فیلم جدایی نادر از سیمین در ارسباران + اکران برف روی شیروانی داغ

باند بین‌المللی "جدایی نادر از سیمین" ساخته می‌شود


محمدرضا دلپاک صداگذار فیلم سینمایی "جدایی نادر از سیمین" از ساخت باند بین‌المللی این فیلم برای نمایش در کشورهای خارجی خبر داد.
محمدرضا دلپاک در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: ما این کار را برای اکثر فیلم‌ها انجام می‌دهیم و در دنیا مرسوم است. در این بخش افکت‌ها و موسیقی فیلم حفظ شده و دیالوگ‌ها حذف می‌شوند و در اختیار پخش‌کننده فیلم برای نمایش در خارج از کشور قرار می‌گیرد.
وی افزود: این نسخه طبق قراردادی که با استودیو در خارج از کشور بسته می‌شود، دیالوگ‌ها بر اساس زبان هر کشوری به کار اضافه می‌شوند. این بخش از کار توسط من و رضا نریمی‌زاده انجام می‌شود. این کار برای این است که فیلم به صورت زیرنویس برای مخاطب خارجی نمایش داده نشود.




اکران فیلم «خیابان بیست وچهارم» و «برف روی شیروانی داغ» از چهارشنبه 31 فروردین ماه آغاز می‌شود.

حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش بعد از جلسه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: با توجه به پایین آمدن کف فروش فیلم‌های «سه درجه تب» و «یکی از ما دونفر» اکران این دو فیلم به پایان رسید و دو فیلم « خیابان بیست وچهارم» ساخته سعید اسدی و «برف روی شیروانی داغ» به کارگردانی محمد هادی کریمی به ترتیب در گروه سینمایی قدس و عصر جدید جایگزین آنها می شوند.



«جدایی نادر از سیمین» در ارسباران نقد می‌شود

جلسه پرسش و پاسخ این فیلم، پس از نمایش با حضور «اصغر فرهادی» (کارگردان)، «سارینا فرهادی»، «پیمان معادی»(بازیگران) و «امیر پوریا» (منتقد) یکشنبه 4 اردیبهشت ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
علاقمندان به منظور شرکت در نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 20-22872818 تماس بگیرند.