نظرسنجی کافی بود به صورت پیامک نظرسنجی میکردن حداقل امکان تقلب از بین میرفت! خلاصه... این یکی از روش های موجود برای چندبار رای دادنه! خواستید استفاده کنید...

برو روی tools بعد روی options کلیک کن یه صفحه میاد از توش روی show cookies کلیک کن دوباره یه صفحه باز میشه...روی remove all cookies کلیک کن بعد close رو بزن بعدش ok رو بزن..
هربار که میخوای رای بدی این کارو کن...

آزاده چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 03:00

شهاب عزیز نه تنها شما بلکه خانواده محترمتان را هم دوست دارم و هیشه برایتان آرزوی سلامتی خواهم کرد

دیبا جمعه 5 مهر 1392 ساعت 18:38 http://shahaabhoseiny.blogsky.com

با تمام وجودم دوسش دارم و خیلی خوشحالم که روزبه روز موفق تر میشه.

نیکا یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 13:20

شهاب عزیز خیلی خیلی خیلی خوشگلی اما این عکست خیلی بد افتاده
دوست دارم

انیتا دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 11:21

من شهاب حسینی رو خییییییییییلی دوست دارم عکس هم حرف نداره عااااااااااااااااااااااااااااااااالیه

لیلا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 11:48

آقای حسینی ی بازیگر تک و بی نظیر به جرات میگم تو ایران تنها سوپر استار و کسی همدست و همطرازش نیست براش آرزو موفقیت میکنم

faeze پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 12:20 http://www.faeze-veblag.blogfa.com

اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عشقه شهاب جونننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد