فیلم همین یک ساعت پیش + رادیو تهران و فیلم جوالی اتوبان

گفتگوی بابک صحرایی با شهاب حسینی در شماره اسفند ماه مجله هفت نگاه  

 


 

 امشب 7 اسفند فیلم 30 دقیقه ای همین یک ساعت پیش با بازی شهاب حسینی و نگار جواهریان با کارگردانی سینا اذین در خانه هنرمندان به نمایش درامد که با استفبال فراوان رو به رو شد و نگار جواهریان در این جلسه حضور داشت داستان فیلم درباره 2 دوست جوان بود که دوباره با هم رو به رو می شوند ... شهاب حسینی در این فیلم مثل همیشه متفاوت ظاهر شد . 

 

به امید خدا سعی می کنم این فیلم و برای دانلود در وبلاگ قرار بدم ... 

 


 

کارگردان «حوالی اتوبان» در رادیو تهران 


به بهانه‌ نمایش فیلم «حوالی اتوبان» در برنامه‌ «پشت پرده» یک شنبه شب کم و کیف صدور پروانه ساخت فیلم بررسی می‌شود.
کم و کیف ساخت فیلم «حوالی اتوبان» با حضور سیاوش اسعدی کارگردان این فیلم در برنامه‌ پشت پرده‌ رادیو تهران بررسی می‌شود. در این برنامه که با حضور نویسنده‌ فیلمنامه «قلب یخی» حامد عنقا اجرا می‌شود، به مسائل و مشکلات پیش‌ رو در فیلمسازی به ویژه در ارتباط با اولین ساخت اشاره می‌شود. در این برنامه در کنار کارگردان، نورا هاشمی یکی از بازیگران فیلم حضور خواهد داشت و در صورت امکان با شهاب حسینی یکی دیگر از بازیگران نیز به صورت تلفنی گفت‌وگو خواهد شد. همچنین دست اندرکاران برنامه تلاش می‌کنند با داود رسولیان دبیر شورای پروانه ساخت فیلم به صورت تلفنی گفت‌وگو کرده و درباره‌ کم و کیف صدور پروانه ساخت اطلاعاتی در اختیار شنوندگان قرار دهند.
پشت پرده روزهای یکشنبه از ساعت 21 تا 22:30 از رادیو تهران موج FM 95و AM 1332به صورت زنده پخش می‌شود. محمد اسماعیل پور تهیه کننده و سردبیر این برنامه است.