فیلمبرداری «من و زیبا» 10 دی به پایان می‌رسد

جواد نوروزبیگی در گفت و گو با فارس اعلام کرد:
فیلمبرداری «من و زیبا» 10 دی به پایان می‌رسد

خبرگزاری فارس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی همچنان در تنکابن در حال انجام است و تدوین تصاویر همزمان صورت می‌گیرد تا فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.
خبرگزاری فارس: فیلمبرداری «من و زیبا» 10 دی به پایان می‌رسد

جواد نوروزبیگی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: تاکنون 70 درصد از فیلمبرداری فیلم انجام شده و گروه مشغول ضبط تصاویر در تنکابن هستند. تدوین فیلم همزمان توسط مهدی حسینی وند در حال انجام است تا با انجام مراحل فنی فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.
وی درباره پیش‌بینی اتمام فیلمبرداری با توجه به شرایط جوی شمال کشور گفت: شرایط آب و هوایی در شمال کشور متغییر است احتمالاً فیلمبرداری 10 دی ماه به پایان خواهد رسید.
«من و زیبا» داستان زندگی پیرمردی است که در مواجه با اطرافیانش با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو می‌شود.
در این فیلم پرویز پرستویی، شهاب حسینی، عمار آقایی، دریا عاشوری، صادق صفائیان، رضا ناجی، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی و ...
حسن پور  با ساخت فیلم‌های  «پای پیاده»، «نشانی»، «در مه بخوان»، «وقتی همه خواب بودند» و... تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 12:16

سلام.ممکنه مصاحبه شهاب رو در همشهری جوان بزارین؟

http://shpicturesgallery.blogfa.com/cat-46.aspx


به لینک بالا مراجعه کنید و مجله همشهری جوان را بخونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد