نشست خبری فیلم جدایی نادر از سیمین در فرهنگسرای رسانه ۱

نشست خبری فیلم جدایی نادر از سیمین در فرهنگسرای رسانه






تصویر تلخی از کل جامعه نداده‌ام فیلم برشی از جامعه ایرانی است


شهاب حسینی: فرآیند تلخی ˝جدایی نادر از سیمین˝ شیرین است













فیلم تلخ است اما فیلمساز تلخ اندیش نیست














در نشست رسانه‌ای «جدایی نادر از سیمین» مطرح شد:
فرهادی: تلاش نکردم فیلم تلخ بسازم

حسینی: استقبال مردم نشان داد این تجربه‌ها قابل تکرار است






 








نظرات 6 + ارسال نظر
ملیکا یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 17:47

مرسی از اینکه بلافاصله بعد از اتمام نشست عکسها رو گذاشتین
من امروز فرهنگسرا بودم و از نزدیک شاهد مهربانی و انسانیتی که در درون شهاب حسینی نازنین هست بودم و به این نتیجه رسیدم هرچه در رابطه با خوبیهای او میگویند واقعیت داره
راستی ممنون از شما که من از طریق این وبلاگ خوب فهمیدم و رفتم

parvaneh دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 07:24

salam golam manam az tarafine shahab hastam khili khobe

مونا سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 03:51 http://ronakjafari.blogfa.com/

سلام.لینک شدید.در ضمن دعوت می کنم به دیدن سری اول عکس های جدید شهاب حسینی در پشت صحنه « مستند مدار صفر درجه » به کارگردانی روناک جعفری

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 13:42

«همین یک ساعت پیش» در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر
http://www.urbanfilmfest.ir/urban_film_festival_news.php?page=1&id=129

DONYA چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 14:29

خیلی خوب بود. مثل همیشه شهاب آخرش بود آخر همه چی. وقتی اون لحظه برای خانم مسنی که داخل سالن بودند به احترام ایستاد.......ممنون از خبرای به روزتون...

سارا شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 16:47 http://faghat-amin1994.blogfa.com

سلام دوست من .خوشحال شدم به وب طرفداران شهاب حسینی ازکمیاب ترین بازیگران بااخلاق سینمای ایران البته مثل امین زندگانی اومدم.من به شخصه ازشهاب حسینی خیلی خوشم میادمخصوصاپلیس جوان.ودرباره الی ومدار0درجه.خیلی قشنگ.بود.اگه وقت کردی به وب طرفداران امین زندگانی هم یه سری بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد