«من و زیبا» تمام شد

علیقلی موسیقی فیلم حسن‌پور را می‌سازد


فیلمبرداری فیلم سینمایی«من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن‌پور به پایان رسید.
به گزارش «بانی فیلم»، آخرین پلان‌های این فیلم روز چهارشنبه در کلیسایی در قزوین فیلمبرداری شد که بازیگران اصلی آن حضور داشتند. تا کنون حدود 80 درصد از صحنه‌های «من و زیبا» تدوین شده و قرار است به زودی صداگذاری آن توسط محسن روشن آغاز شود. خبر دیگر درباره پروژه فریدون حسن‌پور مشخص شدن آهنگساز آن است. محمدرضا علیقلی قرار است برای «من و زیبا» موسیقی بسازد. جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم فرم شرکت در جشنواره فیلم فجر را پر کرده وتمام تلاش گروه این است تا «من و زیبا» برای نمایش در این فستیوال آماده شود. بیشتر صحنه‌های این فیلم در تنکابن فیلمبرداری شده است.
پرویز پرستویی، شهاب حسینی، صادق صفایی، دریا آشوری، رضا ناجی، حدیث میرامینی، پرویز سیرتی، مهدی بوستان‌پرور، سیما خضرآبادی، عمار آقایی، نیکی نصیریان، دانیال محمودنیا، بهمن صادق ‌حسنی، امیر بدرطالعی، اسماعیل تونکار و لویک زاکاریان بازیگران این فیلم هستند.«من و زیبا» داستان زندگی موسی است. او در شبی سرد و بارانی قبل از آن که به خانه برسد راحله همسرش بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد. موسی در تمام عمر فکر می‌کند که باعث مرگ راحله شده است. او تمام وجود عشق خود را پای جعفر، تنها یادگار راحله می‌ریزد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد