تجلیل از عوامل فیلم جدایی نادر از سیمین

آیین تجلیل از عوامل فیلم "جدایی نادر از سیمین" در خانه سینما  


آیین تجلیل از دست‌اندرکارن فیلم سینمایی "جدایی نادر از سیمین" ساعت 18 دوشنبه 9 اسفند‌ماه در خانه سینما برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه اصناف سینمایی ایران به پاس درخشش کم نظیر و موفقیت فیلم "جدایی نادر از سیمین" و کسب سه جایزه از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین، آیین  تجلیلی را  از اصغر فرهادی فیلمساز برجسته کشورمان و دست‌اندرکاران این فیلم به عمل می آورد.

این مراسم با حضور هیئت مدیره خانه سینما، شوراهای مرکزی اصناف و سینماگران در محل تالار اجتماعات خانه سینما برگزار می‌شود. 



 

پیام تبریک انجمن بازیگران برای عوامل "جدایی نادر از سیمین"  


انجمن بازیگران سینمای ایران برای بازیگران برگزیده جشنواره‌ برلین پیام تبریک فرستاد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این پیام آمده است: توانمندی‌ بی‌بدیل هنر شکوهمند سینمای کشور بزرگمان دوباره در پهنای گسترده گیتی افتخاری نوین آفرید و اقتدار فرهنگ و هنر ملی ایران‌زمین را به جهانیان اثبات کرد. چنان که در اقدامی ناگزیر هیئت داوران شصت‌ و یکمین جشنواره فیلم "برلین" خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن و مرد را به گروه بازیگران فیلم سینمایی "جدایی نادر از سیمین" تقدیم کرد.

انجمن بازیگران سینمای ایران این پیروزی پرافتخار بازیگران سینمای کشورمان را به آقای اصغر فرهادی کارگردان فیلم که خود نیز موفق به دریافت خرس طلایی بهترین کارگردانی شد، خانواده بزرگ سینمای ایران، هموطنان هنردوست و همچنین خانم‌ها و آقایان لیلا حاتمی، ساره بیات، سارینا فرهادی و مریلا زارعی، شهاب حسینی، پیمان معادی، علی‌اصغر شهبازی، بابک کریمی بازیگران توانمند، برندگان و دریافت‌کنندگان خرس نقره‌ای بهترین بازیگر از جشنواره‌ فیلم برلین تبریک عرض نموده، شکوه و سربلندی روز‌افزون سینما، فرهنگ و هنر کشورمان را آرزو می‌نماید.