نمایش فیلم * بهانه ای برای بودن *

 نمایش فیلم * بهانه ای برای بودن *

کارگردان : علی پالیزدار

شنبه 14 بهمن /ساعت 20/30 /سینما فلسطین

بهانه ای برای بودن فیلمی است (مستند داستانی )  درباره ی بیماران اهدای عضو


نظرات 14 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 17:25 http://www.9jok9.mihanblog.com

سلام ، چطوری دوستم
این پستت رو عالی نوشتی تبریک میگم
چنان بود که حسابی منو درگیر کرد واقعا بهت تبریک میگم

بیا به وبلاگ حقیرانه من هم یه سری بزن
منتظرتماااااااااااااااا

Azar دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 13:57

سلام،ممنون از اطلاع رسانیتون.اقای حسینی هم هستن؟

شهرزاد سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 02:46

مهبان جون نمیدونی از کجا میشه این فیلم و تهیه کرد؟ من خیلی دوست دارم این فیلم وببینم...

نگار شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 09:31 http://www.nenari.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااام...وای ممنون از خبرهای بروزتون...
من یکی از طرفدارای پروپاقرص آقای حسینی هستم...
من شمارو توی وبلاگم لینک کردم...ولی هرچی تلاش کردم نتونستم عضو بشم...خیلی دوستون دارم....میسی

123 شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 16:47

امروز تولد شهابه! چرا براش تبریک ننوشتین؟مثلا شماها عاشقشین؟از دیشب باید براش تبریک میزاشتین...
بی معرفتا

باران شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 16:49

سلام ممنون بابت وبلاگ خوبتون.من خیلی دوست دارم اون مصاحبه ای رو که چند سال پیش باایشون وخانمشون در مجله زندگی ایده ال کردن داشته باشم لطفا اگه دارین در وبلاگ قرار بدین.ممنون.

حوری شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 19:28

بازم شادی و بوسه ،گلای سرخ و میخک
میگن کهنه نمیشه تولدت مبارک
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
و وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم این ماه و تو این روز
از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا
یه کیک خیلی خوش طعم با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم
به خاطر وجودت به افتخار بودن
تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پره عشقه رو لبا خندس
تا تو هستی و چشمات بهونس واسه خوندن
همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس
واسه تولد تو باید یه دنیا اورد
ستاره رو سرت ریخت تو رو تا آسمون برد
اینا یه یادگاری تو خاطره هاته
ولی به شوق امروز میشه کلی قسم خورد
تولدت عزیزم پر از ستاره بارون
پر از بادکنک وشوق ، پر از آینه و شمعدون
الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق،بیاد هزار تا مهمون
شهاب عزیز تولدت مبارک

کیمیا شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 19:58

تولد شهاب جووووووووووووووونم مبارک و همینطور پسر گلشوووووووون

شهرزاد یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 01:26

تولدشون مبارک باشه...

زهرا پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 05:04 http://30nematheatre.blogfa.com/

سلام دوست گلم... لطفن منو مجدد بلینک چون آدرسمو تغییر دادم... مر30

مهسا پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 19:07 http://zendegy60.blogfa.com

سلام من از طرفداران آقای حسینی هستم
وبتون قشنگه مرسی

هیلدا فروهر شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 14:47 http://www.NightSun4444.LoxBlog.com

سلام دوست عزیز .
من یکی از هواداران خاص و 2آتیشهء استاد شهاب حسینی هستم.
ایشون بلا استثناء یکی از بهترین ستاره های عالی سینمای ایران هستند.
من شما رو لینک کردم . خوشحال میشم اگه من رو لینک کنید.

ســــــــــــــلام در یک کلام عــــــــــــــالی عزیزم .
راستی این وبلاگ تنها وب رسمی امین مومنی پور ( بازیگر خوب سینما و تلویزیون و تئاتره *) اگه میشه این وبلاگ رو که زیر نظر خود اقای مومنی پور نظارت میشه رو لینک کن مرسی عزیزم http://aminmomenipoor.blogfa.com/
راستی وقتی لینک کردی بیا تو وبم بگو که منم لینکت کنم منتظرم ♥[نیشخند]
آقای حسینی از دوستان خوب من هم هستند

نیایش پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 17:03

وااااااااااااقعاعالی بود....فقط یه سوال راسته که قراره ازبازیگری خداحافظی کنه؟

سلام
نه صحت نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد