تولد شهاب حسینی مبارک


این چندمین تولد توست؟

و چندمین انبساط مجدد کائنات؟

این جندمین بارخلقت است؟

و چندمین انفجار سکوت؟

چندمین لبخند آفرینش؟

خورشید را چندمین بار است که می بینی؟

و پروانه ساعت ها چندمین بار است که می چرخد؟

و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمی خیزد؟

چندمین بار است که مجدداً نفس می کشی؟

چندمین دم!؟

چندمین آن!؟

آه که تو چقدر خوشبختی!

و جهان چه پرغوغاست

که بی نهایتمین تولد تو را جشن می گیرد . .


                                            *شهاب حسینی تولدت مبارک *

نظرات 16 + ارسال نظر
منصوره پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 20:45

بی نهایت تولدشو تبریک میگم و از خدا واسه خودش وخانواده عزیزترش آرزوی خوشبختی می کنم. تولدش بیش از پیش مبارک باشه. و البته همچنین تولد پسر دلرباش"محمد امین" رو هم که در همین روز به دنیا آمده رو تبریک میگم.

اسمان پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 21:15

چرا نوشته ها و عکسش نصفه میاد

درست شد

صاحبه پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 22:57

سلام
تولد هنرمند عزیزو همیشه دوست داشتنی شهاب حسینی گرانقدر رو به ایشون و خانوادشون و تک تک طرفداراشون تبریک می گم...

حوری پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 23:13

روز تولد شد و نیستم اما من کنار تو
کاشکی میشد که جونمو هدیه بدم برای تو
درسته ما نمیتونیم این روزا پیش هم باشیم
بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم
میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم
از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم
من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون
چراغونی جشنمون ستاره های کهکشون
به جای شمع می خوام برات غمهات و آتیش بزنم
هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم
تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم
اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم
کهکشونو ستاره هاش دریا و موج و ماهیاش
بیابوناو برکه هاش بارون و قطره قطره هاش
با هفت آسمون پر از گلای یاس و میخک
بال فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک
فقط می خواد بهت بگن
عزیزم تولدت مبارک

محمود جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 00:30

تولدش مبارک
ایشالله تولد صد سالگیش

رها 69 جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 02:19

کلی خودم رو کشتم یه جمله ی قشنگ واسه تولد آقای حسینی بگم ولی همینطور بی وزن و بی هوا اومدم یگم...
شهاب جونم تولدت مبارک ..........
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی
خوشحالم اولین نفری هستم که اینجا کامنت می ذارم، ای کاش سایت طرفداران هم باز میشد خیلی دلم برای بچه ها تنگ شده امیدوارم این بسته بودن سایت یه سورپرایز جالب باشه واسه تولد آقا شهاب

مسعود جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 10:57

سلام.شهاب جان تولدت مبارک.انشاالله همیشه سلامت باشی.

hedie جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 12:15

kash mitunestam beram o beheshun tabrik begam
hala ke nemitunam pas az rahe door shahab jan tavalodat mobaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

نسیم جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 15:17 http://www.romarose75.blogfa.com

سلام منم توی وبم به مناسبت تولدش مطلب نوشتم وشمارولینک کردم بهم سر بزنید

امید جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 16:51

تولد شهاب جون عزیز رو به خودش و خانوادش تبریک میگم. ایشالا مثل همیشه در آینده هم موفق باشه [گل]

[ بدون نام ] جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 17:13

تولدت مبارک گل پونه / گل عزیز من یکی یه دونه...
سی و هشتمین میلاد آقای حسینی و محمد امین دوست داشتنی رو به ایشون و همه شما تبریک میگم...
چقدر زود میگذره انگار همین دیروز بود تولد 37 سالگیشون رو تبریک گفتیم ...

ونوس جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 19:02

چندمین لبخند آفرینش؟

تولدتون مبارک

جاوید باشید.

سورنا شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 10:38

تولدشون مبارک.

...؟ سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 13:42

سلام جرا سایت طرفداران شهاب باز نمیشه تا کی قراره اینجوری باشه

سلام دوست عزیز
ما بی خبریم

یه دوست پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 17:00

سلام بچه ها من فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه و من و زیبا رو دیدم .هر دوش عالی بود ولی اولی خیلی عالی بود .

من و زیباهم بد نبود ولی شهاب حسینی عزیز مثل همیشه معرکه بودند .

ترانه دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 18:09

چه سکوتی بین هوادارای شهاب برقراره.این روزها که سایتم بسته شده ،تو جشنواره هم که شهاب ما فروغی نداشت...آخ چه فضای دلگیرییییییییی،خفه کنندست!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد