«شهاب حسینی» کاندیدای ایفای نقش «شهیدعلی هاشمی» شد

«شهاب حسینی» کاندیدای ایفای نقش «شهیدعلی هاشمی» شد

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم «دلاور هور» گفت: در حال حاضر شهاب حسینی را برای نقش کاندیدا کرده‌ام اما فعلا با خود ایشان در این خصوص صحبتی نداشته‌ام و باید دید وی در زمان تولید فیلم در چه وضعیت کاری به سر می‌برد.

علی‌اصغر شادروان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص مراحل تولید فیلم سینمایی «دلاور هور» گفت: روز گذشته با استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان قراردی برای تولید فیلم بسته شد.
وی در ادامه افزود: هم اکنون که انعقاد قرارداد قطعی شده، بنده با جدیت در تلاش برای نوشتن فیلمنامه هستم و تصمیم دارم در جمع‌آوری مستندات از اطلاعات همرزمان وی در جبهه و همین‌طور خاطرات خانواده این شهید استفاده بهینه برای نگارش فیلمنامه انجام دهم.
کارگردان فیلم «پاتک» درپاسخ به این سؤال که آیا شخص خاصی را برای ایفای نقش شهید «علی هاشمی» در نظر گرفته‌اید یا خیر اظهار داشت: در حال حاضر شهاب حسینی را برای این نقش کاندیدا کرده‌ام اما فعلاً با خود ایشان در این خصوص صحبتی نداشته‌ام و باید دید وی در زمان تولید فیلم در چه وضعیت کاری به سر می‌برد و آیا می توانیم با همدیگر در این فیلم همکاری داشته باشیم یا خیر.
به گزارش توانا،‌ «دلاور هور» نام موقت جدیدترین اثر سینمایی شادروان است و داستان آن درباره بخش‌هایی جالب از زندگی، مبارزات و شهادت «شهید علی هاشمی» در منطقه هور است.