ادعای میلیاردی شدن اخراجی‌ها 3 تکذیب شد

ادعای میلیاردی شدن اخراجی‌ها 3 تکذیب شد

تمام آمار فروش اعلام‌شده در مورد دو فیلم سینمایی «اخراجی‌ها 3» و «جدایی نادر از سیمین»‌ از سوی پخش‌کننده این دو فیلم تکذیب شد.
به گزارش خبرآنلاین، در حالی که بیش از یک هفته از شروع اکران نوروزی فیلم‌های سینمایی می‌گذرد، تاکنون آمار مختلف در مورد فروش آن‌ها منتشر شده و در این میان بحث جدی روی فروش دو فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی و «اخراجی‌ها 3» مسعود ده‌نمکی است.
از یک سو ادعای میلیاردی شدن «اخراجی‌ها 3»‌ و خبرسازی‌ها در مورد فروش بالای آن و از سوی دیگر تلاش برای پایین نشان دادن فروش «جدایی نادر از سیمین» مسئله آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی را با حواشی جدی روبرو کرده است.


سرتیپی: آمار منتشر شده را تکذیب می‌کنم


علی سرتیپی مدیرعامل شرکت پخش فیلم فیلمیران و مسئول پخش دو فیلم «اخراجی‌ها 3»‌ و «جدایی نادر از سیمین» در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین در مورد میزان فروش این‌ها اظهار داشت: «ما هیچ آمار فروشی از این فیلم‌ها اعلام نمی‌کنیم، زیرا زمان ارائه کپی فیلم‌ها عقب و جلو شده و برخی فیلم‌ها کپی‌شان زودتر به سینماها رسیده و برخی دیرتر. از این رو فعلاً ترجیح می‌دهیم فعلاً آماری از فروش این دو فیلم ارائه نکنیم.»
سرتیپی در مورد آماری که تاکنون از فروش این فیلم‌ها منتشر شده، گفت: «هیچ کدام از آماری که تاکنون در مورد فروش نوروزی فیلم‌های سینمایی اعلام شده مورد تایید ما نیست و آن را تکذیب می‌کنم.»
او همچنین در مورد ادعای روابط عمومی فیلم سینمایی «اخراجی‌ها 3» مبنی بر میلیاردی شدن رقم فروش آن اظهار داشت:‌ «این خبر را هم صد‌در‌صد تکذیب می‌کنم.»
رقابت روی پرده سینما
ارائه آمارهای بالا از فروش «اخراجی‌ها 3»‌ و مقایسه آن با «جدایی نادر از سیمین»، پخش «اخراجی‌ها» و «اخراجی‌ها 2» از تلویزیون در نوروز و حضور ده‌نمکی همزمان با تحویل سال نو در تلویزیون همگی تبلیغاتی است که از سوی حامیان «اخراجی‌ها 3»‌ صورت می‌گیرد.
رقیب جدی «اخراجی‌ها 3» در اکران نوروز 90 «جدایی نادر از سیمین» است. این فیلم بدون اعلام اخباری ویژه در مورد فروش اکران خود را سپری می‌کند.
«یکی از ما دو نفر» و «زن‌ها شگفت‌انگیزند»
دو فیلم سینمایی «یکی از ما دو نفر» به کارگردانی تهمینه میلانی و «زن‌ها شگفت‌انگیزند» ساخته مهرداد فرید از سوی هدایت فیلم پخش می‌شوند و آخرین آمار فروش رسمی آن‌ها تا پایان روز جمعه 60 میلیون تومان برای فیلم میلانی و 45 میلیون تومان برای فیلم فرید است.