شهاب حسینی از طرفداران فروغ فرخ زاد عذر خواهی کرد

شهاب حسینی از طرفداران فروغ فرخزاد عذر خواهی کرد: مثل این که نشانی میدان انقلاب را بپرسی و فلکه سوم تهرانپارس را نشان‌ات بدهند


شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران از طرفداران فروغ فرخ زاد عذر خواهی کرد .


به گزارش کافه سینما ،گویا حضور دوربین برنامه هفت در پشت صحنه فیلم خانه پدری عیاری باعث شده تا او به جای اینکه شعر تنها صداست که می ماند متعلق به فروغ فرخزاد بداند آن را متعلق به سهراب سپهری دانسته است .

آقای حسینی در گفت وگویی با مهسا همتی درروزنامه روزگار گفته :پشت صحنه فیلم آقای عیاری بود . دیدید بعضی اوقات آدم خودش را لوس می کند ؟ شوخی های احمقانه می کند ؟یک پلان را به خاطر صدا دوبار تکرار کردیم . آمدم شوخی بکنم وبگویم تنها صداست که می ماند دیدم دوربین برنامه هفت روشن است . کمی به اینکه می توانم اسم فروغ را بگویم فکر کردم همینجوری گفتم سهراب عزیز .

شهاب حسینی درادامه گفته : از طرف طرفداران فروغ فرخزادقطعا موضوع ساده نیست

هر حرکتی که می کنی هزاران مخالف وموافق پیدا می شود .تر جیح می دهم خودم را خیلی درگیر این قضایا نکنم .اصلا فکر نمی کردم که بخواهند پخشش بکنند .

این بازیگر مطرح سینما درادامه گفته :یک وقت شما شعری را می خوانید که متعلق به سنایی است اما به اشتباه می گویید از اقبال لاهوری است . خب ممکن است چنین اشتباهی رخ دهد . اما درمورد فروغ و سهراب فرق می کند .مثل این است که بپرسید میدان انقلاب کجاست و جواب بشنوید فلکه سوم تهرانپارس .من بابت این شوخی از طرفداران مرحوم فروغ فرخزاد عزیز عذر می خواهم.

نظرات 4 + ارسال نظر
ساغر یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 21:28

من همون زمان هم متوجه این اشتباه شدم.مطمئنا طرفدارای فروغ کم لطفی میکنن اگه به شهاب خرده بگیرن.این فقط یه اشتباه لفظیه که ممکنه صددرجه خنده دارترش روزی چنددفعه واسه هرکدوم از ما اتفاق بیفته چه برسه به شهاب که تو اون لحظه کلی مشغله داشته و ذهنش درگیر بوده.شهاب عزیز خودش اهل شعره

الی یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 22:16

من همون موقع حدس زدم که شهاب مجبور شده بگه سهراب چون وقتی کتاب های فروغ رو در نمایشگاه کتاب جمع می کنند دیگه معلومه باهاش مخالف هستند بازم ایول به شهاب خودمون که میاد و عذر خواهی میکنه چقدر گل این پسر

سورنا دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 09:39

کاش واسه پست بالایی جای کامنتی در نظر میگرفتید×

شهاب عزیز بار دیگر ثابت کرد توی این سینما که همه... هستند،شهاب عزیز توشون تنها تکه ی جواهر ه.


من عاشقٍ این متن هستم که اکثرا" ازش بهره می بره:

"من نیز چون دیگران یکی از ارواح بشرم که در کالبد نقش ها دمیده می شوم . دمنده، دیگری است و من او را می ستایم که یکتا و بی همتاست."



این متن کاملا" موید وجدان پاک بندگان مخلص خداست.


خوش به حال شهاب که خدارو داره!

وخوش به حال ما که هم خدارو داریم ؛و هم خدا شهاب عزیز رو بهمون بخشیده.

احمد دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 13:08 http://www.mr22ahmad.blogfa.com

سلام وب بسیارزیبایی دارید

اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن با چه اسمی لینکت کنم

منو بااسم
سر گرمی باحال اس ام اس وعکس لینک کن فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد