پلان‌های باقیمانده "پنج ستاره" گرفته شد/ نمایش در جشنواره فجر


پلان‌های باقیمانده "پنج ستاره" گرفته شد/ نمایش در جشنواره فجر


پلان‌های باقیمانده از فیلم "پنج ستاره" به کارگردانی مهشید افشارزاده در هتل آزادی فیلمبرداری شد و با به پایان رسیدن تدوین به زودی صداگذاری آن آغاز می‌شود.

امیر سمواتی تهیه‌کننده "پنج ستاره" با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: 12 خرداد ماه این پلان‌ها در یک روز با حضور شهاب حسینی، بهنوش بختیاری، بهناز جعفری، دیبا زاهدی و حدود 100 هنرور در هتل هما و آزادی تهران گرفته شد.

وی افزود: به تازگی تدوین فیلم به پایان رسیده است و به زودی صداگذاری در استودیو آفتاب عالم‌تاب توسط علیرضا نکو لعل آغاز می‌شود ولی هنوز برای ساخت موسیقی قرارداد نبسته‌ایم ولی تلاشم بر این است که اولین نمایش "پنج ستاره" در جشنواره فجر باشد.

شهاب حسینی، همایون ارشادی، لیلا بلوکات، شیرین بینا، امید روحانی، بهناز جعفری، سحر قریشی از بازیگران این فیلم هستند. "پنج ستاره" اولین فیلم بلند سینمایی افشارزاده بازیگر سینمای ایران است.

این فیلم داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می‌شود. تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده امیر سمواتی است و کامبوزیا پرتوی نیز مشاور کارگردان پروژه است. فیلمنامه "پنج ستاره" توسط علی اکبر قاضی‌نظام به نگارش درآمده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود شنبه 1 تیر 1392 ساعت 22:48

خسته نباشید.هم چنان با این وبلاگ اخبار شهاب حسینی رو دنبال میکنم.

عاطفه قطبی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 20:58

خسته نباشید سلامتی خوشبختی وموفقیت ارزویم است برای اقای حسینی

soha سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 10:59 http://princess-soha.blogfa.com

salam webe ghashangi darin age khastin ye sari ham be web lage man bezanin man to webam anvae cod ro baraye weblog misazam age khstin sefaresh bedin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد