گزارش و عکس های پنجمین جشن منتقدان سینمای ایران

شهاب حسینی زمانی که برای دریافت تندیس بهترین بازیگر مکمل مرد روی صحنه رفت گفت: عمو خسرو یادت بخیر. جایت سبز. برای اینکه ممکن است دیگر فرصتی دست ندهد تا روی سن حضور یابم می‌خواهم از‌اصغر فرهادی کمال تشکر را داشته باشم. چون نقشی را به من سپرد که خود من هم در پذیرفتنش تردید داشتم. این جایزه و جایزه سال پیش که دریافت کردم ارزشمندترین جوایزی است که از اهل قلم می‌گیرم.
 
علی علایی در ارتباط با صحبت‌های حسینی گفت: افرادی مثل شهاب حسینی مثل ورزشکاران سرمایه‌های مملکت هستند با بازی‌های جذاب و متفاوتی که حسینی امسال در فیلم‌های "جدایی نادر از سیمین"، " آفریقا" و "برف روی شیروانی داغ"انجام داده بود از او می خواهم که دوستانه این حرف را که قرار است بازیگری را کنار بگذارد پس بگیرد. چون ما اجازه نمی‌دهیم که اواین کار را انجام دهد. از او می خواهم که جلوی همه ما قول دهد که حضور حیرت‌انگیزش را روی پرده سینما ادامه می‌دهد. 

 



















لینک گزارش مراسم :


مهر


ایسنا

 

وبلاگ منتقدان


نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 23:58

سلام.حتما فیلم "برف روی شیروانی داغ" رو ببینید،فیلمش بد نیست.ارزش دیدن داره.ولی بازی شهاب بینظیره.مخصوصا سکانس آخر.به نظرم از نقش حجت تو "جدایی نادر از سیمین" هم بهتره.
موهای شهاب داره میریزه هاااااااا!!!شاید گریم باشه!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 23:02

مرسی

علی پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 08:11

سلام مرسی:شهاب خان دوست خوب وبازیگری بی نظیر است.ثروت اخلاق حجب وحیا وکمکش به محرومین واقعی جای بسی تشکرها از طرف بزرگان وزارت ارشاد ومتولیان سینما ایران را دارد.

گیتی دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 15:39 http://gity-hp17.blogfa.com

چرا شهاب کچل شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد