۲ عکس اختصاصی از فیلم کوتاه پنجه با بازی شهاب حسینی + گفتگو

۲ عکس اختصاصی از فیلم کوتاه پنجه با بازی شهاب حسینی به کارگردانی علی نسایی این فیلم در حال حاضر در جشنواره فیلم کیش نمایش داده می شود .






مجله سروش هفتگی در ویژه نامه نوروزی با شهاب حسینی گفتگویی انجام داده که در لینک زیر می تونید دانلود کنید و بخونید :


                                               لینک دانلود گفتگو با شهاب حسینی






نظرات 6 + ارسال نظر
آذین سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 23:53

سلام ممنون از این خبر جالبتون..میخواستم از دوستان خواهش کنم که تو نظرسنجی برنامه هفت شرکت کنن.خواهش میکنم.اگر شهاب حسینی اول بشه احتمال اینکه بیارنشون تو برنامه۱۰۰درصد هست.

مازیار چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 13:06

کلیک کنید .http://ch3.ir/7/index.php?option=com_poll&id=33:mahbub

علی پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 00:18

عالی بود.مرسی.

یه هوادار جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 10:05

سلام.امیدوارم خوب باشید.از شما دعوت میکنم تا وبلاگ تاسیس ما رو مراهی کنید.موفق باشید
http://peiman-moadi.blogfa.com

آزاده جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 12:36

سلام مرسی از خبرات عزیزم فقط من نمیتونم این گفتگو رو دانلود کنم لطفا منو راهنمایی کن

در ضمن برای نظر سنجی برنامه هفت احساس میکنم تقلب میشه آخه الناز شاکر دوست آخر از همه بود و ناگهان اول شد ؟!!!!!!!!!!

سلام
برای دانلود گفت و گو وقتی روی لینک کلیک میکنین یه فایل Pdf هست که اتوماتیک با نرم افزار IDM دانلود میشه. اگر هم این نرم افزار رو ندارین بعد از چند ثانیه یه پیغامی نمایش داده میشه که باید سیو رو انتخاب کنید و منتظر باشید تا کامل دانلود بشه. من لینک رو چک کردم. مشکلی نداره.
من خودم کلا به نظرسنجی های اینترنتی اطمینان ندارم . اصلا بعید نیست که تقلب بشه .

آزاده شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 11:19

مهبان جون ممنون از راهنمایی خوبت مرسی. من دیشب برای بار سوم جدایی نادر از سیمین رو دیدم و هر سه بار جو سینمای شلوغی رو دیدم که همه آخر فیلم یکصدا با تشویق های بلندشون به آقای فرهادی و گروهشان خسته نباشید میگفتن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد