"حوالی اتوبان" و "پرسه در مه" پرفروش‌های سینما فرهنگ

"حوالی اتوبان" و "پرسه در مه" پرفروش‌های سینما فرهنگ  


وی ادامه داد: فیلم سینمایی "پرسه در مه" در این فصل و در حالی که دو سانس روی پرده می‌رود دو میلیون و نهصد هزار تومان فروخته و فیلم سینمایی "حوالی اتوبان" که چهار سانس دارد سه میلیون و نهصد هزار تومان فروش داشته است.  

 

در فیلم سینمایی "پرسه در مه" به کارگردانی بهرام توکلی، لیلا حاتمی و شهاب حسینی بازی کرده‌اند. شهاب حسینی، نورا هاشمی، بهناز جعفری و گلچهره سجادیه بازیگران فیلم "حوالی اتوبان" به کارگردانی سیاوش اسعدی هستند. 

 

 

نظرسنجی از مخاطبان جشنواره درباره بهترین‌ فیلم‌های فجر 29
در اولین نظرسنجی موسسه امور جشنواره‌های فیلم مخاطبان جشنواره بیست و نهم بهترین فیلم این دوره جشنواره را انتخاب می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسسه امور جشنواره‌های فیلم، مخاطبان جشنواره فیلم فجر می‌توانند با مراجعه به بخش نظرسنجی این پایگاه از بین پنج نامزد کسب عنوان بهترین فیلم این دوره، تک انتخاب خود را انجام دهند.

این نظرسنجی بین پنج فیلم "جرم"، "آسمان محبوب"، "جدایی نادر از سیمین"، "سی و سه روز" و "آلزایمر" انجام می‌شود. نشانی پایگاه موسسه امور جشنواره‌های فیلم www.jashnvareha.org است.
 


 

اکران فیلم‌های سینمایی "حوالی اتوبان" و "پرسه در مه" با استقبال تماشاگران سینما فرهنگ همراه است.
علی هیربد مدیر سینما فرهنگ به خبرنگار مهر گفت: فیلم‌های سینمایی "پرسه در مه" و "حوالی اتوبان" که تنها چند سانس در این سینما روی پرده می‌روند بیشترین تماشاگر را دارند، هر دو فیلم که از پنج‌شنبه گذشته روی پرده رفته‌اند تماشاگر فرهنگی و علاقمند به سینمای هنری را جذب کرده‌اند.