اعتقاد به مرزبندی بین کارهای سینمایی و ویدئویی ندارم


شهاب حسینی:

اعتقاد به مرزبندی بین کارهای سینمایی و ویدئویی ندارم


برنده یاس زرین بهترین بازیگر مرد درنخستین جشنواره فیلمهای ویدئویی گفت: من ازهمه کسانی که برای برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فیلمهای ویدئویی تهران تلاش کردند تا این فیلمها به صورت جداگانه ای داوری شود تشکر می کنم.


شهاب حسینی
برنده یاس زرین بهترین بازیگر مرد در نخستین جشنواره فیلمهای ویدئویی درحاشیه مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: بسیارخرسندم که فیلمهای ویدئویی بالاخره از بخش جنبی جشنواره فیلم فجر جدا شد و جشنواره مستقلی را به خودش اختصاص داد.

وی ادامه داد: جشنواره فیلمهای ویدئویی می تواند بسترمناسبی را برای تعامل با سینما ایجاد کند به عنوان مثلا همان طوری که ما در فوتبال کشورمان علاوه بر تیم ملی، تیم امید داریم در حوزه سینما هم می توان، فیلمهای ویدئویی را همچون تیم امید فرض کرد.
بازیگر فیلم سینمایی «سوپراستار» تصریح کرد: تولید فیلم در همه عرصه ها کار پر زحمتی است چه درحوزه سینما باشد چه درچه عرصه ویدئو لذا نمی توان گفت که کار یکی از دیگری آسان تر است. من معتقدم هر کار خوبی سخت و پرزحمت است. بنابراین کسی نمی تواند ادعا کند که کار ویدئویی زحمتی ندارد .

شهاب حسینی تاکید کرد: برگزاری جشنواره فیلمهای ویدئویی را باید به فال نیک گرفت چرا که این حوزه، نوید دهنده حضور قدرتمند سینما در آینده خواهد بود و می تواند به منزله تغذیه کننده بدنه سینما تلقی شود.

این بازیگر سینمای ایران با بیان اینکه ایفای نقش در کارهای سینمایی و ویدئویی برای من تفاوتی ندارد گفت: معمولا وقتی پیشنهاد بازی در کارهای خوب ویدئویی را داشتم پذیرفتم و از بازی دراین حوزه ابایی ندارم چرا که اصولا اعتقادی به مرزبندی بین کارهای سینمایی و ویدئویی ندارم.

بازیگر فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» با اشاره به مراسم اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی فیلمهای ویدئویی تهران اظهار داشت: مراسم اختتامیه بسیار خوب، شکیل ، منظم و عالی برگزار شد، تندیس جشنواره هم خیلی زیبا است.

شهاب حسینی افزود: هنگامی که جشنواره ای، قابلیت دور هم جمع کردن سینماگران و هنرمندان دارد، آدم جان تازه ای می گیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرزاد جمعه 9 تیر 1391 ساعت 23:54

سلام... ممنونم مهبان جون خیلی دوس داشتم صحبت های آقای حسینی، تو این مراسم و بخونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد