اخبار

 ***پشت صحنه فیلم درباره الی با استقبال بی نظیر بالای 1000  نفر در سینما ارادی اکران شد .

 

خریداری حق پخش «جدایی نادر از سیمین» در آمریکای شمالی 

کمپانی «سونی پیکچرز» حق پخش و نمایش فیلم «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی را در آمریکای شمالی خریداری کرد.
به گزارش ایسنا، کمپانی «سونی پیکچرز کلاسیک» روز گذشته اعلام کرد، تمام حقوق مربوط به پخش و توزیع فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی را از «ممنتو فیلمز» برای پخش در آمریکای شمالی خریداری کرده است.
«جدایی نادر از سیمین» طبق برنامه‌ی اعلام‌شده روز پانزدهم ژوئن (25 خرداد) در بلژیک، روز 11 اوت (20 مرداد) در هلند و همچنین روز هشتم سپتامبر (17 شهریور) در سوئیس به‌روی پرده خواهد رفت. برنده خرس طلای بهترین فیلم و دو خرس نقره‌ای برای مجموعه بازیگران در جشنواره‌ برلین از روز 22 جولای (31 تیر) در سینماهای انگلیس نمایش خواهد یافت. این فیلم همچنین از روز 8 ژوئن (18 خرداد) در سینماهای فرانسه و از 14 جولای (4 تیرماه) در سینماهای آلمان نمایش خود را آغاز خواهد کرد.
«جدایی نادر از سیمین» با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، علی اصغر شهبازی، بابک کریمی، شیرین یزدان بخش، کیمیا حسینی و با حضور مریلا زارعی روایت می‌شود.
همچنین نانی مورتی، کارگردان نام‌دار سینمای جهان، حق توزیع و پخش جدیدترین ساخته‌ «اصغر فرهادی» را در ایتالیا خریداری کرده است و تصمیم دارد آن را در ماه ژوئن (خردادماه) به‌طور گسترده در سینماهای ایتالیا به نمایش درآورد. 

 


 

 " برف روی شیروانی داغ " در ارسباران اکران می شود  


این فیلم، داستان به جا ماندن اثری از یک شاعر مشهور در شب قبل از مرگ و رمز گشایی بسیاری از سوال ها درباره زندگی و مرگش است.

جلسه پرسش و پاسخ این فیلم بلافاصله بعد از نمایش طی مراسم ویژه ای به مناسبت دویستمین نشست باشگاه فیلم تهران، به منظور تقدیر وتشکر از دست اندرکاران و عوامل باشگاه با حضور سید علیرضا سجاد پور و شفیع آقا محمدیان و برخی دیگر از عوامل فیلم برگزار خواهد شد .
 
 

باشگاه فیلم تهران به مناسبت دویستمین نشست هفتگی خود اقدام به نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی "برف روی شیروانی داغ" ساخته هادی کریمی کرده است .
به گزارش خبرگزاری مهر، " برف روی شیروانی داغ " با بازی شهاب حسینی ، آنا نعمتی ، کوروش تهامی ، خاطره اسدی ، هنگامه قاضیانی یک شنبه 18 اردیبهشت ساعت 30/17 در سالن هنر فرهنگ سرای ارسباران نمایش ، نقد و بررسی خواهد شد.