صداوسیما از «شوق پرواز» تقدیر کرد

شهاب حسینی: شهید بابایی بود که من را ساخت   

مراسم تقدیر از عوامل و دست‌اندرکاران سریال «شوق پرواز» با حضور بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده این سریال، خانواده شهید بابایی و رییس سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ملیحه حکمت ـ همسر شهید بابایی ـ در این مراسم با تشکر از تیم سازنده‌ی این سریال گفت: دوست دارم که به سایر شهدا هم پرداخته شود.

سلما بابایی، فرزند شهید بابایی نیز برای خلق صحنه تولد خودش در سریال و آخرین تصویر از صحنه‌ای که پدرش را دیده تشکر کرد و در حالی که تحت تاثیر قرار گرفته بود و اشک می‌ریخت، عنوان کرد: من واقعا همان صحنه را با پدرم دیدم. شهید بابایی فرشته‌ای بود که زندگی کرد و بعد از ماموریتی که داشت پر کشید. من برخی از صحنه‌های سریال را که می‌دیدم احساس می‌کردم لیاقت این که دختر شهید بابایی باشم را ندارم.

در ادامه این مراسم امیر عزیز نصیری‌نژاد، معاون نیرو هوایی از انجام یک نظرسنجی در نیروی هوایی درباره سریال «شوق پرواز» خبر داد و افزود: همه درباره‌ی این سریال پاسخ خیلی خوبی داده بودند. این سریال و تصویر شهید بابایی در آن به قدری الگوی خوبی است که بعد از پخش آن درخواست‌ها برای خلبانی در نیروی هوایی افزایش پیدا کرده است.

ستاره اسکندری، بازیگر سریال «شوق پرواز» نیز با اشاره به سفرش به آبادان و پیشنهاد بازی در «شوق پرواز» بعد از این سفر خاطرنشان کرد: من در این سفر چند خانواده شهید را دیدم و به قدری این صحنه‌ها اثرگذار بود که به آقای ضرغامی توصیه می‌کنم این خانواده‌ها را که هر چند مانند شهید بابایی مشهور نیستند اما پتانسیل بسیاری در آن‌ها وجود دارد را به تصویر بکشند.

اتابک نادری، بازیگر نقش شهید اردستانی نیز خاطره‌ای از احترام سه سرهنگ خلبان در پایگاه مهرآباد به او و شهاب حسینی وقتی که درجه ستوانی ارتش در نقش‌هایشان را داشتند تعریف و تاکید کرد: این خلبان‌ها گفتند به احترام لباس خلبانی و نام شهید بابایی و شهید اردستانی که افتخارات تیم پروازی کشور هستند به ما احترام می‌گذارند.

در بخش دیگری از این مراسم کوروش تهامی از فرزند شهید بابایی که چند سکانس با او بازی کرده یاد کرد.

همچنین شهاب حسینی در سخنانی کوتاه رو به حضار گفت: از تحمل همه که باعث شدید به باروری خوب برای این نقش برسم تشکر می‌کنم. مساله‌ای که در سریال بود این است که به جای اینکه من نقش شهید بابایی را در بیاورم، شهید بابایی بود که من را ساخت.

به گزارش ایسنا، مهدی فرجی، مدیر شبکه اول سیما نیز هدیه‌ای را که از سوی بنیاد شهید به او اعطا شده بود به شهاب حسینی هدیه کرد و گفت: من به عنوان یک بیننده و مخاطب این سریال از شهاب حسینی که الگویی برای جوانان ایجاد کرد تشکر می‌کنم و این هدیه را به او تقدیم می‌کنم.


در این مراسم مهدی فرجی هدیه خود را به شهاب حسینی برای ایفای نقش شهید بابایی که یک الگو برای جوانان امروز است تقدیم کرد که حسینی ضمن قدردانی از او این هدیه را نپذیرفت.













نظرات 3 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 12:59

mer30

م .ی پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 13:28

خوب بود. ممنون

زهرا شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 12:31 http://onlyshahabhoseini.blogfa.com/

سلام عالی بود ممنون. شهاب عالی تر از همیشه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد