برگزیدگان جشنواره ۲۹

شهاب حسینی برنده دیپلم  افتخار برای فیلم جدایی نادر از سیمین شد . 

 

اسامی کامل برگزیدگان به زودی روی وبلاگ قرار میگیرد .

نظرات 7 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 23:49

وای نمیدونم چی بگم من هم حامد بهداد رو دوس دارم هم شهاب رو ولی خیلی خوشحالم که حامد سیمرغ گرفت مبارکش باشه شهاب هم مبارکش باشه انشالا سال دیگه سیمرغ میگیره

صاحبه چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 23:53

تبریک به شهاب نازنین نه به خاطر دریافت دیپلم به خاطر بزرگ بودنش

زهـــرا پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 00:59 http://30nema-stars.blogfa.com

سلام دوست جونا
میخواستم بگم آپم دیدم خودتون خبرشو تووب گفتین
واقعا بهش تبریک میگم

ریحانه پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 01:50 http://www.dels0okhte.blogfa.com

تبریک میگم به شهاب عزیز ولی اون همیشه شایسته ی سیمرغ هست و خواهد بود من منتظر بودم که امسال هم در دستان شهاب عزیزم سیمرغ ببینم
از صمیم قلب بهش تبریک میگم

وبلاگ مهدی پاکدل پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 12:14 http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام.تبریک میگمواقعا که شهاب لایق سیمرغ بود ولی خب همین دیپلم افتخار هم خوبه
به امید جشنواره های بعد و جوایز بهتر

مسعود پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 16:04

سلام.تبریک میگم به شهاب عزیز.امیدوارم موفق همیشه موفق باشه.در ضمن ازاین جایزه هم باید خوشحال باشیم چون قرار نیست شهاب دیگه تا چند سال کار کنه.

حوری پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 17:16

خیلی خوشحال شدم منم به شهابم تبریک میگم چه روح بزرگی داره اون بیشتره اوقات جایزشو تقدیم میکنه منم یه حسی ته دلم میگفت که امسالم شهابم به سیمرغ میرسه از صبم منتظر بودم اما نشنیدمو اینجا اولین جایی بود که دیدم خدا رو هزار مرتبه شکر بازم به شهاب عزیز و همگیییییییییییییییییییی تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد