عکس جدید شهاب حسینی - تیر ماه 92


نظرات 5 + ارسال نظر
عشق شهاب حسینی یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 11:31 http://www.dokhtarannaz.blogfa.com

سلام دوست عزیز منم یکی از طرفدارای شهاب حسینیم ولی بعد از شوق پرواز دیگه فیلمی ازش ندیدم میشه اگه یه وقتی میخاد فیلمی ازش نشون بده که در اطلاعی به منم بگی؟
میدونی من دل شکستشو 6 7بار دیدم سوپر استارشم 2 بار شوق پروازشم 3 بار اون موقع که آی فیلم فیلماشو میذاش من میدیدم ولی چند وقتیه که اصن فیلماشو نمیذاره خیلی دلم واسش تنگیده!!!

[ بدون نام ] شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 23:41

سلطان و سالار همه بازیگران ایرانی سید شهاب الدین حسینی تنکابنی، فقط خودشو عشقه

fereshteh دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 00:45

سلام
تولد امیر علی من مبارک. از اینجا میبوسمش.

کیمیا پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 01:28

وای الهی قربونت برم نفسم

نگاه سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 22:31 http://negahmann.blogfa.com

وااااااااای من عاشق شهابممممممم اگه با تبادل لینک موافق بودی خبر بده دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد