آغاز صداگذاری «من و زیبا»

فیلم حسن‌پور هفته آینده تمام می‌شود
آغاز صداگذاری «من و زیبا»

همزمان با آخرین روزهای فیلمبرداری فیلم سینمایی«من و زیبا» صداگذاری آن آغاز شد.
به گزارش «بانی فیلم»، این فیلم به کارگردانی فریدون حسن‌پور اوایل آبان‌ماه در تنکابن کلید خورد و گروه این روزها هم‌چنان در همان لوکیشن مشغول کار هستند. در حالیکه مونتاژ «من و زیبا» از نیمه‌های راه آغاز شده بود، به تازگی محسن روشن نیز صداگذاری این فیلم را آغاز کرده است. مهدی حسینی‌وند همزمان تدوین «من و زیبا» را انجام می‌دهد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلمبرداری فیلم حسن‌پور دوشنبه هفته آینده به پایان می‌رسد. تمام تلاش دست‌اندرکاران «من و زیبا» این است که اولین نمایش فیلم درجشنواره فیلم فجر باشد. به زودی با انتخاب آهنگساز ساخت موسیقی فیلم نیز آغاز می‌شود. پرویز پرستویی، شهاب حسینی، صادق صفایی، دریا آشوری، رضا ناجی، حدیث میرامینی، پرویز سیرتی، مهدی بوستان‌پرور، سیما خضرآبادی، عمار آقایی، نیکی نصیریان، دانیال محمودنیا، بهمن صادق ‌حسنی، امیر بدرطالعی، اسماعیل تونکار و لویک زاکاریان بازیگران این فیلم هستند.«من و زیبا» داستان زندگی موسی است. او در شبی سرد و بارانی قبل از آن که به خانه برسد راحله همسرش بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد. موسی در تمام عمر فکر می‌کند که باعث مرگ راحله شده است. او تمام وجود عشق خود را پای جعفر، تنها یادگار راحله می‌ریزد.
جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.