جشن رد پای خدا

شهاب حسینی: همیشه از خداوند برای بازی در نقش "شهید بابایی" متشکرم

 بازیگر نقش شهید بابایی در فیلم شوق پرواز گفت: همیشه از خداوند متشکر بوده‌ام که به من این توفیق را عنایت کرد تا نقش شهید بابایی را بازی کنم و این نیز برای من افتخاری بزرگ است.
 شهاب حسینی: همیشه از خداوند برای بازی در نقش "شهید بابایی" متشکرم


 سید شهاب حسینی بازیگر نقش شهید بابایی در فیلم شوق پرواز در همایش "رد پای خدا" که عصر دیروز با حضور عوامل سریال شوق پرواز برگزار شد، ‌عنوان کرد:‌ شهدا نمونه‌هایی از عشق‌بازی خداوند با بشر هستند، آنجایی که خدا در حدیث قدسی خود را خونبهای شهید می‌داند، برترین‌ها را برای یک فرد به وجود می‌آورد.


وی اضافه کرد:‌ من به عنوان یک بازیگر افتخار می‌کنم که در نقش فردی همچون شهید بابایی کار کردم و این برای من افتخاریست که بتوانم ایشان را به مردم معرفی کنم.

حسینی خاطرنشان کرد:‌ همیشه از خداوند متشکر بوده‌ام که به من این توفیق را عنایت کرد تا نقش شهید بابایی را بازی کنم و این نیز برای من افتخاری بزرگ است.

حسینی عنوان کرد:‌ الگوی من برای زندگی پس از شوق پرواز، تنها این جمله است که خداوندا چگونه زیستن را به من بیاموز؛‌ چگونه مردن را خودم خواهم آموخت.





گزارش تصویری این مراسم را در لینک زیر ببینید :



                                                      گزارش تصویری

نظرات 3 + ارسال نظر
منصوره سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 19:17

وای ممنونم
چه مراسم عالیببینم این مراسم پوشش تصویری هم شده؟ کاش بشه و ویدئوهاشم ببینیم

شهرزاد سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 21:31

مهبان جون شرمندم من نمیتونم از یوتیوب دانلودش کنم هر موقع فرصت کردی واسم آپلود میکنی؟

سعی میکنم

محدثه جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 10:39 http://shahaabhoseiny.blogsky.com

سلام انسان جائز خطاست اما جائز دروغ نیست من در جشن حضور داشتم شهاب گفت چگونه مردن بیاموز من خود چگونه زیستن می اموزم اشکال نداره فقط منکر اشتباهتون نشوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد