فاز سه سریال کمال تبریزی به‌زودی آغاز می‌شود

فاز سه سریال کمال تبریزی به‌زودی آغاز می‌شود

جعفر دهقان با اعلام خبر ایفای نقش در سریال تاریخی «سرزمین کهن»، گفت: «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی در اواخر تصویربرداری فاز دو به سر می‌برد و به زودی تصویربرداری فاز سوم از این سریال هم آغاز می‌شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ افزود: به احتمال بسیار تصویربرداری فاز سه سریال «سرزمین کهن» یک سال زمان می‌برد تا آماده‌ی پخش شود.

وی ادامه داد: موضوع «سرزمین کهن» به دوران معاصر و اتفاقاتی که در دوره‌ی رضا شاه می‌افتد، برمی‌گردد.

دهقان درباره‌ی نقشی که در «سرزمین کهن» ایفا می‌کند، گفت: در «سرزمین کهن» نقش ناصر قصاب را بازی می‌کنم که یک شخصیت منفی است و به مرور زمان که به دوران انقلاب نزدیک می‌شویم شخصیت وی مثبت می‌شود.

وی افزود: بازیگران اصلی «سرزمین کهن» حسن پورشیرازی، محمدرضا فروتن، شهاب حسینی، جواد عزتی، فرهاد قائمیان، نیکی کریمی و میترا حجار هستند و این مجموعه قرار است از شبکه سه سیما به روی آنتن برود.

او در پایان با اشاره به لوکشین‌هایی که برای تصویربرداری «سرزمین کهن» تصویربرداری شده است، گفت: تصویربرداری «سرزمین کهن» در شهرهای تهران، قزوین و سمنان انجام شده است.

به گزارش ایسنا، «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی علیرضا طالب‌زاده و تهیه‌کنندگی محمد مسعود در 45 قسمت 50 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه سه سیما آماده می‌شود.

شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن ‌پورشیرازی، فرشته صدرعرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده و جواد عزتی از بازیگران این سریال هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد