پای عوامل فیلم «هیس! دختران فریاد نمی زنند» به دادگاه باز شد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده در دادسرای استان تهران در حال انجام است و روز گذشته بابک حمیدیان جلوی دوربین رفت.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، اوایل هفته فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» با ضبط صحنه‌های داخلی مربوط به خانه یکی از شخصیت‌های اصلی داستان آغاز شد و دو روز به طول انجامید. چهار روز است که فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به دادگاه در دادسرای استان تهران در حال انجام است.

در این فیلم که بخش های مربوط به دادگاه و دادسرای آن در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فیلمبرداری می شود، شهاب حسینی قرار است نقش یک بازپرس جنایی را ایفا کند.


 اکثر بازیگران اصلی از جمله شهاب حسینی، طناز طباطبایی (قاتل)، مریلا زارعی (وکیل)، جمشید هاشم‌پور (سرگرد آگاهی)، امیر آقایی و شیرین بینا جلوی دوربین رفتند و روز گذشته بابک حمیدیان نیز جلوی دوربین رفته است.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده ضبط صحنه‌های مربوط به دادگاه و جلسات محاکمه حدود دو هفته به طول خواهد انجامید ‌که همه صحنه‌های مربوط به جلسات محاکمه در دادسرای استان تهران فیلمبرداری می‌شود.
بنا‌براین گزارش، فیلمنامه توسط پوران درخشنده نوشته شده که حدود یک سال و نیم کار تحقیقات، نگارش و دریافت پروانه ساخت فیلم به طول انجامید.
فیلم مسایل دختران جوان را مطرح می‌کند و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌شناسی می‌‌کند.



در این فیلم شهاب حسینی، مریلا زارعی، طناز طباطبایی، جمشید هاشم‌پور، فرهاد آئیش، ‌بابک حمیدیان، مهدی ماهانی، مائده طهماسبی، شیرین بینا، مجید مشیری، امیر دژاکام، هادی مرزبان با حضور افتخاری ستاره اسکندری و امیر آقایی با معرفی نیما صفایی به ایفای نقش در این فیلم می‌پردازند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» همکاری دارند، عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: پوران درخشنده/ مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی/ مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: نورالدین گودرزی/ صدابردار: محمد کتیرایی/ طراح گریم: مهین نویدی/ طراح لباس: سارا خالدی/ طراح صحنه: بهزاد کزازی/ مدیرتولید: عباس درخشنده.
پوران درخشنده پیش از این ساخت فیلم‌های «خواب‌های دنباله‌دار»، «بچه‌های ابدی»، «رویای خیس»، «شمعی در باد»، «عشق بدون مرز» و ... را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد